Iată ce traseu va avea. Cadou și pentru locuitorii a două comune din județ

După linia 11 către V. Pașii (martie) și 12 către Gălbinași (septembrie), Trans-Bus a anunțat azi înființarea liniei cu numărul 14.

Smeeni e o comună mare cu peste 6.600 de locuitori, în timp ce Țintești are 4.500.Aceasta va fi cea mai lungă deservită de societatea de transport a Primăriei Buzău.

Plecarea se va face din dreptul Cimitirului Evreiesc de pe Aleea Industriilor și va trece prin două comune: Țintești și Smeeni.

14-le va începe să circule la începutul anului viitor. Smeeni este o comună mare cu peste 6.600 de locuitori, în timp ce Țintești are 4.500.

„În prima parte a lunii ianuarie acest traseu va fi deja operațional. Ar urma să plece de pe Aleea Industriilor, de la Cimitirul Evreiesc, și să treacă prin Pogonele, Țintești, Maxenu, Smeeni, Moisica, Albești, Udați Mânzu, Udați Lucieni, cu capăt la Călțuna. Frecvența va fi de o oră, caz în care e nevoie de trei autobuze, sau de o oră și jumătate, cu două autobuze. Rămâne să vedem numărul de călători și ne vom opri asupra uneia dintre cele două variante. Prețul biletului va fi unul convenabil, 3 sau 4 lei, aproape la jumătate față de actualii transportatori. În acest fel, sper că vom aduce mai mulți muncitori către Buzău, căci acum sunt unii care se plâng că ar vrea să muncească, dar că le e greu să ajungă la Buzău”, a anunțat Ion Andrei, primarul comunei Smeeni.

În acest fel, Trans-Bus va ajunge până la 4 kilometri de Pogoanele (distanța dintre ultima casă din Călțuna și prima din Pogoanele)!

Va fi o lovitură grea (datorită prețului convenabil al biletului și a frecvenței) pe care o vor primi transportatorii județeni de persoane.

„Pe mine mă interesează în primul rând avantajele și confortul de care vor beneficia cei peste șase mii de locuitori ai comunei pe care o păstoresc. Și mai puțin ce vor face cei câțiva transportatori privați”, a apreciat Ion Andrei.

Următoarele comune spre care Trans-Bus se va extinde sunt Stâlpu, Merei și Cernătești.

Operațiunea s-a amânat întrucât licitația demarată de Trans-Bus pentru achiziția a încă 15 autobuze se prelungit.

De notat că în Asociația de Transport care operează Trans-Bus vor fi primite din această săptămână și comunele Gherăseni, Poșta Câlnău și Merei.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Ce au găsit polițiștii pe masă CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

12 comentarii la „Iată ce traseu va avea. Cadou și pentru locuitorii a două comune din județ

  • Ba nu mai mințit poporul cu televizoru

  • Anonimule, ciocu’ mic, că vorbești prostii! Iar ai tras ceva pe nas?

  • Traseul nr 14 nu are acces şi prin centrul orașului ca și celelalte autobuze?

  • Și sa ajungem în centrul orașului vom plăti alt bilet

  • Și sa ajungem în centrul orașului vom plăti alt bilet???????

  • Felicitări pentru că extindeți Trans Bus in comune! Frumoasă inițiativă! Vă rugăm mult să aveți în vedere Cioranca și Limpeziș!Ne-ar fi de mare ajutor dacă s-ar finaliza pozitiv! Poate ne ajutați și o să țineți cont de noi! Mulțumim anticipat! Să aveți parte de bine! Succes in continuare!

  • Pe cel de la Vadu- pașii ,- Stâncești de ce nu-l lungiți traseu pină la săgeata că și la noi sunt foarte mulți navetiști și suntem o comună mare.

  • Este alternativa de care beneficiem noi, cei din mediul rural,care ne-am saturat de indolența acestor transportatori privați, care au refuzat să ia aminte la regulile elementare de bun simț. Mă refer la preț, condiții de transport, respectarea programului, etc…
    Dealtfel, șoferii sunt martorii nevinovați ai acestor situații,ei înșiși fiind exploatați peste măsură .

  • De ce nu se continua traseele pina in centru orasului , ca la celelalte trasee noi infiintate ??? In felul acesta costurile afecteaza mai mult calatorii decit sa i favorizeze !

  • De ce nu prelungiți traseul autobuzului nr.2,de la Săpoca pînă la Berca?

  • E bine ca se mai civilizeaza transportul, dar are si niste parti proaste aceasta situatie.
    1) nu prea sunt controale pe aceste trasee, se circula lejer fara bilete pana in oras, unde incepe controlul de obicei, dar prea tarziu ca deja au ajuns in oras si coboara cand vad controlul sau la prima statie din oras.
    2) nu trebuie bagate aceste trasee prin oras, prin buricul orasului, sunt si mari cele cu burduf si incurca traficul. Eventual puteau sa le duca pe strazi mai putin circulate nu prin buricul orasului unde si asa traficul e un calvar la orele de varf.
    Si mai e si programarea lor, deseori vezi cate 3-4 autobuze in statie, in statii care au lungime mica ce abia permite oprirea a doua autobuze normale simultan, asta daca sunt statiile libere si nu se parcheaza in buza lor sau chiar in ele.

  • Speram sa tineti cont si de cei din comuna Sageata ca dupa ce luna aceasta au mai scumpit abonamentele au scos si din autobuze de exemplu cei care ies la 16:30de la serviciu trebuie sa stea pana la 19:30 in frig pentru ca nu au cu ce pleca au lasat cursa de 18:00 pana la Sageata dar ceilalti din Beilic si Gavanesti nu au cu ce pleca decat cu 19:30,nu este posibil asa ceva in loc sa ne desteptam mai rau ne prostim

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.