Ieri s-a asfaltat, azi noapte s-a spart țeava!

Cei de la Urbis Serv au vrut să facă o surpriză plăcută șoferilor din Buzău și azi (mai devreme cu o zi decât anunțaseră inițial) să deschidă circulația și pe str. Ostrovului.

Ieri s-a asfaltat bucata din zona pieței, iar azi dimineață – după întărirea asfaltului – urma îndepărtarea barierelor.

În patru zile (luni-joi), cei de la Urbis au asfaltat str. Ostrovului (decopertare, ridicare guri de canal, reasfaltare)

Numai că în această dimineață, când au venit să ridice barierele, muncitorii de la Urbis au sesizat că într-un loc, lângă bordură, se formase o baltă.

Ce ghinion: țeavă spartă. Nu se putea întâmpla cu o săptămână înainte…

Acum, redeschiderea străzii mai are de așteptat. La fața locului au venit muncitorii de la Compania de Apă, care au tăiat asfaltul proaspăt turnat pentru a ajunge la țeava spartă.

Redeschiderea străzii, mai are, așadar de așteptat. Vom reveni.

INFO: Cei de la Urbis vor reveni diseară la treabă pe Ostrovului. Urmează un „blitzkrieg”. Decopertarea și reasfaltarea în această noapte și a segmentului din fața poștei/Librăria Alexandria.

Se va asfalta și bucata până în tribunal

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Ieri s-a asfaltat, azi noapte s-a spart țeava!

  • Asta nu este ghinion, este prostie! Trebuiau verificate toate utilitățile subterane și abia după ce se constata că toate sunt in regula se asfalta.

  • Țeava s-a spart în urma unui viol din ce am înțeles

  • @Stefan, cum trebuiau verificate țevile din pământ?! Prin decopertare până la acestea?! Halal gândire…

  • … nașpa, înseamnă că e varză ce e dedesupt… când va începe traficul greu/intens, să te ții…

  • Imediat cum au plecat in jur de ora 17:00 a inceput sa iasa apa din pamant in zona aia … au lasato asa peste noapte ca de vazut au vazut de ieri ca au incercuit zona de ieri.

  • # Io – „dedesupt” e chiar dedesubt ! 🙂

  • @Catalin , @Stefan are dreptate iar tu gresesti.
    In plus te consideri mai inteligent decat altii ceea ce e posibil sa nu fie cazul !

    pot fi mai multe modalitati de a preintampina problema semnalata in articol … cea mai simpla ar fi o analiza a vechimii tevilor din zona (model constructiv + materiale + tehnologie folosita) + istoricul reparatiilor (materiale/mod reparatii) + nivelul de incarcare auto al strazii + .. poti cauta detalii despre asta pe internet pentru culturalizare…

    daca nu vrei sa schimbi reteaua si totusi aceasta este veche poti avea grija la alte aspecte – in cazul de fata probabil compresia exercitata de cilindrul compactor a fost prea mare pentru acea teava …

  • @Mihai: ai dreptate, am scris greșit.

    Legat de detectarea problemelor la țevile și cablurile subterane, există aparatură care face asta fără a decoperta strada, cam ca o „radiografie”. Sper că au și cei de la Buzău tehnologia necesară, deși… dacă o aveau, poate nu se întâmpla ‘întâmplarea’ din articol…

  • @Mihai, nu cred ca era nevoie ….
    Fiecare scrie cum poate. Rubrica este de comentarii si nu concurs de limba romana.
    Puteti emite un comentariu legat de continutul articolului ?
    multumesc.

  • @ Cătălin este chiar Tereaca !!???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.