„În 2017 era OK cu 1 leu biletul și acum nu e rentabil cu 3 lei ?”

Diferend între Primăria Mărăcineni și Trans Bus în privința subvenției cerute comunei de lângă Buzău pentru autobuzul 2.

Primarul Dumitru Constantin nu e de acord cu Trans Bus care solicită comunei Mărăcineni, mai nou, în jur de 700 de milioane de lei vechi/lună.

„Nemulțumirea mea este asta. Dacă în 2017 autobuzul 2 circula prin comună cu 1 leu biletul și era ok, acum nu mai e rentabil la 3 lei biletul ? Cu 5 mii de călători pe zi ? Mi se cere acum să subvenționez până la 6,5 lei pe bilet. E mult, nu se poate așa ceva”, a spus primarul.

Titel amenință că dacă nu va ajunge la un acord cu Trans Bus atunci comuna Mărăcineni va ieși din ADI și își va înființa propriul sistem de transport în comună

De partea cealaltă, primarul Toma susține poziția Trans Bus.

„Din pricina pandemiei, anul trecut Trans Bus a înregistrat pe Mărăcineni venituri cu 5 miliarde de lei vechi mai puțin. Fostul primar de la Mărăcineni a semnat și și-a asumat un număr foarte mare de curse. S-a circulat la Mărăcineni precum în mun. Buzău. Știți cum este, ai dat comandă trebuie să și plătești”, a spus Toma.

Ce se va întâmpla

Sunt două variante. Una, radicală, Mărăcineni iese rapid din ADI și își înființează urgent serviciu propriu de transport (gen maxi-taxi).

A doua variantă, mai echilibrată, e reducerea curselor și monitorizarea costurilor (două luni de probe).

Dacă ambele părți (Trans Bus și Primăria Mărăcineni) ajung la o înțelegere (în privința cuantumului subvenției) „2”-ul va continua să circule prin Mărăcineni. Altfel se va trece la varianta unu.

Citește și:

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.