„În 4-5 luni, podul dintre Buzău și Spătaru va fi gata!”

Azi-dimineață au ajuns la Buzău primele grinzi uriașe – 50 de metri lungime – ale viitorului pod din nodul Buzău Vest (E85 peste autostrada A7):

Aceste grinzi vor forma podul E85 peste A7 dintre ortașul Buzău și Spătaru
Grinzile s-au făcut cu tablă produsă în Macedonia (vezi foto mai sus), debitată, asamblată și sudată la București de firma MSI
Urmează asamblarea segmentelor de grinzi pe șantier și sudarea lor, apoi urcarea pe picioarele podului

Firma MSI se va ocupa de poziționarea grinzilor pe picioarele podului și sudura segmentelor mari, după care altă firmă va prelua montarea predalelor, armătura, turnarea plăcii de beton, hidroizolația și asfaltarea.

Asta înseamnă că în 4-5 luni, nu doar podul, ci întreg nodul Buzău Vest (A7 cu E85) va fi funcțional:


Din momentul în care nodul Buzău Vest va fi gata, buzoienii vor accesa ușor autostrada A7 și vor ajunge la București în doar o oră.

În aceste zile în tot nodul rutier e activitate intensă, un furnicar de camioane (cu pământ, balast și asfalt) și betoniere

Notă: Când vezi activitatea febrilă din șantier nu poți să nu te gândești și să mulțumești Uniunii Europene pentru finanțarea acestor lucrări (cu miliarde de euro) care vor dezvolta România. Asta în timp ce un fost candidat la prezidențiale vorbește de rău U.E. și a sedus milioane de români cu vorbe goale.

18 comentarii la „„În 4-5 luni, podul dintre Buzău și Spătaru va fi gata!”

  • Din păcate încă mai sunt mulți cei încearcă sa convingă lumea ca Europa ne fura , când de fapt dacă nu eram în EU eram ca in Kosovo…..

    Răspunde
    • Din păcate mulți aplaudacî pe aici consideră ca mUE moare de dragul României .
      A 7 e construită pentru a facilita transportul spre și din Ucraina , nicidecum pentru bunăstarea și dezvoltarea românilor .
      E suficient să privim harta cu proiectele de autostrăzi și ne dumirim cine sunt beneficiarii .
      Apropo , cineva cu nu mult timp în urmă avertiza că cine îndrăznește să aprobe și să finanțeze construcția autostrăzii Comarnic-Brașov va face cunoștiință cu o celulă de închisoare . Ghici cine a fost condamnat și cine l-a condamnat !

      Răspunde
      • O prostie: „A 7 e construită pentru a facilita transportul spre și din Ucraina, nicidecum pentru bunăstarea și dezvoltarea românilor”.
        Dar A8 de ce se face ? Dar A1 (Pitești – Sibiu) ? Dar A3 etc ? Tot pentru Ucraina ?
        Ciudați mai sunt unii dintre români. Le pare rău că se face, în sfârșit, și la ei în țară.
        Or fi filoruși ? Or fi supărați că mujicii rămân în noroi și sărăcie, iar România se dezvoltă ?
        Și că în ritmul ăsta alipirea Basarabiei e inevitabilă ?

        Răspunde
        • Tu realizezi cat de periculoasa pentru Romania este discutia despre „alipirea Basarabiei”? Daca urmezi logica „pamant romanesc” in secunda doi iti vin maghiarii care spun ca Ardealul este „pamant unguresc”, turcii care spun ca Dobrogea este „pamant turcesc” si secuii care spun ca Har-Cov este „tinutul secuiesc”. Si cam toti ar avea „argumente istorice”. Plus ca, daca vrei Basarabia tre’ sa vrei, la pachet, si Bucovina de nord, Bugeacul si tinutul Hertei. Care apartin Ucrainei. Pe care o sustii „pana la victoria finala” (apropo de asta, alta mare tampenie, este imposibil ca Ucraina sa poata invinge vreodata Rusia pe front, din pacate. Maximum ce poate face Ucraina este sa reziste, mentinand o stare de razboi permanenta).

          Ceea ce astazi se numeste Republica Moldova a fost candva un teritoriu apartinand unor forme statale romanesti (pricipatul Moldovei, principatelor unite si ulterior Romaniei) dar atat, nimic mai mult. Acum nu mai este pamant romanesc chiar daca o buna parte a locuitorilor acelei tari vorbeste limba romana, are cetatenie romana si, posibil, chiar se simte ca apartinand natiunii romane. Adica e cam la fel cu ceea ce se intampla in estul Ucrainei unde exista o uriasa populatie de origine rusa asadar, pe langa cele antementionate, o asemenea discutie despre „Basarabia e Romania” ar valida inclusiv varianta „Ucraina e (in mare parte) Rusia.

          Nu avem nici un motiv pentru a dori si a spera la „refacerea Romaniei Mari” dintr-un milion de motive, printre cele mai importante fiind :
          -acolo traieste in prezent o uriasa populatie rusa de care nu avem nevoie, diferenta de dezvoltare economica este de minimum 25-30 de ani iar „noi” nu avem puterea financiara de a-i ajuta (de fapt asa ceva este foarte complicat, inclusiv in Germania exista in continuare diferente intre spatiul RFG si RDG), pe teritoriul legal ar Rep. Moldova exista o regiune separatista si o baza militara ruseasca (depozit de munitie dar tot baza militara e),
          -majoritatea moldovenilor (inclusiv cei cu origini romanesti si constiinta romana) isi doresc accesul la Romania doar pentru a putea calatori si munci in UE fara batai de cap si, poate cel mai important dintre motive cel putin in viziunea mea,
          -nu ai nici un motiv pentru care sa vrei sa inglobezi un teritoriu care a facut parte din URSS si pe care „noul URSS” il vrea inapoi. De aparat sigur nu l-am putea apara indiferent de NATO si alte minuni (nu se va bate nimeni din vest cu Rusia pentru Basarabia, asta-i clar) dar sigur am putea intra in niste probleme mult peste puterea noastra.

          Asta la modul realist. Ca vin acum dacii liberi care nu se tem de nimeni si se bat cu rusii, fara probleme asta-i altceva. Dar in realitate, pe planeta asta, la momentul asta, suntem un fel de pielea p si indicat ar fi sa stam cumintei in bancuta noastra ca sa nu patim nasol.

          Răspunde
          • Vă respect opinia, dar nu sunt de acord cu ea.
            Basarabia e pământ românesc și trebuie să se întoarcă acasă.
            Exagerați riscurile, Ucraina a rezistat din fericire atacului, se va întări militar și economic, va fi integrată în U.E., iar Rusia nu va mai avea acces dincoace de Nipru.
            Axa Varșovia – Kiev – București, susținută de U.E. va ține Rusia la distanță.
            România se dezvoltă economic mulțumită U.E. și va putea prelua fără mari probleme Republica Moldova.
            Comunitatea rusă din Rep. Moldova se va adapta și va fi bucuroasă că va putea trăi în România și U.E. mai bine decât în Rusia.
            Transnistria poate fi lăsată deoparte, dar o să vedeți că va veni singură când va vedea beneficiile traiului în U.E.

            Răspunde
      • Stii tu ca proiectul lui A7 dateaza dinainte de razboiul din Ucraina? Nu stii…

        Răspunde
  • Să dea comanda și de șuruburi pt eclisare ca la ce suduri de ciobani se fac… sau poate ii aduc tot pe ăia de au sudat pe la gara din novisad .

    Răspunde
    • Anonymus se putea sa lipsești ba frații mei contestatari faceți Fac de drumuri și poduri și treceti la munca ,ca de observatori e lumea plina ,a aruncat un prost treaba cu șuruburile și mare belea .

      Răspunde
  • evita sa mai dai termene, nu prea iti ies! parca trebuia ca podul peste Buzau sa fie gata de prin decembrie!

    Răspunde
    • Din momentul în care nodul Buzău Est va fi gata, buzoienii vor accesa ușor autostrada A7 și vor ajunge la București în doar o oră.
      Mai Auras tu citesti ce scrii?Cum dracu cand lotul 3 nu-i gata???Nodul e nod si doar atat!

      Răspunde
      • Da, când nodul Buzău Vest va fi gata -cel mai probabil la vară – (fără întreg lotul 3), buzoienii vor ajunge la Bucuresti într-o oră.
        Ce-are a face că se va lucra în continuare între nodul Buzău Vest și nodul Buzău Est (până în noiembrie când e termenul contractual) ?

        Răspunde
        • Vor ajunge pe dracu pentru ca dobitocii de la DRDP Buzau au decis, in prostia lor, ca trebuie o banda pentru iesirea din oras si doua (INUTILE) pentru intrarea in oras.
          Asadar pot sa fie gata 10 autostrazi, daca faci o ora pana la ele pentru ca traiesti intr-o tara in care toate nulitatile sunt „specialisti” acele autostrazi sunt (aproape) degeaba.
          Ba, voi aia de la DRDP Buzau, plecati ba acasa.

          Răspunde
        • Renunță la” nota”esti penibil,chiar nu-ți dai seama? Dacă nu ,înseamnă că a fost groasă la c…u vostru.

          Răspunde
  • Nota: Pupatul in dos nu ajuta! Oamenii astia sunt desconsiderați de șefi în general și de vestici in special! Ei sunt folosiți iar când nu mai e nevoie de ei sunt aruncați la gunoi ! Așa era și prin anii 50” când comuniștii bolșevici ucrainienii in frunte cu Ana Pauker și Emil Botnarenko te arestau și te trimiteau la canal dacă numai auzeau ca ai idei reacționare ! Vremurile s-au întors iar așa ziși ziariști sunt folosiți sa atace adversarii! Procurorii arestează Tik Tok isti sau alți oameni cu alte idei decât cei de la putere ! Ce uita ei e ca întotdeauna istoria se repeta! Și România are nevoie de un nou canal !

    Răspunde
    • Da mai Benga..Romania sigur are nevoie de canalul Marea Neagra-Marea Caspica..Si multi prosti au cazut in el.

      Răspunde
      • Ca tine bă tristule! Abia aștept distracția!

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.