În atenția șoferilor. „Imediat ce se face breteaua”
Doar câteva zile au mai rămas până la închiderea podurilor de la Metalurgica – peste Șoseaua Brăilei și peste calea ferată Buzău – Făurei.
Închiderea se va face imediat ce se va termina realizarea bretelei la care se lucrează mai jos între Țintești și Maxenu (intersecție DJ203 D cu DJ204 D):
Traficul, îndeosebi cel greu, care se făcea pe podul de la Metalurgica (între drumul național Brăila – Buzău și Aleea Industriilor) va fi dirijat prin Țintești – Maxenu – Gherăseni – Costești (cel spre București) și prin Țintești – Șoseaua Constanței – Șoseaua București – Spătaru – Hanul lui Țintă (cel spre Ploiești și Brașov).
Breteaua (la care se lucrează acum) e necesară pentru că înainte (vezi foto mai jos) camioanele dinpre Țintești aveau probleme în a vira dreapta înspre Buzău.
Muncitorii de la Urbis sunt acum pe teren și realizează breteaua. În două-trei zile va fi gata:
Refacerea podurilor de la Metalurgica (peste calea ferată și peste Șoseaua Brăilei) a fost atribuită firmei Troia Premium Construct, cea care lucrează acum la podul de la Marghiloman.
Peste podul de la Marghiloman s-a turnat lunea trecută placa de beton. Urmează hidroizolația și turnarea asfaltului, astfel că în trei săptămâni va fi redeschis circulației rutiere.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
OK, traficul greu-usor => extern a fost calculat, dar cel usor, intern?
Ma gandesc la zonele Dorobanti I+II, , Brosteni, Marghiloman etc care au punct final Zona Industriala (si viceversa)
Vor tranzita prin Bld Republicii, via sens giratoriu Pod Dragaicii?
Acea zona la maxima afluenta rutiera va fi 100% blocata…