În câteva zile, UMB Spedition a făcut mai mult decât Pizzarotti în câteva luni

E un sentiment de bucurie, dar și de mândrie pentru români.

Sentiment datorat lui Dorinel Umbrărescu și oamenilor săi care lucrează la A7 în jud. Buzău.

În doar câteva zile, UMB Spedition a făcut mai mult de la Vadu Pașii spre Rm. Sărat decât italienii de la Impresa Pizzarotti pe segmentul Ploiești (Dumbrava) – Mizil.

UMB Spedition a decopertat tot traseul de la Vadu Pașii până la Rm. Sărat (și mai departe spre Focșani) și lucrează intens la poduri

Italienii de la Impresa Pizzarotti nici n-au decopertat tot și, mai mult, au subcontractat un prim lot către o firmă din Suceava.

Chiar și așa italienii sunt în urmă cu lucrările și au fost urecheați public de Cristian Pistol, șeful CNAIR: „Au fost notificați pentru ritm scăzut”.

Adevărul e că unii dintre macaronari tratează România ca pe o țară africană. Îndeosebi cei cu autostrăzile au venit aici mai degrabă să dea țepe, adică să ia bani mulți, pe muncă puțină și de proastă calitate.

Din fericire 1) românii au început să-și dea seama și 2) s-a dezvoltat firma lui Umbrărescu, cu patron și muncitori români, care fac autostrăzi mai repede și mai bine decât italienii.

Fie și doar cu Spedition UMB în zece ani România își rezolvă în mare parte nevoia de autostrăzi.

Notă. Avem și noi la Buzău niște austrieci cică, de la Swarco, care n-au fost în stare în într-un an și jumătate (!) să schimbe trei semafoare la intersecția Unirii cu Bălcescu, ca să poată circula lumea și pe centru și să nu se mai întindă coloana de mașini până pe Transilvaniei.

Citește și:

loading...

18 comentarii la „În câteva zile, UMB Spedition a făcut mai mult decât Pizzarotti în câteva luni

  • Asa ne trebuie,daca suntem pupatori de dosuri occidentale!Cu asentimentul tradatorilor de tara ,care s-au vandut pe 2 ,nu mai multi arginti!In multe domenii eram pionieri ,mai ales in petrol si gaze ,in petrochimie etc ,etc!Azi intr-un magazin erau detergenti din Egipt!Suntem tampiti!

    Răspunde
    • Nu știu cine ne-a implementat în cap ca ” strainii” ( italieni, austrieci, turci sau numai știu care) ,sunt mai buni decât noi . Romanii care sunt meseriași și lăsați sa își facă treaba, fără influenta politica pot face lucruri foarte bune. Nu am înțeles de ce firma italiana a subcontractat lucrarea. Aceasta practica scade eficacitatea și salariile lucrătorilor se micsoreaza . De aici întreaga lucrare se duce la vale intrând într-o linie greșită și apare criza muncitorilor care conștientizează ca sunt 2- 3- 4 subcontractanti ce învârt doar hârtii și câștiga bani nemeriati. Optez pentru lucrători, ingineri ,proiectanți, arhitecți romani. Fac treaba cu dragoste pentru faptul ca lucrarea este a lor.

      Răspunde
      • Este bine că există concurență, ca să-şi poată da seama tot romănul cine este profesionist, are valoare, şi cine nu. Asa încăt, dacă nu eşti respectuous şi diligent, precum nu sănt loazele de italieni sau (mulți) austrieci, tragători de sfori, puturoşi şi iubitori de arginți, obții efectul scontat: romănii îşi dau seama!!! Aşa încat ajung să evalueze la justa valoare firme exceptionale precum UMB, şi să aprecieze talentul, diligența si priceperea acelor cu adevărați romani patrioți!@

        Răspunde
      • România nu trebuie să mai aibă profit de loc trebuie doar să consume dacă ne lasă să avem profit le este frică că poate să venim din urmă și să îi scoatem din țară cum a făcut Ceaușescu

        Răspunde
      • Lăsați-mă cu italienii voștrii.
        De ce nu lăsați omul sa își facă treaba rapid și calitativ ma refer la Umbrarescu.
        Bombarbadati-l pe Umbrarescu cu lucrări și o sa vedeți ca va face tot ce a promis.
        Asa va avea și România autostrazi

        Răspunde
  • @Raul, crezi ca inceputurile UMB au fost curate ?

    Răspunde
    • Să înțeleg după opinia ta că italienii , austriecii , turcii , etc sunt la început și trebuie să mai avem răbdare cu ei. Aloooooo ! Au 30 de când au început și tot la nivel de subcontractări , întârzieri , anulării de contracte și treabă de proastă calitate sunt

      Răspunde
    • O să-l liniștească smecherii din politica, când nu va cotiza. La noi, fapt dovedit pana acum, dacă poți sa faci ceva te omoară angajații statului cu controalele și cu amenzile. Uitați-vă la asta de la OPC câte amenzi da pe zi pentru tot felul de absurdități, și nu-i zice nimeni nimic.

      Răspunde
  • Nu suntem tâmpiți. Când am cotit-o către occidentul capitalist acesta a pus condiția: dați economia și vă primim cu brațele deschise. Și am dat-o. De bunăvoie. La vremea aderării, noi care habar nu aveam de înțelegerile făcute de politicieni, eram cei mai fericiți oameni de pe pământ. Acum trăim consecințele acelor înțelegeri.
    Occidentul capitalist are o problemă care nu are rezolvare. Se numește criza de supraproducție care apare inevitabil la intervale de 8-10 ani. Dacă și România ar produce intervalul dintre crize se micșorează. Occidentul dorește să mărească intervalul deci are nevoie doar de consumatori, nu și de producători iar ceea ce încă se produce în România este sub patronajul aceluiași occident.
    Singura țară care a pus cu botul pe labe expansiunea capitalului străin a fost Japonia.

    La sfârșitul Celui de al Doilea Război Mondial, Japonia era o țară distrusă. Americanii învingători au început prin urmare s-o colonizeze economic… exact cum este colonizată România astăzi! Concernele americane ocupaseră toate nișele economice și lansau pe piață produse mult mai ieftine și mai bune decât puteau oferi producătorii japonezi. Problema era că… nu se vindeau! În ciuda prețului mai mare și a calității inferioare, produsele japoneze se vindeau și cele americane… nu. Atunci americanii au adus experți în marketing.

    Au crezut că probabil este o problemă de comunicare. Și-au adaptat așadar mesajul comercial la specificul culturii nipone. Dar tot n-a mers. Au făcut tot ce le-a stat în putință: prețuri mai mici decât costul de producție, introducerea de legislație care să pună producătorii japonezi în dificultate, tehnici de manipulare psihologică; cum că produsele japoneze le pun sănătatea în pericol (cum e și la noi cu pesta porcină!), etc… dar nimic n-a funcționat. Știți de ce? Pentru că japonezii întorceau fiecare produs pe partea cealaltă… și dacă nu scria acolo: „Made in Japan”, nu cumpărau. Nu i-au putut păcăli nici măcar cu firme mixte americano-japoneze! Înainte de a cumpăra, un japonez se interesa a cui este firma producătoare. Toți japonezii care lucrau cu americanii erau sistematic izolați social.

    Nu erau bătuți, nu erau înjurați, nu erau intimidați… ci doar izolați. În decurs de aproape 15 – 20 de ani America a pierdut războiul economic cu Japonia, deși îl câștigase pe cel militar. Nu au fost învinși de o „revoluție” japoneză, sau de vreo forță organizată la nivel superior, ci de o rezistență pasivă, dar îndârjită, a fiecărui japonez în parte.
    Situația actuală a României seamănă cu cea a Japoniei de la sfârșitul ultimului război mondial. Am fost cuceriți de către un conglomerat Americano-Euro-Rus. Cuceritorii noștrii și-au împărțit sferele economice și și-au implantat aici corporațiile, distrugând sistematic orice concurență românească. Din nefericire pentru noi, au învățat câte ceva din lecția japoneză și la noi lucrează mult mai subtil și mai eficient. Nici măcar nu ne lasă să ne dăm seama că suntem cuceriți. La noi n-a fost un război vizibil, ci unul derulat la nivelul serviciilor de informații.

    Au corupt toți politicienii și toate structurile de autoritate ale statului… însă sunt suficient de șmecheri ca să ne lase iluzia că trăim încă într-o țară liberă. Realitatea este însă mult mai sinistră. Trăim într-un lagăr de muncă! Politicienii noștrii, toți de la A la Z sunt doar niște gardieni, puși în funcții ca să se asigure că sclavii; adică noi, românii!, muncesc cuminției pe bani de nimic și nu se revoltă. Controlul străin merge până la cele mai mici și insignifiante structuri de organizare. Până și organizațiile așa-zis naționaliste sunt supravegheate și deturnate în direcții inofensive.

    Textul cursiv aparține lui Artin Side.

    Răspunde
    • Este bine că există concurență, ca să-şi poată da seama tot romănul cine este profesionist, are valoare, şi cine nu. Asa încăt, dacă nu eşti respectuous şi diligent, precum nu sănt loazele de italieni sau (mulți) austrieci, tragători de sfori, puturoşi şi iubitori de arginți, obții efectul scontat: romănii îşi dau seama!!! Aşa încat ajung să evalueze la justa valoare firme exceptionale precum UMB, şi să aprecieze talentul, diligența si priceperea acelor cu adevărați romani şi patrioți!@

      Răspunde
    • În caz că nu știi Japonia are cea mai mare datorie externă mai mare ca a Americii

      Răspunde
    • Românul are in adn să fie curvă turnător ba se dă cu aia ba cu ceilalți ăsta este adevărul.

      Răspunde
  • Da, Japonia are o datorie externă mare. Dacă mâine creditorii impun Japoniei să plătească datoria externă aceștia vând din activele acumulate și își plătesc datoria. Nu duce grija Japoniei. Probleme are România pentru că deja statul român nu prea are ce să mai vândă în afară de teritoriu. Grecii au vândut insule, noi probabil vom începe cu Insula Mare a Brăilei.

    Răspunde
  • Pixele, nu ne spune pe anonimus.ro si ca Japonia a fost atat de „talharita” de SUA dupa razboi, incat de la o tara invinsa si cu datorii enorme, a ajuns in TOP3 puteri economice din lume ???!!!

    Oile, doar dau copy-paste, de ce sa mai si gandeasca ?! Ie’ oi.

    Răspunde
  • Nu tine de natie. La C Turzii Strabag baga din plin, in timp ce la Buzau s-au facut de macao maxim cu Al Industriilor, unde deja se surpa asfaltul si sunt deja gropi si canale sarite, si Unirii lu Peste Prajit de nici somalezii nu ar semna de receptie a lucrarilor, noroc ca Toma e caucazian si nu orisicare ci caucazian-tintestean. Am zis sa ramana notat, ca la anul iar uitam.
    https://www.economica.net/autostrada-transilvania-constructorii-lucreaza-si-in-weekend-la-doua-poduri-de-pe-lotul-lipsa-chetani-campia-turzii_648664.html

    Răspunde
  • Acest om ar putea face în cinci ani ,toate autostrăzile României ,dar nu-l ,lasă șacalii de sus în pace !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.