INAUGURARE. Ce-a putut face URSUS la Buzău!

La comanda fabricii de bere din Buzău a fost inaugurată azi o investiție – de câteva milioane de euro – la ieșirea din Buzău spre Vernești.

E vorba de un depozit uriaș – de unde tirurile încărcate cu bere vor pleca în toată România.

Investiție la ieșire din Buzău spre Vernești pe DN10

Pentru a facilita intrarea și ieșirea tirurilor (goale/încărcate cu bere) Ursus a cheltuit o sumă importantă pentru amenajarea unui sens giratoriu.

„Felicitări! O demonstrație de forță a URSUS și a ceea ce înseamnă o investiție privată” – așa arată comentariile buzoienilor care au trecut în ultimele zile prin noul rond și prin fața depozitului uriaș.

Și încă o veste bună ?

Înființându-se noul depozit logic ar fi ca Șoseaua București (Șoseaua Spătarului înainte de schimbarea numelui) să se elibereze de tirurile care ocupau carosabilul (prima bandă) – în așteptarea încărcării cu bere.

Tiruri parcate pe Șoseaua București

Vom urmări în zilele următoare dacă această supoziție se va confirma.

Vezi mai jos o galerie foto cu noul depozit Ursus de pe DN10 (Buzău – Brașov)

Citește și:

loading...

12 comentarii la „INAUGURARE. Ce-a putut face URSUS la Buzău!

  • Investitia nu apartine Ursus.
    Investitia e a WDP (Warehouses De Pauw), Ursus e doar un chirias in depozitul WDP.
    WDP e o companie belgiana si e cel mai mare operator de depozite industriale din tara, operand in Romania zeci de depozite insumand peste 100 de hectare.

  • Felicitări pt investiție dar de fluxul de camioane care va fi în această locatie nimeni nu spune nimic str Transilvaniei și asa sufocată de mașini va fi un coșmar asa suntem noi români întâi construim și după ne gândim la rezolvarea traficului

  • Privatul, cel mai bun manager (in majoritatea cazurilor). Esecul nu este permis.

    Statul, cel mai prost manager (in majoritatea cazurilor). Esecul este la ordinea zilei.

    Cam asta este economia reala.

  • Bravo! In loc sa puna asa ceva undeva pe centura, au incarcat si iesirea din oras in directia aia, de parca s-ar duce la Brasov cu tirurile. Probabil au gasit unde era cel mai ieftin teren, iar statul a acceptat. Prostia (sau coruptia) omeneasca. Dupa ce au pus giratoriul ala acolo incurcand circulatia doar pentru ei, sper sa aiba bunul simt macar sa iasa/intre cu tirurile mai mult noaptea.

  • CUM ???? nu a facut Toma asta ????? ha hah ha

  • Nu inteleg de ce nu au facut aceasta investitie pe centura,dupa fabrica de bere,e teren destul,se iesea direct .Probabil au fost interese in vanzarea acelui teren.Daca nu se va INTERZICE stationarea masinilor pe banda 1, pe acel sector, pana in giratoriul de la bere,va fi un calvar circulatia pe acel tronson.

  • pai Toma se ia doar de aia amarati cu masini mici care parcheza pe unde au loc … pe astia cu masini de transport care ocupa domeniul public nu ii deranjeaza nici toma, nici locala si nici rutiera … cred ca va dati seama de ce…..

  • Ti-e si scarba sa te mai duci cu masina undeva, limitatoare din 20 in 20 de metri (in timp ce lumea civilizata incepe treptat sa renunte la ele, vazand ca au fost cretini, noi le inmultim), sensuri unice peste sensuri unice, distrugem si iesirile din oras acum. Nu erau destule masini si nu era poluare destula, sa o dublam sau sa o triplam prin orice mijloace posibile.

  • Depozitul asta este mult dupa iesirea din mun. Buzau, spre Vernesti (in prima curba), deci nu-i inteleg pe cei de mai sus care deplang deja aglomerarea unei strazi/zone din oras…

  • @cetățean, ca să ajungă sau să plece de la acel depozit, pe unde o vor face? Prin oraș, pe Transilvaniei, ai ghicit!

  • Cetatean, ca tirurile sa ajunga pe centura, trebuie sa vina pe strada Transilvaniei, macar pana la giratoriul de la fabrica de bere. Doar nu crezi ca acel depozit va deservi doar Brasov-ul, ca tirurile sa mearga doar spre Vernesti si sa nu intre pe strazile din Buzau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.