Kaufland a confirmat că faza cu mopul de la Buzău nu-i în regulă. Iată dreptul la replică remis către buzoienii.ro

Ieri, buzoienii.ro a prezentat câteva fotografii primite de la un cititor în care se observă cum o angajată de la sectorul grill, șterge cu mopul unul dintre cuptoare. 

Articolul a ajuns și la conducerea Kaufland, care  aseară a remis către buzoienii.ro un drept la replică.

E mai degrabă un comunicat, întrucât conținutul acestuia relevă faptul că întâmplarea de la magazinul din Buzău este una regretabilă.

Drept la replică din partea companiei Kaufland România

Ca urmare a articolului de pe buzoienii.ro, Kaufland România aduce următoarele precizări:

 Ne pare rău pentru situația semnalată la punctul Grill al magazinului Kaufland din Buzău și vă asigurăm că reprezintă o excepție.

În calitate de comerciant de produse alimentare, curățenia este un aspect deosebit de important în activitatea noastră și toleranța noastră este zero în raport cu respectarea acesteia.

Am intensificat controalele de igienă de-a lungul zilei în punctul de lucru menționat și am luat toate măsurile necesare ca astfel de lucruri să nu se mai întâmple.

Facem toate eforturile pentru a asigura curățenia, prin proceduri interne riguroase, care depășesc obligațiile legale.

Ne dorim să oferim o experiență plăcută de cumpărături și rămânem la dispoziția clienților pentru a rezolva prompt orice sesizare, la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00.

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.