Mai e voie doar până luni! CONSECINȚE

E anunțul zilei pentru șoferii din Buzău.

De luni va începe frezarea carosabilului pe Bd. Unirii, dinspre Bariera Ploiești înspre Centru

Șoferii nu vor mai putea parca pe Bd. Unirii Sud. Încep lucrările

SURPRIZĂ. Așteptările erau ca lucrările la carosabil să înceapă dinspre Podul Mărăcineni.

CAUZA MODIFICĂRII. Se mai întârzie inaugurarea podului de la Vadu Pașii (CLICK AICI pt. detalii).

În aceste condiții, probabil la rugămintea (corectă) a primarului, cei de la Strabag s-au mutat la celălalt capăt al Bd. Unirii. Răstimp, se va termina podul de la V. Pașii, iar șoferii vor avea astfel o rută alternativă. În acest fel, ambuteiajele din Unirii Nord – când vor începe lucrările și aici – vor fi mai mici.

AGLOMERAȚIE PRINTRE BLOCURI

Șoferii nu vor mai putea parca la stradă, vor fi nevoiți să-și mute (toți) mașinile în spatele blocurilor.

Și până acum era aglomerație, să vezi ce va fi de luni încolo!

Strabag va reabilita și trotuarele pe tot Bd. Unirii, din Bariera Ploiești până la Pod Mărăcineni. Trotuarele vor fi din dale + piste de biciclete

Vezi, mai jos, anunțul, de azi, al Primăriei Buzău cu programul de frezare și zilele în care șoferii trebuie să-și mute mașinile.

loading...

18 comentarii la „Mai e voie doar până luni! CONSECINȚE

  • Dumneavoastra credeti ca lumea lasa masina in Unirii pentru ca nu vrea sa parcheze in spatele blocurilor? Ati trecut seara sa vedeti cum sunt parcate masinile? Pe Unirii in spic pe ambele parti, plus pe trotuar tot in spic, plus in spatele blocurilor in fiecare locusor disponibil. In plus sunt vecini care stiu in ce ordine pleaca dimineata la serviciu si parcheaza chiar blocand masina care pleaca mai tarziu. Oare nu realizeaza nimeni despre ce aglomerare de masini vorbim? Unde sa parcam?

    Răspunde
  • Și celelalte lucrări respectiv Transilvaniei și Industriilor, când le terminați?

    Răspunde
  • Pistele de biciclete vor fi inutile, se va parca pe ele în prostie, sa fie plăcuță cu nr de tel al politiei locale sa sunam sa reclamăm…sa vedeți ce bani se vor face la buget

    Răspunde
  • Repet,daca se va face ca pe Transilvaniei si Industriilor -bine intreba cineva ,cand le vor termina-fara sa se umble la carosabil ,in sensul maririi lui ,tot ce se face e fix pix!O noua asfaltare si atat !Basca doua dungi trase pt biciclisti!Pacat de atatea parale care iau calea Austriei!Vai mama ei de viziune!

    Răspunde
  • Nu există loc de parcat în spatele blocurilor! Mai mult, pe Aleea Stejarului se lucrează; deși a anunțat că termină la 30.09! CORECT AR FI FOST SĂ SE ASIGURE LOC DE PARCARE CU PLATĂ PENTRU FIECARE APARTAMENT CU MAȘINĂ mai întâi, în spatele blocurilor, apoi să se înceapă la Unirii!!! Va deveni o bătaie de joc, nu se respectă cele mai elementare norme de trai civilizat, se vor bate oamenii cu toporul pe un loc de parcare! E strigător la cer să te întorci acasă și să nu ai unde parca mașina din cauza celor cu 2-3 mașini sau celor veniți cu treabă în zonă.
    Decizii luate pe genunchi, fără analiză prealabilă sau din nepăsare crasă!

    Răspunde
  • Ce norme de trai civilizat, Cristian? Ciocu mic daca ai votat! Fix asta este „trai civilizat”. Mergi in orasele din Vest, sa vezi cum se bat 20 pe un loc de parcare si ajunge sa te coste pe an mai mult decat masina in sine, iar 3 sferturi din oameni merg pe biciclete, ca in perioada de saracie a Chinei sau ca-n Bangladeshul zilelor noastre. Ziceti de largit strazi, dar deja in multe locuri din Vest (si curand si la noi) se pune problema inchiderii complete a cat mai multor strazi. Sunt locuri unde nici autobuzul nu mai trece, merg doar pe biciclete, ajung la serviciu imputiti de transpiratie, plouati, cu zoaie pe ei.

    Răspunde
  • @Cristian, sa inteleg ca cei care au mai mult de o masina, sunt niste paria din cauza carora, tu, te-ai saturat ???!!!
    Eu am doar una, dar intreb…., m-ai facut curios.

    Răspunde
  • Cei care au mai mult de o masina platesc taxe si impozite. Si le si folosesc zilnic. Deci le sunt necesare.
    Sunt unii, destui inca, care nu au nici una. Cumva lucrurile se compenseaza. Nu insa si rautatea unora care doar vor ei sa avem masini pe cartela probabil, cate una singura sa ajunga la toata lumea.

    Răspunde
  • Pentru Martin si restul plabgaciosilor… Sa se faca locuri platite ce sunt scoase la licitatie anual. Cine si permite..poate sa si cumpere si 10 locuri. Cine nu.. Ori merge mai mult pe jos…ori renunta la masina… Asa e in democratie…nu va place.. Mergeti in Olanda… O sa vedeti ca lasi masina la mama drq de frica amenzii…dar la noi nu… Daca am putea sa parcam la usa blocului ar fi perfect

    Răspunde
  • Aia care stau la bloc si tin 3 masini sunt chiar marlani. Nu e vorba de avut sau neavut aici, e vorba ca poate eu imi permit 20-30 de masini de 10k lei, numai sa imi bat joc de voi, le pun toate in parcare, ce mai faceti atunci? Pe aia cu 2 ii mai inteleg daca conduc ambii din familie, dar aia cu cate 3 chiar nu, aia e deja marlanie. Am si eu doi de-astia in zona, le muta ca pe alba-neagra pe langa bloc.

    Ar trebui primaria sa ia in evidenta absolut toate locurile pe care se parcheaza. Ori sa le ia in evidenta, ori sa interzica strict patrunderea cu masina pe ele. Apoi sa le dea pe fiecare apartament, incepand de la 1 masina pe adresa. Dupa ce se termina, se incepe cu a 2-a, abia apoi cu a 3-a, desi in toate zonele se vor termina locurile la prima sau a 2-a masina. Acum se profita ca locurile de pe trotuar si gradini nu sunt luate in evidenta si unii ocupa spatiul public cu cate 3-4 masini. Am vazut cu ochii mei cum un marlan a blocat strada la ambele capete si a parcat 4 masini. Si chiar si aia cu 2 masini actioneaza marlaneste, tin mereu un loc neplatit ocupat, parcand alternativ cate o masina si blocand strada cu cealalta, practic au pus stapanire non-stop pe trotuare. Vina e a lui Toma, care lasa jungla asta si nu reglementeaza, toata lumea parcheaza cum si unde vrea.

    Răspunde
  • @ Cătălin
    @ Mihai

    Domnilor, toată lumea suntem de acord că nu sunt suficiente locuri de parcare la reședințe, da? Așa a fost conceput orașul fe comuniști, când nu aveau decât nomenclaturiștii mașini, asta e.
    Tati, dacă aveți bani de 3 mașini, atunci luati-va 3 apartamente, sau 3 case, sau teren inde să le țineți.
    A, am uitat, voi le-ați luat cu 2000 lei bucata, jafuri cu 400 mii de km, le-ați dat jos catalizatorul și dați 100 lei șpagă la ITP.
    Scuzați-mă, am uitat ca sunteți șmecheri și că trăiesc în România!
    @Mihai, dacă ai o singură mașină înseamă ca locuiești pe câmp și nu ai concurență la parcare.
    Dacă ai veni seara obosit de la serviciu și te-ai învârti o juma de oră să găsești loc, ți-ai schimba părerea față de cei cu mai multe mașini, care le mișcă din an în paște.

    Răspunde
  • Nu s-a dat voie la 2 locuri platite pentru acelasi apartament. Treaba cu plata sau neplata mi se pare ca duce un pic inspre rautate, invrajbire intre vecini si cam atat. Nu rezolva problema. Nr de locuri de parcare este acelasi, indiferent ca este sau nu platit. Primaria sa faca parcari. Unirii este ocupata in mare parte in timpul zilei, chiar mult dupa ora 16, de cei cu afaceri/serviciu in zona. Aceasta duce din start la suprapuneri si locuri insuficiente in intervalul orar 16-20. Este corect sa taxam, dar este corect sa asiguri premisele juste pentru taxare. Cu alte cuvinte, locuri de parcare. Unde vor parca cei care acum isi lasa masina in Unirii, in strada, din bariera Ploiesti si pana in Unirii Nord? Ati trecut ziua sa vedeti cum abia va strecurati pe Al.Stejarului, Ciucurete, Ciochinescu? Dar seara?

    Răspunde
  • Asta e o problemă generală în Buzău. Și nu numai în Buzău. Și nu numai în România. Bine că se reabilitează zona !

    Răspunde
  • #Cristian
    Era vorba de cei cu 2 masini pe care le folosesc zilnic, cum zicea cineva mai sus. Nu de cei care umplu parcarile cu tuciuri: una pt carat la tara, una pentru vacanta de vara pe litoral la Eforie si eventual si cea de serviciu distributie bere. Doar pentru ca este o problema generala, nu inseamna sa o fi acceptam pasiv si sa nu mai facem chiar nimic sa o rezolvam. Simpla taxare a unor locuri deja existente nu cred ca rezova problema.

    Răspunde
  • Oameni buni, va certati intre voi, cand de fapt vina este a administratiei locale.
    Trebuiau identificate si puse in aplicare solutii pentru gasirea de locuri de parcare in alte locuri decat cele de pe Bulevardul Unirii, locuri ce vor disparea odata cu reorganizarea acestei artere. Abia dupa ce era fezabila solutia abia dupa accea demarai reamenajarea Bulevardului Unirii.
    Sunt tot felul de proiecte pentru care unii se bat cu pumnul in piept ca le-au realizat si ca ce bine arata(si mai da si bine in C.V.), insa consecintele nu sunt deloc evidentiate(De exemplu vezi Iazul Morilor care a eliminat o multime de locuri de parcare). Daca primaria nu este in stare sa-ti asigure un loc de parcare, atunci sa-ti reduca impozitul pentru acel autovehicul, s.a.m.d. Platim taxe si impozite pentru orice, mai e putin si o sa platim si pe aer.
    Sunt curios de exemplu daca STRABAG va repozitiona bordurile noi deja dislocate de trecerea autovehiculelor de mare tonaj (Bulevardul Industriilor toata banda de mers de pe partea cu fosta fabrica de geamuri, bordurile de la limita scuarului). Probabil unii vor zice, „Hmm, nesimtiitii de camionagii, uite cum circula fara sa le pese”. Adevarul este altul. Cum poti face slalom cu un mastodont de 40to si 15m lungime printre gurile de canal ce sunt mai inalte cu cel putin 10cm decat suprafata de rulare ? Si exemplele pot continua.

    Răspunde
  • Bineînțeles că este vina administrației locale: reface bulevardul Unirii (deși carosabilul nu avea absolut nicio problemă, era cel mai bun din oraș; oricine poate constata chiar acum acest lucru) numai de dragul atragerii fondurilor europene. Fără să îi pese că vor dispărea foarte multe locuri de parcare. De aceea am spus că mai întâi trebuia asigurate locurile de parcare dintre blocuri.
    Unirii nu necesita decât reparația trotuarelor, atât.

    Răspunde
  • Nu facem comparatie cu cei de afara cand e vorba taxe ,parcari,NOI NU AVEM SALARII EUROPENE ,in mod normal ar trebui sa ni se aloce cel putin un loc de parcare de familie,cine isi permite sa detina mai multe masini atunci trebuie sa plateasca,locurile de parcare sunt insuficiente deoarece nu se gasesc solutii de parcare ci doar de taxare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.