Mai multe garaje + mai multe piste

45 de garaje de biciclete sunt în curs de instalare în orașul Buzău!

Marți s-au montat 3 în Micro XIV și Micro III, restul se instalează pe măsură ce producătorul va livra componentele:


Cererile pentru garaje se pot face la viceprimar.apostu@primariabuzau.ro și pe buzaucityreport.ro

Astăzi, viceprimarul Ionuț Apostu a anunțat și străzile pe care se vor amenaja în continuare piste de biciclete:


Punând accept pe dezvoltarea rețelei de biciclete, Buzăul încearcă să intre în rândul orașelor civilizate din vestul Europei, acolo unde sunt mai mulți bicicliști/biciclete decât șoferi/mașini.

Fotografie realizată de reporterul buzoienii.ro în decembrie la Strabourg, Franța. Chiar și într-o zi ploioasă și rece pe străzile din centrul orașului sunt mai multe biciclete decât autoturisme

Citește și:

loading...

23 de comentarii la „Mai multe garaje + mai multe piste

  • Adevarul e, ca nu mai ai loc de biciclisti pe strada.Auzi, „orasul biciclistilor”:))))))

    Răspunde
    • Râzi degeaba.
      Sa iti explic. Un biciclist are o viteza medie de 15 km/h, adica traversează bdul Unirii de la clubul polițiștilor la Unirii sud in 4 minute. Daca numeri, o sa vezi ca sunt cam 10 bicicliști pe întreaga bucata in fiecare moment. Adică, daca vezi biciclisti pe pista intr-un loc, presupunând ca sunt doar oameni normali si nu se învârt in loc, asta înseamnă ca sunt cam 10/4 minute, cam 150/ora. Cam 1000 de la 8 la 16, cam 2000 pe zi. Doar pe bucata clubul polițiștilor-unirii sud.
      Adăuga mareșal averescu, stadionului, horticolei si o sa vezi ca sunt mai multi decât mașinile celor din buzau care muncesc in buzau si isi freacă tigaia de colo colo.

      Răspunde
      • Doneee stai prost. diferenta de timp e minima . test facut de la clubul politistilor la acr cu pista goala . 8 min cu o viteza de 12-15 km / ora , respectat semafoare. la 4 minute de traversat orasul o iei mataluta noaptea pe sosea cind e liber cu o medie mult mai mare.

        Răspunde
      • Matematica te cam contrazice. Unirii are 3 km lungime, iar la o viteza de 15 km pe ora, e parcurs in 12 minute de un biciclist, ceea ce iti cam da calculele peste cap. Ca sa il parcurgi in 4 minute ar trebui sa mergi cu circa 45 de km pe ora.

        Răspunde
      • Ce logica matematica! Tu ai fost ala care ai facut studiul de necesitate al pistelor de bicileta pe care s-a bazat Toma? E drept ca el nu s-a bazat pe nici un studiu!
        E un nonsens ce spun eu?
        Asa e si calculul tau!

        Răspunde
  • Largiti trotuarul după Bulevardul 1Decembrie 1918 ! Mutați o pista de biciclete pe drotuarul celalalt ! Nu mi se pare normal sa lăsat 1m de trotuar pietonal !

    Răspunde
  • A sunat tovarasul Mao si a zis ca e tare mandru de tovarasul Toma! Are incredere ca tovarasul Toma ne va conduce pe noi culmi de civilizatie si progres.

    Răspunde
    • Real! Numai inainte de 89 se IMPUNEA transportul in comun sau cu bicicleta, prin penuria de carburanti si prin conditia de a circula alternativ duminica nr. de inmatriculare cu sot si fara sot. Credeam, speram ca acele vremuri s-au dus naibii, desi Toma e produs al scolii de comunisti sadea… Nu stiu ce a fost in capul meu. Rahat, aer, vid.
      Am vazut ca la Straszbourg nu merge cu obligatul, ca iese cu paruiala. Poate ar fi bine sa luam obiceiul intreg de acolo…
      In 2 ani ne obliga sa mergem in sprint la munca, ne face culoar de alergare si nu m-ar mira, tinand cont de mevoia mare de licitatii.
      Eu as face si mai si, in locul domnului primar, mare noroc aveti cu el!

      Răspunde
    • Și trotinete….?
      Și respectarea semnelor de circulație de către bicicliști….?
      In micro 3, prin centru, pe interzis, te trezești cu ei in față…
      Poliția…?

      Răspunde
  • Ai zis bine,orașul bicicletelor.Nu al bicicliștilor.Primăria a oferit buzoienilor posibilitatea de a folosi bicicletele.Din păcate e f greu sa scoți buzoianul din zona de confort, sa renunte la masina. Din
    comoditate, snobism si chiar prostie de multe ori sau pt ca nu stiu sa foloseasca aplicatia, buzoienii din campul muncii, nu folosesc bucicletele. Bicicletele municipale sunt momentan folosite doar de puștani ca forma de agrement, dar atât.

    Răspunde
  • Nu are legatura cu civilizatia, are legatura cu saracia si tulburarea obsesiv-compulsiva. Nebunia asta cu bicicletele a inceput in Olanda pe vremea cand au sustinut o anumita parte a unui conflict si arabii au refuzat sa le mai exporte petrol. S-a raspandit putin si in jur datorita agendei verzi, scaderii veniturilor etc.

    Acum politicienii olandezi spun ca au un plan pentru reducerea CO2. Transformarea tarii intr-un parc, totul sa se produca in China.
    Cost: 28.000.000.000 euro. Spera sa reduca temperatura in Olanda cu 0,00036°C. Asa estimeaza softul lor. Concluzia o trageti singuri.

    Răspunde
  • Ce logica matematica! Tu ai fost ala care ai facut studiul de necesitate al pistelor de bicileta pe care s-a bazat Toma? E drept ca el nu s-a bazat pe nici un studiu!
    E un nonsens ce spun eu?
    Asa e si calculul tau!

    Răspunde
  • Un aspect de mare valoare artistică au garajele astea! Probabil ca vor deveni ceea ce acum doar par, tomberoane!

    Răspunde
  • … că bine a scris cineva într-un comment: orașul buci-cletelor!….

    Răspunde
  • Daca tot impun sa fie orașul bicicletelor și acum vin și cu garaje, am o întrebare. Onor staful primăriei și angajați lor de ce nu vin la serviciu și când fac deplasări, Nu folosesc și ei biciclete? Să dea un exemplu zilnic pt ceea ce vor sa implementeze, eventual vopsite in culori distincte sau cu Nr că sa știm că primăria vrea acest lucru

    Răspunde
    • Funcționarii ăștia sau electronii din primării, cum li se mai spune, de ce umplu parcările din fața instituțiilor cu mașinile personale si nu se deplasează cu bicicleta din dotarea primăriei?

      Răspunde
      • Si functionarii o mai fac si gratuit, ca lor nu li se blocheaza masina pentru neplata parcare desi o tin toata ziua parcata, ca sunt pe lista de exceptii de la politia locala.
        Doar contribuabilii ce vin sa ridice un act sau sa plateasca ceva vor fi blocati de politia locala.

        Răspunde
  • Apostule, Toma, voi cat mergeti cu bicicleta? Toma are viloiu la cativa metri de primarie si ne indeamna pe noi la mers pe jos, cu autobuzul, cu bicicleta. Sa vina zilnic 5km cu bicicleta sau 20Km cu autobuzul la serviciu si urmam si noi puterea exemplului. Pana atunci, hai, sictir!

    Răspunde
  • Mi-as dori sa am inima de a scrie ca m-as bucura sa avem o seceta din aia nasoala incat sa ne spalam toti din familie in acelasi lighean, iar ca apa potabila, sa luam cate o sorbitura ca altfel nu ne ajunge si pentru maine. Sa fierbem in casele noastre in care nici unitatile de aer conditionat nu mai fac fata si sa ne fie frica sa iesim afara o data cu soarele care o sa parjoleasca pamantul si nu o sa mai avem ce manca. Oare dupa ce ajungeti in punctul ala, inainte de a va da duhul, veti avea o clipa de minte limpede in care sa realizati ca a stat in puterea voastra sa evitati dezastrul? Va comportati de parca totul este bine si inchideti ochii la schimbarile climatice. Sunteti voi normali la cap? Voi chiar aveti tupeul sa contraziceti noua si trista realitate in care traim? Peste tot in lume se iau masuri de reducere a utilizarii masinilor. Nu suntem noi in Buzau mai cu mot ca asa i s-a sculat lui Toma. Este o necesitate sa ne miscam fara sa poluam, iar voi criticati si sunteti exact impotriva masurilor care va vor aduce sansa de a va vedea nepotii crescand.

    Răspunde
    • Tu nu esti foarte inteligent, asa-i?
      Romania, in ultimii 250 de ani, a produs 0.2% din poluarea de pe planeta. Romania, ultimii 250 de ani.
      Fereasca Dumnezeu, asta inseamna sa nu iasa oamenii cu creier la vot, ajung sa vorbeasca toate nulitatile care au maxim scoala profesionala.
      Giulica, tati, du-te, lasa-ne, ne faci proba fara oprire ca esti absolut, dar absolut lipsit de cultura generala, de logica si de ratiune.

      Răspunde
    • Au trecut mai bine de două săptămâni de la comentariu.
      Așa ne spuneau ăia și de Covid.
      Patetic!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.