Mai puține minute în trafic! Primăria Buzău va investi peste 4 mil. €

Veste bună pentru șoferii din Buzău, pasageri și călătorii cu autobuzul.

Primăria Buzău a câștigat un proiect de 4,3 mil. € – fonduri europene.

Oficial i se spune „Sistem inteligent de trafic management”.

Sistemul și oamenii care îl operează vor detecta problemele din trafic (aglomerație, ambuteiaje, accidente rutiere etc.) și vor putea acționa rapid.

Prin proiect se vor cumpăra, printre altele, camere video pentru intersecțiile din Buzău și sute de semafoare inteligente.

Întreg proiectul își propune și să avantajeze autobuzele Trans Bus – încurajând astfel folosirea transportului în comun (și utilizarea mai redusă a autoturismului propriu).

Mâine, într-o conferință de presă, primarul Toma va anunța firma care a câștigat licitația, dar și detașii despre acest proiect.

Toma: „Am fost în centrul de monitorizare a traficului din Seul, oraș cu peste 10 milioane de locuitori. Am văzut cum funcționează, dar și cum se acționează. Chiar atunci a fost un accident, am văzut cât de repede și cum s-a intervenit. Așa ceva vom avea și la Buzău”

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Mai puține minute în trafic! Primăria Buzău va investi peste 4 mil. €

  • Mai era unu care s-a intors din Coreea. Cealalta Coree. La fel era si ala grabit sa implementeze acasa ce vazuse pe acolo. Nu cred ca e mare diferenta de IQ.

    Răspunde
  • Mai bine facea niste pasaje si refugii pe teren cumparat de la oameni, care ar fi fluidizat traficul cu adevarat, nu ar fi pus semafoare si giratorii din metru in metru. Monitorizare faci dupa ce ai terminat cu infrastructura. Degeaba dai 4 milioane de euro sa caste unii gura la trafic pe camera daca masinile tot ingramadite vor fi.

    Răspunde
  • Ce vorbești, Tereacă?! Ca la Seul! Ne-am dat naibii!
    Dar, la străzi și trotuare nu s-a uitat Toma? Tot așa praf sunt? Mă îndoiesc.

    Răspunde
  • Complet inutil din moment ce in Buzau nu exista decit vreo citeva strazi largi, normale; restul sint in forma de acum 80 de ani , inguste , fostele ulite care au fost asfaltate. Dupa 1989 s-a renuntat complet la reproiectarea strazilor principale , fiindca asta presupunea exproprieri, demolari cu costuri importante Macar zona Omi de 200-300 m sa se rezolve

    Răspunde
  • Ca de obicei,tichia de margaritar lipsea magarului!

    Răspunde
  • Cum poți fluidiza traficul ca la Seul, când tu nu construiești parcări, pasaje, etc., iar prima banda este ocupata de mașini.
    Tot așa arată străzile, parcările, trotuarele, spatiile verzi la Seul?

    Răspunde
  • Astea sunt pentru noile cartiere ale buzaului: pogonele țintești maximum și odaia banului…acolo unde e și aglomerat acu. Sa vezi parcuri pe islaz la țintești cu treceri de pietoni și semafoare inteligente, parcări supraetajate în zona industriala, centuri făcute pe dig și nu numai. De-abia aștept marea unire! Și semafoarele inteligente, teii de pe bulevardul teilor din simileasca..și podul de vadu pașii și parcul iazul morilor. Ura, ura, trăiască conducătorul mult iubit! Eu am mai auzit dinastia…

    Răspunde
  • Știți bancul cu oltenii care declară război Chinei? Cam așa e și cu proiectele internaționale ale Buzăului.

    Răspunde
  • E bine ca Toma C pregateste Buzaul pentru momentul cind va avea 10 milioane de locuitori ca Seul Asta inseamna sa ai viziune

    Răspunde
  • Pasaj suprateran pietonal la Mall pe unirii plus pasaj subteran pt unirii pe sub avionu vieții și s.a rezolvat problema cu traficul în zona de nord a orașului.

    Răspunde
    • Nu cred că va mai fi nevoie de acel pasaj. Valorile de trafic vor scădea sensibil de anul viitor. În curând se deschide podul de la Vadu Pasii, iar anul viitor primarul Toma a promis că se asfaltează Șoseaua Digului cu două ieșiri în Broșteni și Dorobanți. Iar în 3-4 ani se va face si autostrada. Astfel că traficul de la rondul cu avion se va reduce considerabil.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.