Mai sunt sute de metri de parapet de montat
Incertitudine, la această oră, în privința deschiderii – MÂINE – a bretelei către A7 de la Buzău.

Așa cum se poate vedea din fotografiile realizate de reporterul buzoienii.ro mai sunt sute de metri de parapet de montat pe ambele părți ale bretelei către A7 (din E85):




Printre muncitorii români și turci aflați acum la treabă momentul deschiderii bretelei către A7 baleiază între „mâine seară, cu greu” și „mai degrabă luni”.
Vom reveni.
UPDATE:
Șeful CNAIR a făcut la ora 16.00 o postare pe facebook în care anunță deschiderea pentru vineri după-amiază:





La pomul laudat sa nu te duci cu sacul….
Directorul Cristian Pistol a publicat pe facebook că mâine după amiază se deschide.
Știu. Am pus și eu postarea dânsului. Dar problema cu parapeții rămâne. Ar trebui să muncească oamenii ăia toată noaptea.
e clar, vor insuruba toata noaptea si vor trasa marcaje. si probabil va mai fi platita o factura „in termen” pe la cnair 🙂
Nu stiu de ce atata graba. Am asteptat un an, ce mai conteaza cateva zile ?
Nici anul viitor nu este prea tarziu, romanii sunt rabdatori, s-au obisnuit cu amanarile, minciunile, ipocrizia. Doar asta fac guvernantii de 35 de ani, nu-i asa ?
Care este graba? Oricum se incarca printr un loc(Spataru) si descarca prin alt loc(Stalpu) numai la noi se piate asa ceva…
Si pe langa asta, numai spun de ce nebunie va fi la Stalpu pe descarcare pe un drum comunal. Orice ar face, finalul tot in aprilie 2026 va fi pt ca in maximum 30 zile tronsonul Mizil-Buzau se va inchide pt ca mai este mult de lucru pe acolo!
Unu: asta cu încărcatul printr-o parte și descărcatul prin altă parte e treabă de maxim o săptămână, hai zece zile. Da, e adevărat, puteau să mai stea, să facă treaba pe îndelete și dădeau drumul la ambele bretele odată;
Doi: N-ar trebui să fie mare nebunie la Stâlpu, mai ales că DJ203G nu este drum comunal, ci, așa cum îi spune numele este totuși drum județean și arată destul de bine. Poate, în zona trecerii peste calea ferată să fie probleme, dar pare mai bună varianta pe la Pietrosu și Costești direct în DN2 și este și mai scurtă. Apoi, de acolo, cei ce vor să o țină pe A7 de la Șoseaua Brăilei, ajung mai repede pe DN2B, prin Zona Industrială. Există totuși posibilitatea ca cei cu camioane lungi să aibă probleme în giratoriul de la baza pasajului peste A7 când ies de pe bretea și vor să facă la dreapta spre Pietrosu. Spre Spătaru pare să fie mai ușor, deși trebuie să ocolească tot rondul…
Trei: cine a zis că ar mai fi de lucru la „tronsonul Mizil-Buzău”? Șoseaua de mare viteză are tot ce-i trebuie, începând de la pasajul DJ100C și până foarte aproape de nodul rutier tip trifoi A7XDN2, tot ceea ce era de făcut s-a făcut pe parcursul acestui an, cât a stat închis din cauza podului de la km. 38. Se pare că și spațiul de servicii de lângă Cireșanu este gata, deși s-ar putea să-l țină închis în continuare. Nodul A7XDJ203C de la Clondiru este și ele gata, inclusiv drumul DJ203C, care a fost reabilitat cu ocazia asta pe toată lungimea sa. Ce alte motive ar fi să se închidă?
Alte argumente?
salut
Stii cumva daca la Costesti, la intersectia D203G cu DN2 s-a amenajat vreun sens giratoriu? ca altfel se va forma un mare blocaj acolo pentru cei ce vin de pe A7 si vor sa continue spre Buzau
Sunt amenajate sensuri giratorii atât la Costești, în intersecția DN2 cu DJ203G, cât și dincolo, la Popasul Merei, adică după Stâlpi, la intersecția DN1B cu DJ203G. Toată treaba asta cu giratoriile în ambele intersecții este făcută de asta iarnă din luna decembrie 2024 când se preconiza deschiderea lotului 2 nefinalizat pe atunci, adică cu podul de la km. 20 fără tablier montat, întrucât grinzile metalice nici măcar nu fuseseră aduse în șantier și cu podul de la km. 26 doar cu tablierul ridicat pe poziție, urmând ca lucrările la cele două poduri să fie continuate „sub trafic”. În acest scop se amenajare lângă pasajul DJ203G de la km. 47 din capătul lotului 2 spre lotul 3 acea bretea pentru descărcarea provizorie pentru ambele sensuri ale A7. Noroc ca au renunțat repede la această idee, cea cu circulația pe sub podurile nefinalizate pentru ca între timp au fost constatate nereguli privind îmbinarea grinzilor la tablierul podului de la km. 26, mai exact suduri neconforme, ceea ce a dus la amânarea deschiderii lotului cu descărcarea de la Stalpu. Ce a urmat este o întreagă poveste, va întra în istoria construcțiilor de drumuri din România, la capitolul „Așa Nu!”