Azi se va face o nouă încercare. Ultima


Conform informațiilor reporterului buzoienii.ro, în această dimineață se va face o nouă probă a semafoarelor din intersecție (montate în cadrul proiectului european de trafic management).

Precedenta probă s-a făcut anul trecut pe 13 noiembrie. Principala problemă, atunci, a fost formarea unei coloane până la intersecția cu Bd. Unirii (vezi foto mai jos):
De atunci au fost mutate taxiurile pentru a se oferi traficului o bandă în plus

Modificarea e importantă și pentru pietoni. Nu vor mai trece decât atunci când vor avea verde (nu tot timpul, ca acum):


În general, șoferii buzoieni sunt împotriva anulării sensului giratoriu pentru înființarea unei intersecții semaforizate. „De ce să schimbi ceva care mergea bine ?”, e întrebarea care se pune cel mai des, de către șoferi, în comentariile din mass media locală și de pe facebook.

Ce se întâmplă dacă nu merge nici azi ?

Răspunsul e simplu. Semafoarele vor fi puse din nou pe intermitent, se vor monta înapoi indicatoarele de sens giratoriu și circulația va reveni la normal. Experiment nereușit! Se mai întâmplă.

Apoi, în timp, primăria va da semafoarele jos pentru a le monta unde va fi nevoie.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Azi se va face o nouă încercare. Ultima

  • …pe timpul lui ceașcă așa era regula în rondul de la caraiman :cine era în rond ceda trecerea celor care intrau în el (de dreapta)…. și nu erau semafoare!…dar nici atâtea mașini!…

    Răspunde
    • Ce-i asta mai nene? Experimentul Philadelphia? Intram in rond si iesim pe partea ailalta in China? Ce-nseamna bataia asta de joc? Unde dracu l-a gasit si p-asta de zice ca le are cu inteligenta traficului? E de-al nostru? Cotizeaza unde trbuie?
      V-am mai spus, managementul traficului e o stiinta si ca orice stiinta are o abordare sistematica, adica se incepe cu un studiu al traseelor prioritare, nr. de autovehicule, posibilitatea de creea rute noi, etc. In final se ajunge la o retea de sensuri unice, ronduri, semafoare, trasee pentru transportul in comun, etc. Dar, ASTA SE APLIICA LA NIVELUL INTREGULUI ORAS, nu punctual, pe-ncercatelea, cum s-a facut la noi! De-aia rezultatul va fi HAOS! Asta, cu semafoarele, e un diletant caruia, cineva, dintr-un anumit motiv ii acorda prea multa atentie! Iar toma … pfff!

      Răspunde
    • Unde este sens giratoriu, dam jos semnele si punem semafoare.
      Unde se intersecteaza doua stradute, infigem un par in intersectie si il numim sens giratoriu.
      De ce nu stati putin sa ganditi inainte si apoi sa decideti daca este normal sau nu sa incurcati si mai mult circulatia in acest oras, si asa data peste cap cu atatea benzi speciale, statii de taxiuri, sensuri unice si semafoare montate aiurea?

      Răspunde
  • Pe bani cui se fac încercările astea nereușite ? Va fi ca la noua primărie unde nu i.a plăcut culoarea domnului primar și i.a ordonat prietenului Gagu sa o schimbe … plătit de cine ?

    Răspunde
  • Simplu. Mâine treceți toți cu mașinile prin rondul episcopiei pentru a verifica cum funcționează semafoarele

    Răspunde
  • De mers vor merge ca is doua fire pe care vine curent si se aprind niste leduri. Ca sa si functioneze sa aduca un plus in trafic este cam imposibil pentru ca ai 4 intrari principale, 5 iesiri si 5 treceri de pietoni si marcajele facute impart intersecția in doi timpi de verde ori nu prea ai de unde sti unde vrea sa mearga x care iti intra pe o intrare nu stii pe unde va iesi ca nu ai de unde. Dar vorba ta domnule Tereaca, daca nu va merge experiment nereusit, se mai intamplă! Intrebarea mea este: se intampla pe banii lui Toma de acasa, nu cumva se intampla tot pe banii si nervii nostri? Bani cheltuiti pe semafoare, marcaje prima data facute prost, apoi refacute iar daca nu merge se va reveni la cele vechi, montat si demontat semne, montat si demontat semafoare toate astea pentru ce? ca sa se convinga unu care are niste pasărele si alte fantasmagorii in cap?

    Răspunde
  • Articolul da singur concluzia: nu era necesar, s-a facut sa fie ~frumos~. Din fericire, aici nu mai e vorba de bulevarde nenorocite si colmatate, care sa necesite masuri ulterioare de avarie, imediat se sparge asfaltul si se scoate snopul de smeafoare.

    Răspunde
  • Stai, sa vezi ce se va intampla cu marcajele de pe asfalt apoi: vor fi frezate si apoi turnat asfalt nou! Ca altfel nu se sterg!
    Si asa, poate reusim sa avem toate sensurile giratorii din oras in santier in acelasi timp!
    Asta da record!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.