Mic ajutor pentru șoferii care vor să intre în cartier

O nouă străduță care poate fi folosită de șoferi a fost dată în folosință zilele trecute (vezi foto cu explicații mai jos).

A fost spart trotuarul dinspre str. Mesteacănului pe lângă ”benzinăria lui Merode” pentru a permite accesul auto
Șoferii care circulă dinspre centru către cartierul Broșteni pot folosi străduța pentru a nu mai sta la semafor
Problema e însă că străduța e aproape de semafor și adesea mașinile care așteaptă în coloană blochează accesul
De pe străduță se poate ajunge pe str. Iazul Morilor și de aici în cart. Broșteni. Și aici e o problema pentru că str. Iazul Morilor e îngustă și nu permite trecerea a două mașini una pe lângă alta. Cei de la blocuri se plâng că n-au altundeva loc să parcheze

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Mic ajutor pentru șoferii care vor să intre în cartier

  • … benzinaria aia amplasată acolo e o greșeală, nene, ce atâta abureală că străduțe … că trotuare!…

  • Cand „comisia de specialitate” e formata din vicele Apostu si o doamna de prin birouri, e normal sa apara astfel de inutilitati. Desigur, bine ca se face si cu tanjim dupa Boscodeala sunt raspunsurile automate.
    Pai cine vrea la dreapta, nu mergea pana la semafor si nici nu o va face, anticipand coloana stationara pentru inainte sau la stanga (sunt alte variante mult mai accesibile). Ma asteptam sa „traga” si-o pista de biciclete p-acolo, apoi sa pozeze realizarea de undeva de sus, ca are apucaturi vicele. Nu le-o fi rusine alora din consiliu ce exemplar au ales, banuiesc ca la propunerea dlui Toma sau grupuui PSD?!? Despre celalalt vice, userist hardcore numai cu o luna inainte de alegeri, n-am nimic de zis, e perfecta domnita!
    NO more hope, nu Open City

  • Primarul oferă un mic ajutor celor cărora le-a creat o mare problemă….. Generos. Tipic. Face bine numai benzinăriei. Mulțumiri fără număr!

  • E inutila aia.
    Putea sa faca pana si primarul un studiu de trafic inainte sa inceapa lucrarile, sa stea la umbra copacului de acolo o ora si sa noteze cate masini trec dinspre bazar spre sporturilor si cate masini fac dreapta la semafor acolo.
    Cine face des drumul ala va poate confirma ca e de o raritate extrema ca cineva sa faca dreapta acolo. Nici macar 1% din masinile ce tranziteaza zona nu fac dreapta acolo. Deseori prinzi semaforul acolo de 3 ori si din toata coloana din fata nu vezi pe nimeni sa faca dreapta acolo.
    Aleea aia dupa ce ca oricum duce spre o destinatie total nepopulara, mai e plasata si aproape de semafor, trebuie sa fii in primele 3 masini de la semafor ca sa poti utiliza aleea aceea.
    Unul din secretul care sta la baza faptului ca e nepopulara strada e faptul ca in final trebuie sa iesi tot in Sporturilor, dar doar pe anumita straduta ca acolo sunt sensuri unice. Deaceea directia aia va fi folosita in mare parte doar de riveranii care stau pe strazile cu sensul unic cu intrare din IazulMorilor. Ceilalti riverani sunt fortati sa intre dinspre Sporturilor, iar cei ce vor sa tranziteze si-ar complica viata intrand pe IazulMorilor.

  • Acolo trebuiau puse borduri tesite cu unghi 135grade fata de asfalt, dar au pus borduri de neam prost cu unghi drept fata de asfalt in care iti faci praf jeanta si chiar bara sau pragurile cand esti nevoit sa dai maxim dreapta ca sa poti te strecori ca deja s-a bagat pe strada cel ce are sensul ocupat de masini parcate (adica sensul de mers dinspre Frasinet).
    Astia pun borduri de neam prost si apoi se intreaba de ce isi cumpara lumea masini cat mai mari… nu le da prin cap ca ei provoaca oamenii sa isi cumpere SUV-uri cat mai mari din cauza ca n-au chef sa stea mai mult in service cu masinile sau sa umble cu ele zgariate pe toate partile de bordurile lor de neam prost.

  • Chiar există buzoieni, în afară de Merode, care alimentează de la pompele alea?

  • Acea benzinărie ar trebui demolată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.