Modernizare în fața talciocului din Buzău
Extindere și totodată modernizare a comerțului de la tacioc.
Pe platforma din fața Drăgăicii, în dreptul rastelului de biciclete, se va deschide un mic șantier în zilele următoare:
Sc Piețe, Târguri și Oboare Buzău va achiziționa și monta aici, cu legături la rețelele de apă, canal și electricitate, două containere (într-o primă fază) pentru diverse tipuri de comerț.
Inaugurarea se va face la sfârșitul lunii aprilie când aici se vor putea comercializa mieii de Paște.
După trecerea sărbătorilor pascale containerele vor fi folosite de producătorii locali de produse din lapte (îndeosebi) și carne.
După cum buzoienii.ro a anunțat recent, talciocul va avea și o componentă de piață cu fructe și legume românești.
Citește și:
Fructele trebuie expuse afara din talcioc, iar în talcioc trebuie verificați negustorii de haine , acolo se face evaziune fiscala la greu . Politia economică și ANF doarme în bocanci exista marfa noua cantitatea mare care este de contrabanda parfumuri , haine , etc și nimeni nu face nimic .
FARA EVAZIUNE FISCALA ORICE COMERCIANT MIC SI MEDIU DIN ROMANIA MOARE!
Legile sunt facute atat de gresit, atat de tembel si de niste prosti atat de mari incat, daca nu faci evaziune, mori! Intr-o luna, un an, cinci ani, nu conteaza, de murit tot mori!
Pentru ca in Romania, ceea ce numim Stat este doar o fosila comunista inutila care are ca singur scop uciderea economica a celor ce produc si sifonarea a tot ce e de sifonat catre cei ce au putere de decizie.
Evaziunea fiscala exista si nu va disparea niciodata tocmai din cauza legilor tembele facute de niste tembeli!
Si, daca tot o arzi deontolog, ar trebui sa fii oripilat si sa sari de cur in sus in privinta „optimizarii fiscale” facute de marii „contribuabili”, nu de ciupeala pentru subzistenta a unora care, altfel, ar muri de foame.
Uite aici cifre care trebuie sa te ingrijoreze, cetatene vigilent, nu parlitii care vand bulendre in talcioc :
PROFI ROM FOOD SRL: cifră de afaceri 11.660.657.559 lei, profit 0, pierdere brută 257.775.507 lei
ROMANIA HYPERMARCHE SA: cifră de afaceri 1.513.108.057 lei, profit 0, pierdere 33.787.149 lei
UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE: cifră de afaceri 1.106.102.018 lei, profit 0, pierdere brută 64.865.225 lei
HAVI LOGISTICS SRL: cifră de afaceri 1.045.011.293 lei, profit 0, pierdere brută 8.260.665
SUPECO INVESTMENT SRL: cifră de afaceri 751.739.410 lei, profit 0, pierdere 5.509.765 lei
PUREFERT BALKANS SRL (comerț cu ridicata al produselor chimice): cifră de afaceri 735.579.818 lei, profit 0, pierdere brută 27.700.487 lei.
DR.MAX SRL: cifră de afaceri 3.193.482.856 lei, profit0 , pierdere 6.856.991 lei
PHARMAFARM SA: cifră de afaceri 1.635.630.649 lei, profit 0, pierdere 6.925.639 lei
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL: cifră de afaceri 1.004.486.227 lei, profit net 0, pierdere netă 6.035.166 lei
FARMEXIM: cifră de afaceri de aproape 3,5 miliarde de lei, profit puțin peste 8 milioane de lei.
E.ON Energie România SA: cifră de afaceri 13.725.371.052 lei, profit 0, pierdere 358.899.374 lei
ENEL Energie SA: cifră de afaceri 5.201.925.419 lei, profit 0, pierdere 391.072.544 lei
MET România Energy SA: cifră de afaceri 5.076.830.236 lei, profit 0, pierdere brută 20.766.816 lei
ENEL Energie Muntenia SA: cifră de afaceri 4.778.924.136 lei, profit 0, pierdere 377.568.182 lei
DELGAZ GRID SA (parte din grup E.ON): cifră de afaceri 1.728.069.608, profit 0, pierdere 125.064.813 lei
NIS PETROL SRL: cifră de afaceri 700.608.804 lei, profit 0, pierdere 116.566.729 lei.
KRONOSPAN TRADING SRL: cifră de afaceri 2.494.611.480 lei, profit 0, pierdere 15.546.600 lei
PORR CONSTRUCT SRL: cifră de afaceri 1.251.719.899 lei, profit 0, pierdere brută 4.616.564 lei
*STRABAG SRL: cifră de afaceri 919.310.107 lei, profit brut ridicol 4.963.942 lei* mentiune speciala aici pentru una dintre firmele preferate de catre luminata si faraonica primarie a Buzaului
ASIROM VIENNA INSURANCE: cifră de afaceri 736.735.195 lei, profit 0, pierdere 2.523.516 lei
RWA RAIFFEISEN AGRO ROMANIA SRL: cifră de afaceri 533.925.097 lei, profit 0, pierdere 4.978.855 lei.
VODAFONE ROMANIA SA: cifră de afaceri 4.695.157.165 lei, profit 0, pierdere 121.899.297 lei
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS SA: cifră de afaceri 2.436.927.140 lei, profit 0, pierdere 187.195.973 lei
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA: cifră de afaceri 1.378.276.599 lei, profit 0, pierdere 558.080.366 lei
Sursa : https://www.capital.ro/impozit-pe-profit-multinationale-cifra-de-afaceri-buget.html
Asadar, cetatene, astea sunt cifrele care trebuie sa te sperie si sa te faca sa vrei sa iei atitudine, nu tarabagii, buticarii si pietarii care vand intr-un an, adunat, cam cat plateste oricare dintre firmele din lista de mai sus intr-o saptamana pe „protocol”.
Te uiți cam chiorâș. Evaziunea fiscală din talcioc crezi tu că e o problemă? Dacă nu s-ar mai face evaziune fiscală în talcioc crezi că ar crește nivelul de trai al buzoienilor și românilor în general? Grosul bănetului care contează, împrumutat de statul român, se duce pe taxa de protecție, achiziționarea de fiare vechi poreclite tehnică militară. Fără evaziune fiscală și colectarea mai bună a taxelor la bugetul de stat ar crește taxa de protecție și nicidecum nivelul de trai al românilor.
Pentru cultura ta generală află că sunt două tipuri de evaziune fiscală, evaziune de îmbogățire și evaziune de supraviețuire. Cei din talcioc în niciun caz nu fac evaziune de îmbogățire.
Buna idee pt cei câțiva producători sau numai vânzători . Toți care vin cu bicicletele in zilele de talcioc (și nu putini) unde vor parcă? Că tot se vrea un oraș ecologist.Poate mai gândim și pt ei. Vom putea sa cumpărăm brânză, miere și fructe fara sa plătim 3 lei, dar pt altele vom plăti.
Mai penibil că în acest oraș, să îți trebuiască 15 minute sa intri și să ieși dintr-un sens giratoriu platit de un Toma care se vede primar pt încă 4ani, nu cred că se poate….Să decupezi trotuarul că sa salvezi prostia constructorului platit de Primărie din bani publici, să faci lucrări cu prosti care nu știu să calculeze centrul unei intersecții mi se pare aberant. Sunt de 30 de ani in acest oraș dar infrastructura mai greșită că acum n-am avut cred nici pe vremea fanarioților. Iar ca argument va las să răspundeți la întrebarea: in cat timp operativ reușește să iasă o autospecială de pompieri din oraș? Toma o să vă spună că optim.
Georgică asa e ,dar nu vorbi pana nu e gata și doi stai dimineața între 6,30si 7,30 și numără mașinile care întra dinspre Spătaru, Smeeni, Gherasani și da soluția, hai sa nu mai îl înjurăm pe Toma ,ca nu-i Gigi dracul sa la facă pe toate ,când ai venit tu în oraș erau mașini f puține. Și doi, ce nu înțelegi și e grav e ca rețeaua stradala e depășită de nr de mașini, în încheiere mergi la Troia ia proiectantul și dai soluții,în rest sănătate.
Domnule Stanciu, acum 40 de ani, in fata blocului meu din Micro 3, vizavi de parculetul ala nou cu moara de apa, exista si inca exista, o parcare extrem de generoasa, care se intinde pana la blocurile de la Unirii (capat, cum ii spuneam noi), existau fix 3 masini. in fata la U1 (blocul turn) existau 2 masini si la C6 (pe colt), o singura masina (un audi vechi, cred ca printre putinele din Romania). tatal meu a avut o dacie 1100, mai era un trabant si o dacie 1300, cele din fata blocului. Acum, daca vii seara, risti sa nu mai gasesti loc de parcare nici la Kaufland. Strazile sunt aceleasi! Orasul asta a fost proiectat la o scara incredibila pentru acele vremuri, dar nu s-au gandit saracii ca se va ajunge la ce s-a ajuns. Unde doamne iarta-ma sa faci atatea minute cat faceai acum cativa ani, cand eu cu ochii mei vad din ce in ce mai multe masini. Si pana la urma nu e un lucru rau, pentru ca aia de la tara care pana ieri aveau cal si caruta si veneau la oras cu rata, acum au masina. si vin cu ea in oras, cel mai probabil la munca. La mine la firma majoritatea (75%) sunt din vernesti (25%) sau maracineni (50%). s-au facut greseli? Da… cu siguranta! S-au platit bani pentru greseli? NU, nu s-au platit! S-au facut greseli la proiectare? Nu, nu s-au facut, chiar daca au spus asta, pentru ca interesul e sa te oblige in final sa-ti lasi masina acasa. Stiu, este marsava metoda, mai ales ca nu ti se spune decat voalat. Nu puteau sa-ti spuna adevarul, ca au facut din 3 benzi 2, si ca au facut un rond in care de abia incap doua autobuze, in loc sa lase unul mic si util in care sa te lafai, pentru ca asa pot sa te constranga, sa-ti fie sila sa mai circuli cu masina. Asta e viitorul, ca ne place sau nu.
Acum 30 de ani erau 3 masini, acum sunt 300. Ce inseamna asta? Progres! E bun? E minunat, nu bun! Acum 100 de ani nu erau deloc iar peste 30 de ani, daca nu ne pierdem mintile din cauza rebuturilor pe care, cu o maiestrie sublima, le tot scoatem deasupra ca sa ne conduca/administreze vor fi 1000.
Cine nu e in stare sa gaseasca solutii la cele 300 de masini sa plece acasa. Ba chiar nu trebuie solutii pentru 300 de masini, trebuie pentru 1000 de masini. Asta se numeste pricepere. Si vine la pachet cu viziunea.
Care nu e in stare, sa plece acasa. Mai ales daca are varsta de pensionare.
Cine se incapataneaza sa gaseasca scuze puerile unora care nu au altceva de facut decat sa gaseasca solutii si, ce sa vezi, nu sunt in stare, e condamnat sa se intoarca la autobuzele cu butelii de metan (e o metafora, ai prins-o?).
Povestile cu „nu e gata, va fi bine, rabdare” sunt pentru cei putintei la minte. De ce? Pentru ca e datoria unui administrator sa gaseasca solutii azi, pentru azi. Ca maine poate nu vom mai fi noi sau administratorul.
,,, cunosc tarabagii în vârstă, se bucură de orice vânzare, o fac pentru o pâine și facturi, alt venit nu au,,,,ei țin talciocul în viață!
Oamenii cu bani nu îi văd în târg, vin oamenii amărâți de la țară cu autobuzul, pentru îmbrăcăminte purtată,,, la prețul unui pachet de țigări,,,,
Asa am ajuns noi multi dintre noi sa cumparam gunoaiele altora de prin vest si sa ne bucuram ca daca am merge in magazin nu ne-am permite,sunt si persoane care fac bisnita dar au preturi mari si nu cumperi dar in rest castiga toata lumea firmituri ,persoana care vinde castiguri modeste iar cea care cumpara scuteste cativa lei pentru traiul zilnic foarte modest ,asa ca vine ca o gura de oxigen in aerul nostru scump pe care il respiram din ce in ce mai greu.