Mult de lucru, trebuie scoasă placa de beton

După pauza luată de Sărbători, muncitorii de la Urbis Serv au revenit la lucru.

Prima stradă nouă de care s-au apucat se numește Narciselor, pe tronsonul care face legătura între str. Transilvaniei – Crinului – Democrației:


E mult de muncă, întrucât strada n-a avut niciodată asfalt, doar o placă groasă de beton care după zeci de ani s-a deteriorat:

Muncitorii de la Urbis se chinuie să scoată placa de beton de pe toată lungimea străzii, pentru a-i reface apoi stratul suport și a o asfalta pentru prima dată
Se vor reface spațiile verzi și parcările de pe str. Narciselor
La primăvară, pe lângă strada Narciselor se va turna asfalt și pe segmentul 2 din strada Crinului, cele dinspre str. Democrației

Solicitare din partea a mii de șoferi

Mii de șoferi din Buzău, de care administrația și poliția rutieră nu vor încă să țină seama, susțin că foarte util pentru traficul din Buzău ar fi crearea unui flux rutier pe traseul str. Transilvaniei (magazinele sătești) – str. Crinului – str. Narciselor – str. Mioritei (dublu sens/sens inversat) – Șc. nr. 1 – Bd. N. Bălcescu.

O mare problemă de trafic din oraș s-ar rezolva în cinci minute: se scoate semnul cu accesul interzis pe str. Mioriței (dinspre str. Narciselor) și se pune cel cu oprirea interzisă

Avantajul mare ar fi deblocarea Bd. Unirii pe tronsonul str. Transilvaniei – Bd. N. Bălcescu întrucât șoferii care vor dori să ajungă pe Bd. N. Bălcescu vor folosi str. Mioriței.

Coloana de mașini care se formează zilnic pe Bd. Unirii se va evapora dacă Mioriței va fi transformată în stradă (de circulat) și nu va mai fi parcare pentru câteva zeci de mașini pe zi ca acum

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Mult de lucru, trebuie scoasă placa de beton

  • Mi se pare putin amuzant cum redactia tot rostogoleste ideea asta cu dublu sens, insa nu am vazut niciun sofer sa propuna asta. Am vazut in schimb propuneri sa se inverseze sensul unic, idee ce mi se pare de mai mult bun simt si nu o gasesc aici.

    Răspunde
  • Coada se va muta in intersecția cu Bulevardul. Majoritatea oamenilor normali înțeleg ca daca eliberezi un tronson de stradă il vei aglomera pe următorul.
    Nu exista solutii. De la eliberarea bulevardului Unirii totul a fost in cascada si nu mai poate fi remediat.
    Dar na, putem încerca, nu costa nimic sa pui un semn.
    Daca am reveni la modalitatea de circulație si sensurile de mers de dinainte de 2010, fără rond la pod la dragaica, fara rondul de la
    avion sau semafoare cu buton si alte sensuri unice, probabil vom avea o imagine reala a modalității de optimizare a traficului buzoian.
    Pana atunci cred ca orice schimbare este nepotrivită, cu atât mai mult cu cat abia se obișnuiesc soferii cu noile rute si ii buluceste iarasi.

    Răspunde
  • Mare prostie aia cu demolatul placii de beton existenta.
    Pe unde a facut Urbis asta a iesit lucrarea mai proasta decat era vechea placa.
    Fac lucrarile asa bine nivelate si scurgerile asa de bune incat la ploaie se face mai lac decat se facea pe placa de beton veche de zeci de ani care avea scuza ca s-a denivelat de la timp si uzura. Dar lucrarile noi facute de Urbis fac niste lacuri din prima zi de ploaie.

    Răspunde
  • O idee mai buna ar fi sa se faca Democratiei strada cu sens dublu adevarat, nu ca acum strada cu sens la mica intelegere ca abia incap doua masini una pe langa alta din cauza masinilor parcate. Si nici sa te urci pe bordura nu poti ca au facut borduri inalte in care iti rupi jeantele, barile si pragurile daca te duci spre bordura.
    Multi evita sa sa foloseasca Democratiei din cauza asta, ca e strada ingustata de masinile parcate si totul e la mica negociere, si uneori unii se baga la risc si iti zgarie masina, si asa ajungi sa pierzi timp si bani cu serviceurile si sa cresti si RCAurile.

    Răspunde
    • De acord, pana la urma se poate evita aglomeratia si acum intrand pe Democratiei, si facand stanga la policlinica 23 August. De acolo se poate ajunge oriunde pe Balcescu, asa folosind Mioritei se va muta aglomeratia la scoala 1.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.