„N-ar fi mai bine să aibă stop cei care vin de sub pod ?”
O șoferiță din Buzău pune în discuție semnalistica rutieră din dreptul pasajului doi de la intersecția str. Dorobanți cu str. Vadu Pașii.
„Ce noimă are acest stop pentru că oricum nu-i poți vedea pe cei care vin cu viteză de sub pod ?”, se întreabă șoferița care s-a trezit cu mașina lovită deși a oprit la stop.
Mai mult, șoferița reclamă că unii dintre șoferii care vin de sub pod taie curba și ajung periculos pe sensul opus (vezi foto mai jos).
O posibilă explicație pentru care administratorul drumului și Poliția Rutieră au ales ca stop să aibă cei de pe drumul principal (str. Dorobanți) e că traficul majoritar e cel dinspre Vadu Pașii.
Situație care s-ar putea schimba peste unu-doi ani dacă CNAIR va aloca fonduri pentru refacerea Centurii de E
In vecinătatea podului pina in acel stop e un magazin pe partea cu stopul
Rog. pe toată lumea nu luați nimic ce e comestibil de la acel magazin e totul stricat știu de la sursa care a lucrat acolo că mezelurile sunt spălat cu oțet și ale produse li se schimba termenul de valabilitate
Ce are sula cu Prefectura?
Nu se poate pune stop sub podet pentru ca cei ce vin dispre Vadu Pasii ar intra unii in altii acolo sub pod,sau autobuzele ar ramane jumatate in strada.Singura varianta este sens unic spre oras,iar cele cateva masini care merg spre dig pot ocoli prin partea dreapta. Singura problema raman camioanele cu inaltime peste 3,5 m care nu mai pot veni din str horticolei,acolo unde un giratoriu mic in capat ar facilita intoarcerea lor spre soseaua Brailei.
Ca și multe alte indicatoare de prin oraș, și acesta a fost pus fără a ține cont de vizibilitate. Mai este unul care ar trebui, părerea mea mutat cu vreo 5m mai în față și anume indicatorul de pe Bălcescu dinspre Tribunal spre Unirii cel până în semafor care indică un onligatoriu la dreapta și un cedează trecerea. Pe cel de pe aleea Industriei din dreptul firmei de curierat care indica îngustarea drumului văd că lau luat că și așa l-au montat după ce drumul deja se îngustase. O altă problemă este semaforul din spatele bisericii sf. ÎNGERI unde spre Independenței sunt două benzi și anume una merge înainte și cealaltă la stânga ambele cu marcaje rutire care sunt obligatorii, numai că cei care trebuiau să facă stânga o iau înainte, până și poliția ignora marcajul. Solutie: prima bandă să fie făcută bandă de autobuz iar cea dea doua înainte și la stânga. POLIȚIA LUAȚI EXEMPLU DE LA DOMNUL POLIȚIST KOVACS, sper că am scris bine, ȘI IMPLICAȚI-VĂ MAI MULT ÎN PRIVINȚA INDICATOARELOR ȘI MARCAJELOR RUTIRE.
O intersectie foarte periculoasa, la fel cum sunt ambele treceri pe sub calea ferata. Pe sensul catre Vadu Pasii o banda este folosita drept parcere intre cele doua treceri pe sub calea ferata, dar nimeni nu i-a nici o masura.
Doamna cel mai probabil a ramas fara permis pentru ca dupa ce n-a acordat prioritate a facut si scandal in loc sa faca amiabila.
Asa e cand refuzi absolut sa iti asumi vina si sustii o prostie pana in panzele albe chiar si cand politistul iti zice ca nu ai dreptate.
La STOP faci stop, chiar si repetat daca n-ai vizibilitate… nu inaintezi cu tupeu sperand ca te feresc altii si daca se intampla accident sa zbieri ca esti discriminata si ca legea nu-i corecta. Ea si recunoaste ca n-a facut stop si ca n-a acordat prioritate, s-a comportat in intersectie ca si cum ar fi fost cedeaza trecerea, alt semn pe care multa lume nu il respecta corect.
Mai Superman, daca esti asa destept, stai tu acolo la Stop pana cand reusesti sa ai vizibilitate si poti inainta:))! Macar ai permis de conducere?
De ce sa aiba prioritate un drum care duce intr-o fundatura cu intrare spre un drum de camp si nu drumul principal care se leaga de Vadu Pasii?
Unde ar fi logica?
Dar cel care iese din tunel ce vede? Cum poate sa se asigure ? De bine, de rau , cel care iese din tunel nu poate iesi cu 80 km/h, dar cel care circula in linie dreapta, da. Cea mai buna solutie ar fi sa puna sens unic pe tronsonul dintre cele doua tuneluri, pe partea dinspre oras, sa poti circula doar dinspre varianta spre Dorobanti. Daca mergi dinspre Dorobanti spre varianta , intri pe sub primul tunel spre statia de epurare si revii pe al doilea, in niciun caz nu pui cedeaza sau stop celor care ies din tunel , asa cum vrea duduia.
Numai aberații….astia care nu vad bine faceți pe sub pod și stânga iar ca sa continuați pe centura…cu sensul unic a fost super tare!
Ala care a pus stopul acolo ,a pus si statia de autobuz la iesirea din Careffour spre XXL! Destept,tare! Cand apune soarele ,vara,bate lumina lui drept in ochii soferilor care ies din parcarea subterana! E si trecere de pietoni ! Aia blocheaza iesirea de la Careffour,cu autobuzul,calatorii,blocheaza si ei cand se,, varsa ” si tot asa!Era greu sa faca statia de autobuz cativa metri mai spre SIRA!
Este bine așa. Pentru că traficul este mai intens pe sub pod. Însă trebuie prudență pentru toți participanții la trafic. Nu e legal să tai curba, iar acest aspect se intimplă pe multe drumuri! Eu sunt pentru menținerea semnului stop, acolo unde este. Și circul zilnic de când este podul Vadu Pașii, funcțional.