N-ar mai putea să treacă oricând dintr-o parte în alta


Imaginile sunt de la accidentul (dublu) mortal de pe E85 de luni.

Doar cele două roți și osia din față au mai rămas împreună din întregul atelaj.

Au murit pe loc doi căruțași și calul. Au supraviețuit un mânz și al treilea căruțaș (transportat în stare gravă la spital).

E doar unul din seria evenimentelor negre provocate de prezența atelajelor pe drumul supranumit al morții.

După ultimele evenimente se vorbește tot mai apăsat despre introducerea separatoarelor de sens pe E85.

În acest fel, șoferii vor scăpa în mare măsură de apariția căruțelor pe drum.

Datorită separatoarelor, căruțașii nu vor mai putea trece – de pe câmp – dintr-o parte în alta a E85.

O vor putea face doar în intersecțiile mai mari (deși și acolo este interzis), însă acestea sunt presemnalizate, iar șoferii circulă de obicei cu mai mare atenție.

Evident că scopul principal al separatoarelor va fi cel de a împiedica bolizii scăpați de sub control să ajungă pe contrasens, dar indirect vor fi „loviți” și căruțașii.

Dar, mai bine să fie loviți de această măsură, decât de un autovehicul cu peste 100 km la oră.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!


Citește și:  Ce spune prefectul despre mutarea camerelor cu care se dau amenzi  CLICK AICI   

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

6 comentarii în “N-ar mai putea să treacă oricând dintr-o parte în alta

  • Carutele nu au ce cauta pe E 85 iar din punctul asta de vadere, bine ca soferul nu a patit nimic. Cat despre carutasi, as cataloga deplasarea lor pe e85 ca pe o sinucidere

  • Dar întreb și eu prima banda care este foarte îngusta este folosită adesea de tiruri care merg pe o banda jumătate blocând astfel cele 2 benzi .daca vor exista separatoare cum se va mai efectua depășirea dacă cele doua benzi sunt blocate ?

  • E85 are o singură bandă pe sens! Zona din margine se numeste acostament consolidat. Practic drumul are 3 benzi pe toată suprafața care vor fi folosite alternativ, adicā pe un sens se va circula pe douā benzi iar pe celălalt pe unul singur, urmând ca după un număr de km să se facă rocada.

  • Poliția rutieră doarme, mănîncă bani statului degeaba ei nu stiu altceva decît să stea la pîndă pentru prinderea unui șofer cu 20….30 km în plus pe ora , săi poata da o amendă. Toata rutiera este un jeg ambulant împreună cu șefu lor care acoperă multe zone unde se încalcă regulile de circulație, toata zona transilvaniei de la chimica pînă la clubul Polițiștilor oprirea este interzisă dar nu respectă nimeni acest lucru , asta pentru că șefi mari din poliție închid ochi la ordinul patronilor care le umple buzunarele și frigiderul în fiecare lună

  • O prostie cu separatoarele alea de sens scumpe… ei in loc sa puna separatoare clasice din beton care sunt mai ieftine cauta sa fure banii pe produse scumpe care nu aduc nici un avantaj real, doar avantajul pentru ei, hotii si coruptii, ca se importa prin firma care trebuie si sunt vandute prin firma care trebuie… si care se vor trezi cu contracte de zeci de milioane de euro peste noapte din bani publici si vor face profituri de zeci de milioane de euro.
    Astia ne cred prosti, cred ca nu stim care e combinatia lor de furt cu tirul din bani publici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.