Neatenție a mămicii de la volan, dar și o situație riscantă. Vezi schița accidentului

E dureros, dar adevărat. Mămica e cea care a pătruns pe contrasens fără a se asigura corespunzător.

Șoferița a încercat să vireze stânga cu al său Mercedes pentru a ajunge acasă (Spătaru, satul nou de vile) – vezi schiță mai jos.

Din sens opus a venit cu viteză BMW-ul de Bacău. Impactul a fost teribil. Din păcate, fetița de doi anișori (Carla Alexandra) aflată în Mercedes a murit câteva ore mai târziu.

Pantofiorul i-a rămas la locul accidentului

Tatăl fetiței, Cătălin 28 ani, pasager în Mercedes, este și el în stare gravă, la Terapie Intensivă. La ATI se află și mama fetiței, Florina 26 de ani, ca și șoferul BMW-ului (43 ani, București).

Mercedes stânga, BMW dreapta

Cauza accidentului:

Neatenția mamei, care nu s-a asigurat când a virat stânga, dar și o situație riscantă. Manevra e una dificilă – din față (dinspre Buzău) vin continuu mașini care circulă cu viteză, iar din spate există riscul oricând să fii tamponat de un șofer neatent (care vine dinspre Costești, Urziceni).

Ce se poate face. Sacrificiul micuței

O primă măsură, probabil și singura, e mutarea indicatorului „Spătaru” și în zona cartierului de vile. În acest sens, șoferii vor fi obligați să circule cu 50KM/h, fiind localitate.

Acesta e indicatorul care poate fi mutat mai în față

Alte măsuri sunt fantasmagorice pentru România (din pricina sărăciei, CNAIR nu are bani).

*bandă de stocaj pentru viraj stânga (presupune proiect, lărgirea carosabilului, asfalt în plus, noi marcaje – scump, nu sunt bani)

*pasaj subteran sau pod peste E85 (vă rugăm nu înjurați! În Germania așa s-ar face, în România e SF, nu se fac poduri nici măcar la întâlnirea cu calea ferată pe drumuri naționale)

*rond (giratoriu) măcar la „borcan” – intersecția dintre E85 și Șoseaua Spătarului (București). Unii șoferi/șoferițe vor face un ocol de 2 km, dar vor ajunge în siguranță acasă

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

6 comentarii la „Neatenție a mămicii de la volan, dar și o situație riscantă. Vezi schița accidentului

  • CNAIR are bani doar ca in Romania se fura. Si se fura nu pt ca sunt hoti. Hoți sunt in toata lumea. La noi sunt handicapați mental ce nu pot concepe si cere drum pe patru benzi, separatoare de sens in zonele sensibile, limitatoare, marcaje foarte bune, ma rog tot ce trebuie din partea administratorilor de drum. Ei bine idiotii ăștia care spun că,, merge si asa,, precum și șmecherii descurcareti ce fac depășiri in cascadă fac sa avem cea mai mare mortalitate din Europa pe E85. Un prim pas ar putea sa il faca Toma in continuare dupa de a pus separatoarele de beton si sa faca centura pe PATRU BENZI.

  • Sincere condoleamte familiei.
    Mă mir Bă tereacĂ CA ai indraznit sa ataci niste oameni de la conducerea acelor institutii.
    Oricum ei te vor cauta si te vor “face”sa crezi ca prima varianta a ta a fost gresita.
    Cunoastem…

  • Astia nu au auzit ,analfabetii dracu de conducere defensiva.Ba boilor care sunteti boi,ba,circulati ba cu viteza adaptata ,ba cind treceti prin zone cu cartiere !

  • Cnadr are bani in prostie, doar ca se duc pe salarii uriase ( am verisor sofer ce ia 6500 lei pe luna plus prime plus bonuri vacanta si lucreaza 1 ora pe zi)

  • Giratoriu la iesirea din satul vechi care sa colecteze traficul din cartierul nou.

    Este o problema a primariei respectivei localitati ca a permis asa ceva.

    E85 trece prin toate satele – daca toate se extind in lungul lui E85 atunci acesta devine o strada.

  • Am citiva ani de cind am plecat din Spataru, nimic schimbat. Persoane batrine ce nu pot trece strada repede etc. Toata vina este a conducatorului caci nu controleaza viteza si nici nu tine in evidenta pericolul din localitate. In copilarie o numeam soseaua ucigasa. Ce trist.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.