Nici pe vremea lui Ceaușescu nu se lucra atât de bine

Convine sau nu nostalgicilor, dar firma lui Umbrărescu face acum poduri cum nu se făceau pe vremea lui Ceaușescu.

După podul peste Olt de la Slatina de 1.700 de metri, Umbrărescu și oamenii săi vor termina anul ăsta – în timp record pentru România – un alt pod uriaș, de 1360 de metri, peste râul Buzău și lacurile din preajmă.

De altfel, iată că în vremurile lui Iohannis și Ciolacu, România face autostrăzi cum nu s-au făcut pe vremea „Împușcatului”. Unde mai pui că se fac în bună măsură pe banii străinilor (U.E.) despre care clamau unii că „ne fură țara”. Autostrăzile rămân aici, nu le fură nimeni, și vor ajuta considerabil la dezvoltarea României în anii următori.

Se toarnă placa!


Vești bune date astă seară de filmările lui Răducu P Drum.

După ce am aflat că podul de la Rm. Sărat (850 de metri) s-a asfaltat pe ambele sensuri (vezi AICI), Răducu P Drum a prezentat imagini în premieră cu prima sută de metri a podului de la Buzău pe care s-a turnat placa:


Obiectivul lui Umbrărescu e ca în noiembrie să termine armarea și turnarea plăcii de beton pe toată lungimea podului, iar în decembrie să-l asfalteze și să-l dea în trafic.

Mulți sunt încă sceptici, dar – cum am scris la începutul articolului – firmele lui Umbrărescu au devenit meseriașe în ridicarea de poduri de autostradă. UMB mai are în lucru alte poduri uriașe, peste Siret aproape de Galați (Drum expres Brăila – Galați), peste lacul Cernica pe Autostrada Bucureștiului și între Cluj – Zalău pe autostrada Transilvania (A3).

Imagini integrale de pe autostrada Buzău – Rm. Sărat – Focșani (promisă de UMB a se termina în acest an), au fost urcate pe Youtube de Răducu p Drum.

Chiar la începutul filmării sunt imagini cu marele pod de la Buzău:


Citește și:

loading...

8 comentarii la „Nici pe vremea lui Ceaușescu nu se lucra atât de bine

  • Iohanis Klaus Putoare trebuie scos din ecuație! El s-a plimbat cu “ profesoara de hengleza” pe banii fraierilor în avioane de lux private! Ca el e doar liberal, nu? Ca asta inseamna sa fii liberal: sa lucrezi la stat, sa faci afaceri cu statul și sa te lauzi cum lupți tu pentru oamenii de afaceri asupriți de PSDEeeeee! Singurul partid , așa cum am mai spus , care mai are grijă cat de cat de români e PSD! Dacă nu era PSD România era astăzi ca Mexicul sau Brazilia! Adică 20 % bogați, cu cartiere închise păzite iar restul vai mama lor! Și credeți-mă ca am fost de multe ori , mai ales în Mexic!

    Răspunde
    • De la aderare România a contribuit cu 24 miliarde euro și a primit cca 71 miliarde euro. O căutare pe google este simpla.
      Psd a condus în ultimii 35 ani direct sau indirect România, oare cine i.a ținut sa facă autostrăzi?
      Dacă EU nu dădea termen 2025 finalizarea autostrăzilor, se mai făceau asa repede ?
      Mergi și voteaza cu Sor ca asa gândești

      Răspunde
  • Poate il duci intr-o excursie cu tot aparatul pe dl Toma, sa vada, sa puna mana toti, sa miroasa, sa guste si sa faca si in municipiu la fel.
    ”Impuscatul” nu a facut autostrazi pentru ca nu erau masini, combustibili (criza din 80 din Lume) si nici locatii intre care sa te plimbi amboulea.
    Daca pentru A7 multumim UE-ului ca ne-a ”dat” bani din contributia noastra si in schimb ne conditioneaza in feluri si chipuri greu de inteles sau imaginat de minti traite in realitate, atunci suntem o foarte saraca tara bogata, daca pentru 6 mld euro facem atatea flotari si am stat 34 de ani (ori nu ni s-a permis) degeaba, perioada in care guvernarea a fost impartita aproape la perfectie intr stanga si dreapta, cu un plus la impecabilii presedinti ”capitalisti” Constantinescu x1, Base x 2 si Iohanis x 2.
    Focsaniul a castigat in a fi capat de pod pentru drumul expres spre Braila datorita rutelor fezabile pentru produsele catre si dinspre Ucraina (intrarea se face prin nordul Bucovinei), prin porturile dunarene romanesti (Galati, Braila cel putin). Buzaul ce sa ofere în afară de aeroportul fictiv de la Boboc și portul inexistent ”de pe” Siret??! Aleea Industriilor cu bandă specială pentru autobuzul 10???
    Toma închide bulevarde, nici așa ceva nu s-a mai văzut vreodată în țara asta. Cum o comentăm? Facem azil-oraș, sau îl lăsăm oraș?

    Răspunde
  • …marile corporații și multinaționalele scot din țară cam 150 mld. euro/an !…o ciosvârtă de 20 mld ne-a dat și nouă ue … cică ‘penerere’ pentru a fi folosiți în 5 ani !… și nu a făcut ‘impuscatul’ toată industria (care nu mai e), transfăgărășanul, marile baraje, porțile de fier etc ci poporul român !…nu jigni poporul român , ziariciule de 2 bani!…

    Răspunde
    • … urgența finalizării A7 o dă răzbelul din ucarina!…tehnica militară inclusiv tancurile pentru flancul estic al nato în caz că conflictul va escalada în 2026 trebuie să ajungă în maxim 36 de ore de la atac!… trebuie să cam rezistăm in orele alea!…

      Răspunde
  • Trebuia sa circulam pe podul asta inca din august. Asa ca nu inteleg scopul minciunilor, lucrarea este clar intarziata.

    Răspunde
    • Să circulăm unde ? Dacă turcii nu sunt gata ? Stăteam cu mașinile pe pod așa de plăcere ?

      Răspunde
  • Bha oilor, care tot il pupati in cur pe Ceausescu !!!!!!!!!
    O iau razna cand va aud !!!! UNDE erati la Revolutie ?! Cati dintre voi erau in strada sa-l dea jos ?! Va spun eu, ca voi ati uitat: TOTI.
    De bine ce va era.
    Acum, stati si ragaiti a carnita macra si bere, tastati pe telefoane, conduceti masini de masini, SUNTETI EGALI cu tot ce are Vestul la care VISATI FRUMOS acum 35 de ani, dar il pupati in cur pe Ceasca.
    De aia sunteti OI, ca aveti creierasul mic. Mergeti in Cuba, Coreea de Nord, Rusia, China…inca mai sunt paradisuri la care visati acum, din fotoliul vostru moale, de acasa.
    ACOLO, oricine ar face schimb cu voi, stati calmi.

    „Prosti v-am lasat si mai prosti v-am regasit” – citat….dintr-un conational celebru.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.