„Noi unde mai lăsăm mașinile ?” „Dar clienții noștri ?”

Modernizarea străzii Transilvaniei se apropie de final.

De luni, Strabag va începe să toarne ultimul strat de asfalt, cel de uzură.

Muncitorii pregătesc în aceste zile aducerea la nivel a gurilor de canal înainte de turnarea ultimului strat

„Ce facem cu mașinile ?

Există și cetățeni care nu privesc cu ochi (prea) buni reabilitarea acestei străzi.

Asta după apariția discuțiilor că, la finalul lucrărilor, nu se va mai permite ocuparea, cu mașini, a benzilor de lângă trotuar.

Sunt două categorii afectate:

A) Riveranii de pe Transilvaniei – care susțin că nu au loc de parcare în curte. „Ce facem cu mașinile ? Unde le ducem ?”, reclamă aceștia.

B) Firmele care au afaceri la stradă și care riscă să piardă clienți din pricină că aceștia nu vor mai putea opri mașina.

Unii dintre patroni, care mai au nițel loc în curte, au început sau urmează să-și modifice gardurile pentru a improviza 2-3 locuri de parcare pentru clienți.

În 2-3 săptămâni, când Strabag va termina de asfaltat vom afla exact cum se va circula pe Transilvaniei și dacă se va mai putea opri pe banda de lângă trotuar.

loading...

5 comentarii la „„Noi unde mai lăsăm mașinile ?” „Dar clienții noștri ?”

  • Ha ,ha !Ia uite Auras ce-i scriam primarului ,dar n-a catadicsit sa-mi raspunda!
    ,,Domnule primar,chiar nu pricepeti ca fara o adevarata reconfigurare a bulevardelor nu se face nimic???
    Dupa exemplul Transilvaniei si Industriilor ,vad ca nu se intelege nimic!O ,,frecati” cu piste de biciclete si cai pt transportul in comun!Nu ati latit carosabilul cu 1m macar!Suna totul ca o noua asfaltare si atat!Pacat de atatia bani!Daca dv credeti ca o sa se inghesuie buzoienii dupa biciclete va inselati amarnic!Punem pariu ca in 5 ani Buzaul va fi blocat??!!!Viziunea dv va fi de fapt lipsa ei!
    Pt binele buzoienilor ar fi bine sa ma insel.

    Răspunde
  • In legatura cu cei care au asa-zise afaceri linga strada: sint multi samsari care insira mai multe masini vechi pe trotuare sau linga trotuare , apoi cei care vind pepeni si cereale care ocupa cu lunile spatiile de linga totuar , dar si pe trotuar , pietonii fiind nevoiti de multe ori sa circule pe strada ( Ex Transilvaniei pe la nr 412 etc ) Pina acum nu prea au fost deranjati ca si cei de la Omi, desi multi au loc in curti

    Răspunde
  • Din pacate aceasta reabilitare desi necesara este total lipsita de viziune . Cel putin pe Al. INDUSTRIILOR , unde s-au lasat niste trotuare care pe alocuri sint tot atit de late cit carosabilul ! S-au anulat niste refugii care existau inainde de reabilitare si nu se mai poate lasa o masina pe acostament in lipsa acelor refugii ( ex. in fata la GEROM ). in schimb s-a exagerat cu pistele de biciclete …. nu vad eu Zona Industriala raiul biciclistilor !

    Si daca tot s-a facut lucrare de reabilitare , de ce nu s-au inlaturat stilpii de beton ramasi fara utilitate de la fosta retea de termoficare ? De ce nu s-a trecut in subteran alimentarea cu energie electrica a GLASSCORP ca o sa fie bulevardul frumos dar acea supratraversare o sa arate „ca dracu’ ” vorba lu’ Petre Roman ?

    De ce nu stint executate refugii in statiile de autobuz asa cum erau inainte ? Or sa opreasca autobuzele pe carosabil si o sa se faca coloana in spatele lor !

    Mi-e si frica de cum o sa arate viitorul trafic pe UNIRII dupa reabilitare cind vor disparea locurile de parcare de pe laturi !

    Răspunde
  • Ideea este sa se cheltuie banii si comisioane….nu ce vreti voi….

    Răspunde
  • Cei cu „afaceri” pe Rodeo Drive Transilvaniei: care sunt ultimele impozite platite catre Stat ????!!!!!
    Aaaa, nu stiti ce sunt alea…..???? Corect !!!!
    Mergeti, invatati, platiti si apoi „petrentii, moncher”…
    Dha…dhhhaaaa..

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.