Noutate, de azi, pe un bulevard important din Buzău

În atenția șoferilor. Muncitorii de la Strabag au montat azi bolarzi de separare a benzilor pe Bd. Industriilor.

Banda 1 va fi rezervată, în teorie, autobuzelor, taxiurilor și autospecialelor de intervenție.

Celelalte autovehicule vor circula pe banda 2.

Măsura va intra în vigoare în a doua jumătate a anului viitor, dacă nu cumva în 2024 (când Primăria Buzău va face recepția întregului proiect).

Până atunci, șoferii vor putea folosi ambele benzi.

Astfel de stâlpișori vor fi montați în zilele viitoare și pe str. Transilvaniei, dar și pe Bd. Unirii Sud (acolo unde nu există scuaruri).

Motivul amplasării acestor bolarzi îl constituie protejarea benzii speciale pentru transportul în comun – motivul principal pentru care U.E. a acordat finanțarea de 18 mil. € pentru modernizarea Bd. Unirii, Industriilor și Transilvaniei.

Citește și:

loading...

9 comentarii la „Noutate, de azi, pe un bulevard important din Buzău

  • Pe Transilvaniei, autobuzele trec din jumate in jumate de ora. Uneori si goale. Mi se pare bataie de joc si umilire la adresa cetatenilor.

    Iar taxiurile de ce au prioritate? Polueaza la fel de mult ca celelalte masini.

    Cum se vor simti oamenii cand vor sta in coloana cu zecile de minute, in timp ce banda de langa va fi goala? Ce urari ii vor face lui Toma?

    Răspunde
  • Toata idea cu banda pentru transportul in comun este o mare PROSTIE

    Răspunde
  • Tu compari majoritatea taxiurilor care st logane cu motor de 1.2 plus GPL cu bmw,Audi,skoda(care st cele mai des întâlnite) diesel cu motor de 2000,E4?

    Răspunde
  • O bătaie de joc, bani aruncați, in 2 ani vor fi praf, in ce tara din Europa ați văzut așa ceva? Eu in 20 ani de șoferie prin toată Europa nu am întâlnit așa ceva.

    Răspunde
  • Dacă se întâmpla un incident/accident și cei implicați lasă mașinile in poziția impactului pana sosește poliția (și durează) pana anchetează,pana măsoară,dacă sunt răniți,ambulantă,etc…CE FACI ? Pe unde treci sa depășești sa îți continui drumul dacă ești in spatele celor doi implicați in accident ????? Și ceilalți din spatele tău? Da o coloana întreaga cu spatele ptr ca nu poate încălca nimeni linia continua cu bolarzi montati (ca îți faci praf mașina)????????

    Răspunde
  • In loc sa se fluidizeze traficul, mai mult il sugruma. Este o ineptie modul in care s-a gandit reorganizarea traficului pe Industriilor, Unirii si Transilvaniei.
    Ce sa spun, frecventa mijloacelor de transport pe Industriilor este asa de mare incat banda dedicata trebuia clar delimitata si interzis accesul altor tipuri de vehicule pe aceasta banda?!

    Răspunde
  • Pai, Bogdane, daca imi pun si eu GPL, ma lasa si pe mine sa merg pe banda aia?

    Si ai uitat ca taxiul se duce la destinatie, se intoarce in alta parte, apoi vine iar la destinatie sa te aduca? Deci 4 drumuri. Cu masina personala faci 3.

    Este de fapt un santaj al populatiei facut de catre firmele de taxi, mana in mana cu primaria, pentru ca alt motiv pentru care sa mergi cu taxi rar se gaseste. Practic, platesti banda speciala daca vrei sa ajungi undeva inaintea celorlalti, cu poluare dubla. Sper ca toate cozile de topor sa fie tinute minte cand va colapsa UE, ca dupa comunism au cam fost uitati majoritatea celor din sistem si si-au facut iar de cap.

    Răspunde
  • Eu o sa votez orice primar promite sa scoata stalpisorii astia. Facem economie de proiecte aberante prin oras timp de 2-3 ani si dam banii inapoi la UE pe proiect. Asta daca mai avem vreo urma de demnitate prin vreun colt al fiintei noastre de sclaveti.

    Răspunde
  • Foarte bine ca au montat. Altfel nu se poate. În tarile civilizate nu este nevoie, pentru ca oamenii respecta marcajele. Putea pune și din beton, separatoare. Supărați sunt cei care se cred la raliu, ca nu prea mai au cum depăși. Dar apar amatorii de „liniute”.
    În concluzie, orice faci, tot sunt unii mulțumiți și alții dimpotrivă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.