O clipă de neatenție, două vieți pierdute

Când reporterul buzoienii.ro scria aseară „accident cu o persoană decedată”, realitatea era mult mai cruntă.

De fapt, muriseră două persoane: ambii șoferi.

Șoferul de 46 de ani, angajat la RCS, a murit la doar câteva minute după ce a fost adus la UPU!
Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este 241629630_10159511458092277_85218347156985198_n-768x1024.jpg

Sabin Nicolae avea 46 de ani, locuia în București, originar din Caracal. Lucra la Digi Sport de 20 de ani ca tehnician video. Era șofer experimentat și pasionat de mașini (retro). Avea o fetiță de 14 ani. Se întorcea de la Galați unde contribuise la transmisiunea meciului Oțelul Galați – Gloria Buzău

Aproape în același timp în care Sabin se prăpădea în UPU, ambulanțierii prezenți la fața locului încetau manevrele de resuscitare pentru Larisa Oprea, fata de 19 ani ce s-a aflat la volanul autoturismului Skoda.

Din fericire, pasagerul din duba RCS, un tânăr de 31 de ani a scăpat doar cu o lovitură în piept și e în afara oricărui pericol.

Acesta era cu ochii în telefon și n-a văzut nimic, astfel că vina producerii accidentului nu va fi probabil cunoscută niciodată.

Ambele mașini au ajuns, după impact, în afara carosabilului, iar zona era plină cu resturi astfel încât descoperirea autovehiculului care a pătruns pe contrasens e dificilă. La nivel de zvon, balanța ar înclina înspre Skoda condusă de șoferița de 19 ani.

Asta a mai rămas din autoturismul Skoda Fabia condus de tânăra de 19 ani

UPDATE: Reporterul buzoienii.ro a văzut câteva imagini surprinse de camerele de supraveghere de la o societate comercială ce are un depozit în apropiere. Duba RCS urma la 20-25 de metri un alt autovehicul. Skoda a trecut de primul și probabil, orbită de faruri, șoferița a tras stânga de volan și Skoda a intrat în duba RCS. Probabilitatea ca SKODA să fi intrat pe contrasens o aproximăm la 80%.

2022 e un an record ca număr de morți pe șoselele Buzăului. Statisticile acceptabile ale ultimilor ani au fost date peste cap de ce s-a întâmplat în acest an. Cauzele principale sunt numărul uriaș de mașini (aproape orice greșeală se transformă în accident), viteza/graba excesivă și teribilismul/nesințirea unor șoferi.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „O clipă de neatenție, două vieți pierdute

  • Altă cauză:
    – lipsă Poliției Rutiere de pe drumurile publice!

    Răspunde
  • @ vlad ….lipsa de drumuri nu de militieni !
    Doar in tarile bananiere stau militienii la panda in boscheti !

    Răspunde
  • Corect ! Și nu orice fel de drumuri! Cu benzi suficiente, nu rahaturi ca E85 cu o banda si jumătate. Cu imposibilitatea de a depăși in curbe(separatoare) cu imposibilitatea de a accelera când se apropie o trecere pietoni sau o intersecție periculoasa(șicane). Fără trecere la nivel cu calea ferată. Cu autostrăzi sa parcurgi rapid distante mare ca sa nu devii un șofer debil care atunci când prinde o linie dreapta încearcă sa recupereze ritmul de melc riscând orice. Inclusiv viața.

    Răspunde
  • @Bukk, cel penal…
    Spre știința ta, în America (unde tu nu vei ajunge niciodată), în zona autostrăzilor, am văzut destule mașini de poliție cu radar care stăteau la pândă. Dar, spre deosebire de mulți ca tine, americanii nu păreau deloc deranjați ci, chiar erau relaxați pentru că participanții la traficul rutier conduceau regulamentar, în siguranță. Asta ține de educație, ceea ce la noi cam lipsește.
    Ce contează unde este radarul pus, atât timp cât se respectă regimul legal de viteză? Ce contează cât este amenda, atât timp cât nu se încalcă legea?

    Răspunde
  • Drumuri avem. Nu avem soferi prieteni. Cand pe o zona cu vizibilitate scazuta si limitare de viteza noaptea doua masini arata asa dupa impact, nu ne trebuie drumuri ci educatie si preventie.

    Răspunde
  • @Bukk, ai auzit de o țară bananiera numita…….Germania ?!
    Așa panda din partea poliției n-am vazut nicăieri, niciodata, poliția romana, spre inexistentă de altfel, e pistol cu apa.

    Aici daca telefonează cineva la poliție fiindcă i se pare că un idiot mergea prea tare, in maxim o ora exista radar, din ăla in culori de camuflaj, ascuns gospodărește prin tot felul de boscheti fara nici o șansă în al observa.
    Tot ce mai ai șanse să observi este camera, însă întotdeauna o observi după ce te ia flash-ul sau cate-o mașină stingheră, civilă, pitita prin locuri unde in mod normal n-ar avea ce căuta o mașină.

    Aici fie vitezometrul tau bate cu indicatoarele, fie lași în pace drumul și te uiți cu binoclul numai prin boscheti, după radare.

    Se pun radare inclusiv în interiorul orașelor, inclusiv în localități rurale, de te miri ce imaginație au polițiștii in amplasarea lor.

    Răspunde
  • pai la sanctiuni usoare ce nu pun asa de tare in pericol viata ex.lipsa asigurarii ,cauciucuri necorespunzatoare,lovituri sau zgarieturi din parcare etc. sunt primii dar cand e vorba de incalcarea regulilor de circulatie de ex.viteza,parcare si depasire pe trecere,parcare pe drum aiurea sa oblige pe celalalt sa depaseasca riscant etc. aici nu prea se vede deoarece nu comite oricine asemenea arogante si apropo de drumuri ex..mergi in coloana precum melcu si cand se descongestioneaza traficul pac apare si masina de politie la panda.

    Răspunde
  • Lasati oaia Bukk, in pace.
    Traieste in Metavers.

    El nu respecta nicio lege, este aparte.
    Evident, asta doar pana altul il lezeaza direct cu ceva. Din acel moment toti sunt panarame ca nu respecta legea.

    Recomandam dublarea concentratiei de Xanax pentru ovine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.