O veste proastă și una bună pentru șoferi

Conform informațiilor obținute de reporterul buzoienii.ro de mâine dimineață circulația va fi restricționată pe podul Drăgăicii.

Mai exact banda de coborâre se va închide complet, urmând a se circula pe ambele sensuri pe cealaltă jumătate:

Mâine, cel puțin, jumătatea din stânga a podului se va închide

Explicația închiderii a jumătate din Podul Drăgăicii e că muncitorii de la Troia vor trece de mâine dimineață – în zona rondului (vezi foto mai jos) – la aducerea la cotă a stratului suport în vederea viitoarei reasfaltări.

După coborârea rondului de săptămâna trecută e nevoie, logic, și de coborârea drumului

Aducerea la cotă a străzii – în funcție de borduri (rond și trotuar) – poate fi o operațiune dificilă și riscantă:

1) În unele zone, dedesubt, e placă de beton. Iar spargerea plăcii e – pe o suprafață mare – o operațiune chinuitoare pentru constructor

2) Unde nu e placă e risc ca stratul suport să nu fie corespunzător și să fie necesară o săpătură și mai adâncă pentru realizarea unui terasament care să susțină traficul greu.

În concluzie, abia de mâine începe greul pentru lucrarea din zona rondului și până la semafor. Așadar, urmează o perioadă grea, atât pentru șoferi, cât și pentru constructor (muncitorii rugându-se să nu fie nevoie de refacerea terasamentului!)

De luni seară se va lucra din nou și în schimbul de noapte pentru îndepărtarea căminelor de canalizare de pe sensul către semafoare (în marginile căminelor au lovit cauciucurile mașinilor în ultima lună).

Vestea bună, trecută de reporter pe jumătate din titlul știrii, e că după aducerea la cotă a stratului suport (fie placă de beton, fie balast) se va putea trece la reasfaltare și închiderea șantierului.

loading...

29 de comentarii la „O veste proastă și una bună pentru șoferi

  • Acolo în 10 zile trebuia terminat. O lungesc mult și bine nici peste o luna nu este gata. Prin zona industriala repara iar la gurile de canal. Iar plastic faramat este în fiecare zi pe carosabil.

    Răspunde
  • …teroarea continuă!…nici un cuvințel despre faptul că așa -zisul rond a fost demolat de bine ce a fost făcut ….

    Răspunde
    • Rondul va fi făcut fix cum era! Același diametru, aceeași poziție, aceeași înălțime. A fost o eroare demolarea lui.

      Răspunde
      • „A fost o eroare demolarea lui.”
        Ca cetățean care contribuie consistent la bugetul de stat și la cel local, am dreptul să știu ce fel de Document Constatator eliberează primăria firmei care face lucrarea după ce se termină contractul! Pozitiv sau negativ?

        Răspunde
  • Vestea bună este asemănătoare fabulei cu Nastratin și măgarul: tocmai când se obișnuise să nu mai mănânce, măgarul a murit!

    Răspunde
    • Au dat drumul la autobuzele electrice, probabil obligati fiind de contract. Sunt noi! Vai capul lor prin ce gropane circula! Doar un exemplu, pe linia 7, pe Plevnei zace neastupat un sant de-a curmezisul, astupat doar cu balalast, de vreo 3 luni, ce intre timp s-a adancit la vreo 20 cm. Mai vorbim si de M 14, la capat? Cui ii pasa? Avem autostrada ce taie orasul? (Desi pana si autostrazile mai au parcari din cand in cand). Avem, asa ca mucles si hai la vot!

      Răspunde
  • Vestea rea e că nu le-a ieșit nici a doua oară cum trebuie.
    Vestea buna nu există. Lăudăm ce? Că se face ce se plătește?

    Răspunde
  • Pingback:

  • Adica dupa o luna de chin si jale trebuie sa ne pregatim de ce-i mai rau! Este evident ca primaria nu are oameni competenti in a gestiona lucrari de infrastructura. Faliment total!

    Răspunde
    • Zoe , hai ca am o cazma pentru time sa-ți dovedești competentă! Din ce citesc , numai specialiștii cu diplome de “ Sahateni” avem ! Sa va văd după alegeri ce mai ziceți , competentilor !

      Răspunde
      • … băh!… ești purtător de vorbe sau specialist în construcții?….sau și una și cealaltă?…

        Răspunde
  • Nimeni nu observă ca pe Unirii autobuzele fac de cel puțin două ori mai mult decât înainte ! Avem cele mai multe semafoare pe km ,chiar pe km pătrat! Semafoare în rond ,invenție mondială ,trebuie brevetată ! Imobilitate urbană și teligent city !

    Răspunde
    • Nu observa nimeni pentru ca minți de rupi!

      Răspunde
    • Dacă îi ducea capul făceau stațiile de autobuz înainte de intersecție pentru ca în timpul în care stau autobuzele la semafor să coboare și să urce și călătorii, nu fix după, să stea autobuzul pe loc, la ralanti, și înainte și după intersecție dar noi suntem hateri… Sunt astfel de exemple în tot orașul dar unii nu vor să vadă.

      Răspunde
  • Domnule Bengalez,aici este drama noastră,a românilor în general! Că am avut de ales de fiecare dată între două rele! Și am zis noi că alegem răul cel mai mic,care în timp s-a dovedit o mare țeapă! Și acum va fi la fel! Păi între Toma și vreun Mocanu,pe cine să alegi?

    Răspunde
    • Pe oricine și orice, chiar și un câine comunitar șchiop, dacă-l gasesc pe buletinul de vot, măcar ăla nu poate lua absolut nici o decizie, lucru deosebit de oportun și binevenit, data fiind istoria ultimilor câțiva ani !

      PS: poate exista cineva pe-aici care sa absenteze de la vot anul acesta !!!

      Răspunde
  • Hopaaaa. Ordin pe unitate la înjurat primarul . Este fomița la “băieți”.

    Răspunde
  • Romanii nu au avut de ales între doua rele! Romanii sunt o nație specială, care de mii de ani își dau la gioale ! Trădători, hoți, calici, curvari, mincinoși, fără empatie fata de cel de aproape! Dar săptămânal merge la biserica și cere ceva de la Doamne-Doamane! Și Doamne-Doamne le da de nu pot sa ducă! Eu m-am lămurit de mult de nația din câte fac parte! Nu avem nici o șansa! Cât despre “ Mocanel” ,….la mai mareee !

    Răspunde
    • Caracterizarea pe care faci o vezi in oglindă!
      Ești un zero barat tolerat doar de „reporter” pentru că îi aduci trafic. Asta dacă nu ești chiar „reporterul” deghizat.

      Răspunde
      • Te doare la fiere adevarul! Așa e! E greu sa recunoști! Dar stai in fata oglinzii, da-ți palme și gândește profund la tot ce e in jurul tău! Și o sa găsești răspunsul !

        Răspunde
  • „Trădători, hoți, calici, curvari, mincinoși, fără empatie fata de cel de aproape!” Corect! Deci ăștia sunt votanții iar celălalt reprezentantul lor! Și atunci nu se leagă ceva în logica pe care o tot trâmbițați pe aici legată de „marea modernizare”!

    Răspunde
    • Ce modernizare ?!

      Tot ce contează e sa se ruleze cât mai mulți bani si-ntr-un timp cat mai scurt prin niste buzunare, punct.
      Despre asta e vorba în politica românească !

      Răspunde
  • Deci sunt total derutat, este o greșeală că s-a demolat, sau că s-a construit greșit prima data? Te contrazici singur dle reporter!
    P.S. Poate ne dai și nouă un răspuns pertinent!

    Răspunde
    • Tot nu ati raspuns la intrebare. Sa inteleg ca s a demolat degeaba? Daca a fost corect construit prima data , de ce s a demolat??????

      Răspunde
  • V am rugat sa dati un raspuns pertinent, din care sa intelegem ceva. Nu stil de politician, vorbim dar nu spunem nimic!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.