Pe cine mizează PSD Buzău în comunele cu primari PNL

PSD a cucerit județul la alegerile locale din 2016.

Din 87 de unități, PSD a câștigat 77! Adică 88 % din primării.

Printre degete le-au scăpat pesediștilor doar 10 primării. 8 PNL (Vadu Pașii, Tisău, Cochirleanca, Cătina, Puiești, Padina, Ghergheasa și Brădeanu), 1 PSRO – Racovițeni și 1 independent – Bisoca).

„E o competiție, vrem să ne păstrăm actualii primari și dacă se poate să câștigăm și acolo unde sunt primari PNL”, a anunțat Romeo Lungu – secretar al PSD Buzău.

Astăzi, Lungu a anunțat numele a patru pesediști care vor candida în comunele cu primari PNL:

Brădeanu – Dumitru Sava

Cătina – Alexandru Fulgeanu

Cochirleanca – Dumitru Enache

Vadu Pașii – Nicolae Chijer

Chijer a condus până de curând organizația ALDE Vadu Pașii. De curând a trecut la PSD

În celelalte 4 comune peneliste, PSD încă mai caută candidații potriviți, fiind în desfășurare și sondaje locale.

„Și primarul de la Bisoca va candida pt. noi”

Lungu a anunțat că primarul de la Bisoca, independentul Florin Stemate, va fi trecut și el pe lista PSD.

Acesta a promis că se va înscrie în PSD dacă se va începe serios la asfaltarea drumului județean V. Vodă – Sărulești – Bisoca.

Deocamdată lucrul nu a început, dar firma din Teleorman care a câștigat licitația a anunțat că va deschide șantierul în martie.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

2 comentarii la „Pe cine mizează PSD Buzău în comunele cu primari PNL

  • Ca tot veni vorba de asfaltarea acelui drum podu muncii – vintilă – bisoca!
    Oameni buni si ma adresez Cons Jud Buzau!si lui Ciolacu.
    Cum este posibil ca in 20 20 sa se „asfalteze”cu atata indiferenta si lucrari de mantuiala???ma refer la drumul Buzau podu muncii!
    Calitatea proasta a asfaltului.
    Bucatele sapate si „asfaltate”mai prost decat un it-ist care ar turna un metru patrat de ciment in curte.
    Podurile stau inchise pe un sens desi acum se poate face totusi cate ceva.nu au muncitori sau sunt dar prost platiti.si insuficienti.au inceput exact ca gaina din mijlocul gramezii!!!
    Pur si simplu batjocură!nu se poate asa ceva domnilor de la cons judetean.
    Chiar atat de mult ne urâți de vă bateți joc de noi cu firme de 2 lei???sa mai spun de asfaltul turnat intre Valea Salciei si Sarulesti?domnule Ciolacu si Neagu, mergeti domnilor acolo sa vedeti risipă de bani publici
    In alte judete unde se asfalteaza nu se cunosc portiunile de „imbinare”sa zic asa.la noi e ca pe apa!
    Rușine rușine.
    Sa revii la articol…domnul primar de la Bisoca, banuiesc va ramane pe viata daca e bun,va trece in PSD daca se apuca de treaba astia de la drumuri…mda ce sa zic…poate sa nu fie in PSD si astia sa faca drumul
    I-as da un sfat!sa faca proiecte si sa asfalteze Bisoca pt ca este o zona fff frumoasa.iar daca exista infrastructura vor veni si turistii!aau ce vedea!

    Răspunde
  • Cititi acest articol de mai jos ca sa vedeti cum trebuie lucrat la acest drum, si de ca nu se face calitate, pentru ca se fura grupa mare! La constructie se asterne mai intai un strat de 20 cm de balast, echivalent cel mai ieftin dintre materiale 8600 euro/km.
    Apoi urmeaza asa numitul strat de piatra sparta cilindrata, o roca sfaramata, dura, care da rezistenta, de 15 cm, 12.000 euro/km,
    Peste acest strat se toarna un prim rand de asfalt de 6 cm, cu rol de legatura, 30.000 euro/km, si in final mai vin inca 4 cm dintr-un alt tip de asfalt, facut special pentru a rezista traficului rutier, 21.000 euro/km.
    Dar nu toti constructorii sunt preocupati sa faca un drum rezistent, ci doar unul profitabil.
    Presedintele, vicepresedintii Consiliilor Judetene, cu primarii si alte autoritati de control, ajung sa reduca grosimea straturilor pentru a ramane cu banii de materiale.
    Statul plateste ca si cum drumul ar fi facut ca la carte si primeste in schimb o lucrare de mantuiala care va ceda la scurt timp dupa inaugurare.
    Garantia lucrarii 72 de luni da la finalizare si va cuprinde pa langa reabilitare si constructia de piste de biciclete in intravilan si amenajarea accesului catre proprietati !
    Sau, si mai grav, sa renunte cu totul la unul dintre straturi, fie la cel de piatra sparta, fie la cel de balast, fie la unul dintre cele doua straturi de asfalt !!!
    In caz de lacomie extrema, constructorul renunta chiar la toate cele trei straturi aflate sub cel de suprafata si toarna asfaltul direct pe pamant.
    Banii din materiale ramane in buzunarul constructorului.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.