„Pe porțiunea asta e jale. Concurs de gropi, denivelări și petice”


Mai mulți cititori ne-au cerut să ne interesăm asupra condițiilor în care se prezintă drumul spre mare.

De la Grivița spre Amara (jud. Ialomița)

Există o veste bună și una proastă.

Vestea bună e că pe drumul tradițional Buzău – Smeeni – Pogoanele – Padina, pe teritoriul județului Buzău, drumul este rezonabil.

Anul trecut s-a pus un strat de criblură care a intrat bine în asfalt și se circulă în condiții acceptabile.

În plus, CJ Buzău a asfaltat sectorul de drum județean Mun. Buzău – Maxenu – Smeeni.

Bine se circulă și de la Smeeni spre Pogoanele și Padina.

Vestea proastă e că pe teritoriul județului Ialomița între Grivița și Amara drumul lasă de dorit.

„Am fost eu în urmă cu câteva zile. E jale pe bucata asta. Sunt vreo 7-8 kilometri plini de gropi, denivelări și petice”, ne-a spus Andrei Ion, primarul din Smeeni.


„Așa e. Drumul e prost. Dar e circulabil, nu trebuie exagerat. Eu fac în fiecare zi naveta Slobozia – Amara – Grivița. Trebuie să mergi atent, cu viteză mică și să ocolești gropile. S-au asfaltat anul trecut 3-4 kilometri din acest drum, dar atât. N-au fost bani de mai mult”, ne-a declarat o angajată a Primăriei Grivița.

Pentru a se evita această porțiune sunt buzoieni care folosesc trei rute alternative. Iată-le:

  1. Buzău – Urziceni pe DN2E85. Urziceni – Slobozia – Drajna – Autostradă (sau drumul vechi până la Fetești)

  2. Buzău – Urziceni – Coșereni pe E85. De la Coșereni viraj stânga pe DJ201 și parcurs prin localitățile Borănești, Bărcănești, Axintele, Horia, Lehliu Autostradă. Avantaj: drumul e bun și se ajunge mai repede la autostradă!

  3. Buzău – Pogoanele – Grivița, iar de la Grivița se merge pe DJ203F prin localitățile Smirna, Iazu, Scânteia până la Țândărei. De la Țăndărei se continuă spre Giurgeni – Vadu Oii – Hârșova.

Încă un  sfat. E de evitat zona de la Slobozia – până la Drajna între 8.30 și 10.00. Atunci trec trenurile București – Constanța.  Se pune barieră și se fac cozi kilometrice. De aceea se poate alege varianta enunțată mai sus cu ieșire în autostradă la Lehliu.


Citește și articolul: Toma i-a făcut praf pe angajații unui departament din primărie! CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

5 comentarii la „„Pe porțiunea asta e jale. Concurs de gropi, denivelări și petice”

  • Niște hoți care fură banii din taxe și impozite. Ăla cică e drum național. Nici în Senegal nu există așa ceva. CNAIR: autostrazi nu, drumuri naționale criblura și gropi, drumuri județene balastate și comunale distruse. În alte tari ăstia erau bătuți cu pietre când ieșeau pe strada. Mii de morți anual …….

    Răspunde
  • Drumuri în derivă sunt pe peste tot în țară ,și nu numai .Mi se pare însă de bun simț ,rezolvarea drumurilor din localități ,pe care se circulă cel mai intens și unde se întâmplă cele mai multe accidente .Șoselele și podurile intra județene presupun un mare volum de muncă și de bani ,situație întâlnită des la noi (în România ) și acestea ar trebui bine gândite încă din faza de proiect .

    Răspunde
  • Îmi amintesc ,Auraș ,că mă întorceam de la București cu mașina unui coleg ,de la niște cursuri de perfecționare ,și la ieșirea din oraș ,am observat în ultimul moment un capac lipsă de la rețeaua de canalizare .Hăul de sub el era imens iar groapa depășea roata mașinii .Colegul meu era angajat într-o discuție și nu l-a observat .Eu l-am văzut primul ,și am tras de volan în ultimul moment ,reușind să-l evit .Altfel ,nu mai vorbeam noi ,așa de relaxați aici .Cât despre drumuri …..s-a spus cam tot ce se putea spune .

    Răspunde
  • Ce au mai făcut gentelmenii ăstia intre Grivita și Amara? Cei de la CNAIR ce zic? Au mai aruncat trei pietricele și au bătut cu lopata….. mai merge lumea la mare și trebuie sa se duca pana la Urziceni sau București

    Răspunde
  • Atentie : Se lucreaza pe podul de la Slobozia .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.