Pe șantier, vineri după ora 17.00! „Lucrăm și sâmbăta!”

Dacă vrei să vezi dacă o firmă de construcții și ai săi muncitori au cu adevărat chef de treabă, verifică-i vineri după-amiază.

Reporterul buzoienii.ro i-a vizitat pe cei de la Troia, de la podul peste calea ferată de la Metalurgica, și azi, și săptămâna trecută.

În timp ce alți muncitori din Zona Industrială plecau acasă, cei de la Troia continuau lucrul
Se lucrează și sub pod
Pregătiri pentru turnarea plăcii (calea de rulare din beton)
Asta-i poza de săptămâna trecută

O veste bună de la șeful de șantier

Azi, reporterul buzoienii.ro a stat de vorbă cu șeful de șantier de la Troia Construct.

Ce disconfort a provocat în traficul din oraș închiderea acestui pod văd și eu. Când plec acasă și când aștept camioanele cu materiale pe șantier. Am stat și azi după o cisternă… Tocmai de aceea tragem tare, sperăm să terminăm mai repede. Pregătim, după cum vedeți, turnarea plăcii. Lucrăm până la ora 18.00, unii chiar și după. Am fost aici și sâmbăta trecută, și mâine venim”.

Termenul din hârtii e de 110 zile de la startul lucrărilor, dar șefii de la Troia speră să termine mai repede.

Ideea ar fi să se realizeze calea de rulare pentru a permite circulația mașinilor (turnare placă, hidroizolație și asfalt), iar apoi să se continue sub pod, trotuare, balustrade etc.

Citește și:

loading...

7 comentarii la „Pe șantier, vineri după ora 17.00! „Lucrăm și sâmbăta!”

  • Foarte bine, dar e pacat ca am ajuns sa ne bucuram asa la normalitate. In tarile cu apa calda grosul lucrarilor se face noaptea, cat sa nu deranjeze traficul. In Buzau doar la inceputul primului mandat s-a lucrat noaptea, de atunci nu am mai vazut asta.

    Răspunde
  • Auras, las-o naibii cu laudele! Am mai scris pe aici, in Olanda un pod similar, de 50-60 m, am vazut pe NG, a fost inlocuit intr-un week end! Au masurat de 100 de ori, au comandat grinzi si ce-a mai trebuit si intrasera un fibrilatie ca nu le iesea cum trebuie pe la 4 dimineata de luni ca peste cateva ore incepea traficul! Asa ca, să mai vada si firmele romanesti cum se lucreaza in Occident!

    Răspunde
  • Ps Ala e pod ,si dupa tiparele romanesti ,dar cu gandire inginereasca ,nu a unor ageamii ,se putea termina in 2 saptamini,dar in onanismul romanesc ,de unde…!

    Răspunde
  • raul, se vede de la o poștă că ai absolvit cu brio Facultatea de Căi Ferate Drumuri și Poduri. Felicitări.

    Răspunde
  • @raul, comentarii de habarnist care visează cu ce se mănâncă construcțiile. Tu crezi că faci vreun două coteț de găini, nu un pod. Mergi și fă CFDP-ul, apoi comentează!

    Răspunde
  • ce aglomeratie de ‘specialisti’ pe aici … mai e putin si va muscati intre voi …
    asta e problema romanului … nu intelege ca exista si critica constructiva …

    asta cu studiile e tare …

    daca tot cunoasteti problema – ce lucrari trebuie sa faca TROIA ?
    multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.