Pe unde vor intra buzoienii pe autostradă. EXPLICAȚII

E anunțul ministrului Transportului.

Dacă nu sunt contestații, în martie anul viitor va începe lucrul pe teren la autostrada Ploiești – Buzău.

Termenul fixat pentru execuție 20 de luni. Asta ar însemna că la finalul lui 2023, în cel mai fericit caz, autostrada va fi inaugurată.

Unde se suie/coboară buzoienii pe autostradă

Sunt două noduri rutiere lângă orașul Buzău.

Primul (vezi foto mai jos) e situat între Spătaru și Hanul lui Țintă (mai aproape de Spătaru) – la intersecția cu E85.

Al doilea nod e situat în vecinătatea șoselei Buzău – Brăila (cu care se conectează) – între lacurile de la balastiera Vadu Pașii și ferma Verguleasa.

Ulterior, când se va începe Buzău – Focșani, se va face un nou pod peste Buzău iar autostrada va trece printre Vadu Pașii și Scurtești (Ciocârlia).

Consecințe ale realizării autostrăzii

  • Buzoienii vor ajunge mai repede la Ploiești și București
  • Se eliberează E85 (deocamdată doar sectorul București – Buzău)
  • Apare posibilitatea deschiderii unor unități de producție și depozitare de-a lungul bucății de autostradă și îndeosebi în vecinătatea orașului Buzău. Asta ar însemna locuri de muncă (mai multe și mai bine plătite) și venituri mai mari pentru autoritățile locale
  • Apare oportunitatea unirii Buzăului cu Ținteștiul pentru extinderea Zonei Industriale

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Pe unde vor intra buzoienii pe autostradă. EXPLICAȚII

  • AIUREA ….LA HANUL LUI TINTA IS DOUA LOTURI DE VINZARE……………..CIT OFERA MIN. TRANSPORTURILOR SA EXPROPRIEZE TERENUL…!!!! DE ASA ESTE LEGEA …..LA VADU PASII HABAR NU AM..DAR PRECIS VINEEEEEEEEEEEEEEEEE UN PROPRIETAR ..INSA NU VA GRABITIIIIIIIIII…………..CE SUMA ARE IN BUGET MIN. TRANSP… PENTRU EXPRESUL PLOIESTI FOCSANI SI ETC…………………….PENTRU DINAMOVISTUL ALA DIN BUZAU…LIMBA ROMANA AM FACUT+O CU DNA NISTOR…….PROFESOR LA HASDEU….CAM ATIT DOAR VOI ASTIA CU TEREACA ET COMP MODERATI COMENTARIILE ..SUCCES BREE ACTIVISTILOR DE BARPTID..

  • Județul Cluj avea în 2014 un număr de 14 parcuri industriale. Doar unul este în oraș. Deși sunt parcuri industriale în vecinătate, Cluj Napoca n-a absorbit nici o comuna învecinată!
    N-am auzit ca o autostradă să străbată un oraș.
    Prin urmare, se pot face parcuri industriale de către Consiliul Județean

  • Nu are legătură autostrada cu Unirea. Are legătură doar cu cine aprobă construcții și cine a știut de proiect înainte să fie anunțat public. Este o oportunitate mai mare pentru Țintești de sine stătător dacă gestionează cum trebuie oportunitatea. Uniți cu Buzău, oportunitățile lor se diluează și vor beneficia mult mai puțin de potențialul poziției. Repet, daca gestionează corect. Dacă merg după zăhărel….. Cine din administrația locală din Buzău a consultat proiectul autostrăzii? Daca l-a studiat, la ce concluzii a ajuns? Cum a venit în întâmpinarea lui încă de acum 2 ani? Sa nu mai dansăm în jurul focului. Principalele artere rutiere ale municipiului trec tot pe acolo. Se dau unii acum cu posteriorul de planetă că vine Autostrada și ne trebuie suprafață. Este doar un pretext sa votam ceva. Nu ține vrăjeala. Susține domnul Primar ce scrie mai jos? Sau nu e voie? Sau nu e bine că ar putea fi alții decidenții. Înțeleg că se pricepe la astea și știe de ce e greu cu fondurile europene. Nu vorbim de umbrele de captat ploaia și de trotuare cu piste de biciclete. Vorbim de dezvoltare regională. E un subiect ce va fi trecut sub tăcere la noi. Noi cu trotuare și umbrele. Că nu aveam. Chiar nu aveam.
    https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/emil-boc-vrea-desfiintarea-judetelor-si-regionalizarea-s-ar-distruge-un-sistem-clientar-vechi-de-55-de-ani-1543403

  • Cluj ați spus? E departe. La noi a fost nevoie de acord de pace scris ( în preajma campaniei electorale) între Primarul municipiului reședință de județ și președintele CJ. Acord arbitrat de un șef de partid. Ambii semnatari au fost reconfirmați în funcțiile exercitate anterior. Cluj? Noi avem orgolii nu parcuri industriale.

  • Of, ce teapa si-au luat shmecherii de s-au improprietarit pe portiunea Hanul lui Tinta-Crang, ca sperau ei sa treaca pe acolo autostrada, de acum vreo 25 de ani cred. Minte putina inca de atunci la protipendada. Pe A3 (B-Pl) nu exista O SINGURA zona de servicii (sa fie una-doua cacastori), dupa 10 ani de la constructia segmentului, iar acolo nu se baga de-ai locului cu benzinarii si shaormerii. Uneori am impresia ca reporterul n-a urcat in viata lui pe o autostrada/drum expres.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.