Podul Marghiloman. Cât mai durează

După cum se poate vedea partea de carosabil a podului de la Marghiloman este gata. De mai bine de o săptămână.

„Strict pe partea rutieră podul putea fi deschis circulației autovehiculelor. Dar, s-a luat decizia să nu reluăm traficul până nu punem și balustrada, pentru a proteja și pietonii. Mai durează câteva zile, se lucrează la confecționarea balustrăzii”, ne-a declarat Dorina Dobrescu, inginer la Troia Premium Construct.

Și trotuarul e gata, mai rămâne de pus balustrada

Aceeași firmă va construi și cele două poduri (rutier și feroviar) de la Metalurgica. Primul pod, cel rutier, a fost deja demolat.

Când va fi demolat și podul feroviar, traficul spre Zona Industrială dinspre Șoseaua Brăilei și drumul național Brăila – Buzău va fi închis. Șoferilor li se oferă varianta ocolitoare pe la Țintești.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

5 comentarii la „Podul Marghiloman. Cât mai durează

  • Pe bune?! Abia acum confecționează balustradele?! Până acum ce au făcut? Nu puteau fi făcute în paralel cu refacerea podului?
    Orice lucrare ar trebui să aibe un termen de execuție și garanție. Se face mai devreme, constructorul este recompensat, iar dacă se depășește termenul, constructorul plătește penalități.

  • Abia dupa ce au terminat lucrarea s-au gandit sa comande balustrada.
    Ar fi trebuit sa o aiba in depozit dinainte sa toarne asfaltul.
    Ar mai fi varianta ca au ales un furnizor care dupa ce s-a vazut cu banii amana continuu, se intampla asta si in mediul privat, la comanda iti spun ca e gata intr-o saptamana, apoi stai pe capul lor inca cateva saptamani pana se apuca de comanda ta. Multi din furnizorii de tipul asta lucreaza comenzile vechi pe banii celor ce dau avans la comenzile noi… schema piramidala, ca patronii au avut alte prioritati personale din banii firmei.

  • Este pod rutier nu si feroviar.

  • @Anonim..cum le stii tu pe toate ca un om mare…ar trebui sa ti faci o firma sa le arati tu cum se manageriaza…priceput mic..

  • Pai nu puteau sa croiasca balustrada inainte de terminarea podului, pentru ca nu stiau cum va iesi. Musai sa masoare dupa ce a rezultat. Adica nu proiectare, ci mestesugarie.
    Asta e ca povestea cu tunelul de metrou atacat din doua parti: daca se intalnesc partile, vom avea un fir de metrou, daca nu se intalnesc, las’ca vor fi doua…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.