Poliția Rutieră nu a dat avizul
Amânare de 3-4 săptămâni!
Pregătită pentru azi deschiderea traficului pe A7 între Stâlpu și Buzău a fost amânată.
Poliția Rutieră nu a acordat avizul „improvizației” din apropiere de Buzău:


Reporterul buzoienii.ro a atras atenția de săptămâna trecută (vezi AICI) că „improvizația” poate fi periculoasă, existând risc crescut de accidente:
Astăzi, după ce au analizat „improvizația” la fața locului, polițiștii rutieriști au considerat că riscul de accidente e prea mare și au decis ca traficul dinspre București de pe A7 să se descarce în continuare prin rondul de pe drumul județean Stâlpu – Costești.

Traficul de pe A7 dinspre București/Ploiești va ajunge în nodul Buzău Vest abia peste 3 săptămâni când va fi gata podul E85 peste A7:





Circulația pe E85 a fost mutată (până va fi gata podul) pe o combinație de câte două bretele plus trecerea transversală a corpului autostrăzii.

Citește și:




un mare part.
Bravo Tereaca! Nu e o mare grabă , în decembrie să sperăm ca se deschide tot. A 7 e cea mai mare realizare pt Buzău din toate timpurile. Exact , nu au făcut nimic ateii, oamenii fără Dumnezeu, care să se apropie măcar de această autostradă.
După voiau autostrada trebuia deschisă din iunie. Autostrada stalpu-bz nu a fost deschisă pt ca trebue terminată acea legătură(podul peste euro 85)
Ps:dacă eram ziarist eram de 1000 de ori mai bun ca voi
Ha, ha, ha, cand ii spun reporterului de prin anul 2024 ca A7 lotul Mizil Buzau nu va fi dat in circulatie mai devreme de sfarsitul lui 2025, dar cel mai sigur martie aprilie 2026, el nu si nu, insista in fiecare saptamana cu inaugurarea…
A, nu, nici măcar atunci în „martie aprilie 2026”, ci cel mai sigur toamna viitoare! Să treacă perioada concediilor din 2026 și după aia om mai vedea! Dacă e să mă întrebați pe mine, eu n-aș fi deschis niciodată, toată autostrada asta. Ar fi terminat-o toată, de acolo de la A3 și până sus la Suceava, până unde se putea, ca să arătăm că putem și noi, după care o închideam total, dând voie numai la pas, pe porțiuni, cu bicicleta sau cu drona, contra cost. ce ne trebuie nouă autostrăzi?! Drumuri de pământ, pentru căruțe. Și pe astea le luăm de la domnul Toma, că am auzit că se ocupa înainte cu așa ceva, fără supărare!
Relatari utile despre proiect ar fi la pasajul peste CF si drumul spre Braila.Acolo e punctul care prevesteste deschiderea,conteaza timpul tehnologic scurs dupa suprabetonare pana ajunge betonul la umiditatea scazuta necesara pentru asternerea hidroizolatiei.Ca tot auzim basmul cu intarirea betonului si e un mit,el se intareste rapid din moment ce se pun utilaje grele si materiale peste el la cateva zile dupa turnare.Insa umiditatea din el se reduce in 15-20 de zile si altfel pui didroizolatie peste apa cand scopul e sa protejezi de apa,altfel te obosesti degeaba s-o pui.La Spataru daca s-a trecut la asternere hidro lucrurile pot accelera in voie,doar oamani iti trebuie si ajungi si la marcaje in doar cateva zile daca-s multi.Evidend ca nu se justifica asemenea graba.
Iar la sol sunt necesare zile mai uscate pentru compactare dupa desfiintarea actualului terasament al DN2 si punerea in opera a celui de autostrada,mult mai inalt si cu alte straturi.