Poliția Rutieră nu a dat avizul

Amânare de 3-4 săptămâni!

Pregătită pentru azi deschiderea traficului pe A7 între Stâlpu și Buzău a fost amânată.

Poliția Rutieră nu a acordat avizul „improvizației” din apropiere de Buzău:

Aici e „buba”! E risc mare de accidente între cei care ar veni pe A7 dinspre Stâlpu (cu viteză) și cei dinspre E85 (prin improvizație)


Reporterul buzoienii.ro a atras atenția de săptămâna trecută (vezi AICI) că „improvizația” poate fi periculoasă, existând risc crescut de accidente:

Astăzi, după ce au analizat „improvizația” la fața locului, polițiștii rutieriști au considerat că riscul de accidente e prea mare și au decis ca traficul dinspre București de pe A7 să se descarce în continuare prin rondul de pe drumul județean Stâlpu – Costești.

Aici se întâlnea periculos traficul dinspre E85 prin improvizație cu traficul de pe A7

Traficul de pe A7 dinspre București/Ploiești va ajunge în nodul Buzău Vest abia peste 3 săptămâni când va fi gata podul E85 peste A7:

Pe un fir al podului s-au pus bordurile și a început aplicarea hidroizolației
Firul mai avansat, cu borduri, este cel de pe sensul către Hanul lui Țintă
Firul rămas puțin în urmă, fără borduri și hidroizolație, e cel către Spătaru

Azi s-a închis circulația pe E85 în dreptul rondului de bidoane care va fi demolat pentru a se începe construcția corpului de autostradă pe cei aproximativ 300 de metru rămași de o parte și de alta a podului


Circulația pe E85 a fost mutată (până va fi gata podul) pe o combinație de câte două bretele plus trecerea transversală a corpului autostrăzii.


Citește și:

6 comentarii la „Poliția Rutieră nu a dat avizul

  • Bravo Tereaca! Nu e o mare grabă , în decembrie să sperăm ca se deschide tot. A 7 e cea mai mare realizare pt Buzău din toate timpurile. Exact , nu au făcut nimic ateii, oamenii fără Dumnezeu, care să se apropie măcar de această autostradă.

    Răspunde
  • După voiau autostrada trebuia deschisă din iunie. Autostrada stalpu-bz nu a fost deschisă pt ca trebue terminată acea legătură(podul peste euro 85)

    Ps:dacă eram ziarist eram de 1000 de ori mai bun ca voi

    Răspunde
  • Ha, ha, ha, cand ii spun reporterului de prin anul 2024 ca A7 lotul Mizil Buzau nu va fi dat in circulatie mai devreme de sfarsitul lui 2025, dar cel mai sigur martie aprilie 2026, el nu si nu, insista in fiecare saptamana cu inaugurarea…

    Răspunde
    • A, nu, nici măcar atunci în „martie aprilie 2026”, ci cel mai sigur toamna viitoare! Să treacă perioada concediilor din 2026 și după aia om mai vedea! Dacă e să mă întrebați pe mine, eu n-aș fi deschis niciodată, toată autostrada asta. Ar fi terminat-o toată, de acolo de la A3 și până sus la Suceava, până unde se putea, ca să arătăm că putem și noi, după care o închideam total, dând voie numai la pas, pe porțiuni, cu bicicleta sau cu drona, contra cost. ce ne trebuie nouă autostrăzi?! Drumuri de pământ, pentru căruțe. Și pe astea le luăm de la domnul Toma, că am auzit că se ocupa înainte cu așa ceva, fără supărare!

      Răspunde
  • Relatari utile despre proiect ar fi la pasajul peste CF si drumul spre Braila.Acolo e punctul care prevesteste deschiderea,conteaza timpul tehnologic scurs dupa suprabetonare pana ajunge betonul la umiditatea scazuta necesara pentru asternerea hidroizolatiei.Ca tot auzim basmul cu intarirea betonului si e un mit,el se intareste rapid din moment ce se pun utilaje grele si materiale peste el la cateva zile dupa turnare.Insa umiditatea din el se reduce in 15-20 de zile si altfel pui didroizolatie peste apa cand scopul e sa protejezi de apa,altfel te obosesti degeaba s-o pui.La Spataru daca s-a trecut la asternere hidro lucrurile pot accelera in voie,doar oamani iti trebuie si ajungi si la marcaje in doar cateva zile daca-s multi.Evidend ca nu se justifica asemenea graba.
    Iar la sol sunt necesare zile mai uscate pentru compactare dupa desfiintarea actualului terasament al DN2 si punerea in opera a celui de autostrada,mult mai inalt si cu alte straturi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.