Prea târziu, vine autostrada. Vor face mai mult rău decât bine

Separatoare pe E85 ?

Da, ar fi fost bune. Dacă s-ar fi pus acum 10-20 de ani. Ar fi salvat sute de vieți.

Dar acum, când vine autostrada, e tardiv. Vor face mai mult rău decât bine.

Când A7 va fi gata pe E85 vor mai trece abia zece mașini pe minut.

În județul Buzău, E85 va rămâne doar pentru cei din Poșta Câlnău, Cochirleanca și Zărnești.

Micul trafic local. La fel și în sud, doar Costești, Limpeziș și Mihăilești spre orașul Buzău.

Zece mașini pe minut. Maximum.

80% din traficul actual se va muta pe autostradă.

A pune acum separatoare pe E85 va face mai mult rău decât bine.

Cu o singură bandă pe sens, fără posibilitate de depășire, separatoarele vor duce doar la iritarea șoferilor de autoturisme, nevoiți să meargă în spatele câte unui camion.

Dar, așa-i la noi în România, mai mereu în contratimp.

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Prea târziu, vine autostrada. Vor face mai mult rău decât bine

  • Daca 90% din trafic se va muta pe A7, inseamna ca acum se circula intr-un ritm de 100 masini pe minut!!? De ce din 10 masini ramase una va fi Tir? Ce muta cei din Mihailesti, pana la Limpezis, cu Tirul? A pune separatoare va tine gibonul din trafic pe banda lui, nu pe contrasens, pe un drum european unde limita legala de viteza e totusi de doar 100km/h. Personal nu am sesizat un trafic ingreunat spre Rimnic de cand cu zidul asta, e chiar mai civilizat.

  • Nu separatoarele sunt de vina pentru pierderile de vieți omenești ci chiar șoferii inconștienți care nu respecta regulile de circulație, cu mentalitatea „stau eu cu toți proștii în coloană, depășesc ca am mașină puternica”, dar și oboseala excesiva și „mahmureala”.

  • Dupa ce este gata autostrada separatoarele se pot ridica, insa intrebarea este de ce in atatia ani nu au fost in stare sa largeasca drumul la 2 benzi pe sens?!!

  • Dacă montarea separatoarelor de sens va duce la salvarea unei singure vieții tot se merită!
    DN2-E85 ar fi trebuit să fie modernizat de la început cu două benzi/sens și cu separatoare de sens. Așa numărul de accidente rutiere și, implicit, numărul de victime ar fi fost mult redus. Dar, cum statul nostru este unul criminal, suntem în situația actuală. Pe de altă parte, nici nepăsarea noastră nu ne-a ajutat. Dacă blocăm drumul după câte un accident, dacă protestăm, dacă forțăm mâna autorităților, altfel ar fi stat situația. Dar, când mergi la protest și vezi că foarte puțini mai fac acest lucru, nu este bine pentru nimeni.
    Nu s-a făcut nimic pentru că nu s-a vrut. Bani au fost și sunt, doar că nu s-au alocat în modernizarea acestui drum pentru că parandărătul ar fi fost mic. Nu contează cetățeanul, ci politicianul aflat la putere.
    După deschiderea autostrăzii (dacă va mai fi), DN2-E85 va fi folosit în continuare și nu de doar zece autovehicule/minut.

  • La ce bizoni sunt in trafic, este ok asa
    In plus stai sa vezi autostrada gata… inca este un vis indepartat

  • … in 10 ani e gata autostrada….

  • O concluzie eronata si nefondata…daca mi spui cu argumente concrete pe ce se bazeaza aceasta concluzie a ta… Jos palaria… Dar daca totul e o presupunere… Ai putea sa faci o categorie pe site… Pamflet sau o numesti cum vrei ca sa srie lumea ca e doar un dat cu parerea fara o baza reala

  • Tereaca, e ceva la care nu te pricepi sau in legatura cu care nu ai o parere?
    Nu cumva „Auras Tereaca” e un pseudonim, tu fiind de fapt Monica Tatoiu? (asta-i mai pour les connaisseurs, asa)

  • Nu trebuie să ai un kilometru de cărți citite ca să-ți dai cu părerea! Asta este și ideea unui portal de informare. Tot poporul să-și dea cu părerea și astfel să se contureze cam ce vrea poporul, că de părerea specialiștilor îndesată cu forța pe gât, eu m-am săturat.
    Doar două „monstre”:
    Arafat: „Lipsa simptomelor reprezintă unul dintre simptome.”
    Neluțu Tătaru: „Asimptomaticii vor sta în spital până vor dispărea simptomele.”

  • Problema cu traficul pe E85 se poate rezolva prin marcaje reversibile,adică : pe o distanță de 3,4,5 km circulatia sa fie pe două benzi și pe partea opusa pe o singura banda,și tot așa pe toată distanța E85.

  • Ioane, faci confuzii! Benzi reversibil înseamnă că se circulă pe mai multe benzi pe aceeași direcție în funcție de valorile de trafic. Ceea ce propui tu se numește circulație alternantă, când un sens are o bandă, iar celălalt două și invers.
    Circulația pe benzi reversibile se face in zona stațiunii Eforie Nord, iar alternantă pe DN2-E85.
    Dacă valorile de trafic sunt ridicate se creează cozi la circulația alternantă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.