Premieră la Buzău + De interes și pt. cei din Costești, Gherăseni și Ulmeni

Azi noapte a ajuns la Buzău o primă tranșă din cele 20 de autobuze hibrid (diesel și electrice) achiziționate de Primăria Buzău pentru Trans-Bus.

Autobuzele sunt second hand, produse în 2012, și vin din Olanda (precum precedentele).

Ăsta a fost predestinat să ajungă la Buzău. Numărul din Olanda începe cu BZ 😀

Cele 20 de autobuze vor circula doar pe trasee din mun. Buzău. Cu hibridele – Trans Bus va ajunge la o flotă de 128 de autobuze funcționale.

Veste bună pentru cei din Costești, Gherăseni și Ulmeni

Achiziția hibridelor surâde și celor peste zece mii de locuitori din comunele enumerate mai sus. În acest fel, Trans-Bus va putea disponibiliza autobuze pentru noile curse rurale. Acestea ar urma să devină funcționale de la 1 octombrie.

În viitor Trans Bus ar urma să se extindă în alte patru comune – CLICK AICI pt. detalii.

loading...

7 comentarii la „Premieră la Buzău + De interes și pt. cei din Costești, Gherăseni și Ulmeni

  • Ba,da ,,noi,,nu stim si noi ce inseamna?suntem pubela de gunoi a Europei
    Aveau draci daca se achiZitionau noi?
    Aplaudat gestul,aia crezi ca le au dat la pubela de fraieri?Nu ba,au cumparat altele,noi noute,sa salveze mediu,astea sunt vechi euro 5(daca nu 4)ei au trecut pe electric poate
    Pubela europei
    Dormi linistit ROMANE

  • Cât a costat un autobuz? Care a fost procedura de achiziție?
    Administrație transparentă și corectă, nu domnule Toma?

  • Trebuia totusi sa se achizitioneze autobuze noi. Cand am vazut poza aceea, Auras, cu acele autobuze verzi, am crezut modelul acela vor fi achizitionate. Modelul care l-ai prezentat in acea poza sunt autobuzele care au fost aduse in Bucuresti si sunt noi-electrice.
    In fine, sunt bune si acestea, dar am inteles ca se vor achizitiona noi. Sa asteptam poate acesta este primul lot, care este second hand si se va achizitiona si un lot care este nou. Ramane de vazut. Pana la urma ce vrea sa faca Toma este bine si pentru cei care locuiesc in afara orasului deoarece este mai bine si pentru ei, cand vin la munca si este bine ca extinde reteaua de transport.

  • Stimati buzoieni,stimate domn Ciprian!
    Toma este primarul Buzaului,corect???
    Ce treaba are el cu tot ce tine de “in afara orasului”???
    De ce trebuie el si nu Neagu de la Consiliu Judetean sa se ocupe de asta?
    Pai,pt unele noi chiar desi mi as fi fi dorit asta, nu avem drumuri nici in oras nici in judet.
    Toma trebuia sa rezolve prioritatile.
    A dormit ăștia 4 ani de mandat.
    A promis ieftinirea apei si asfalt pe toate strazile si trotuarele.
    Apa este mai scumpa, iar asfaltul lipseste.
    Marea asfaltare promisa si anuntata cu surle si trambite de tine Tereacă este fff departe.
    Mai devreme am auzit niste cetateni extrem de nemultumiti.sunt convins ca sunt destui, dar presati de conjuncturi sa nu vorbeasca.
    Sper sa lasi,reportere comentariul integral.sa vada lumea si altfel de comentarii, adica reale

  • Problema apei îl depășește pe Toma. Distribuția de apă a județului și a întregii colonii trebuie să fie administrată de un singur operator, acesta fiind operatorul privat francez Veolia. Toma nu se poate bate cu șmecherii de la Bruxelles. Singura soluție este ieșirea primăriei din ADI Buzău 2008 și remunicipalizarea distribuției de apă, procedură care presupune reînființarea unui operator sub conducerea Consiliului Local. Este mult de povestit, poate cu altă ocazie.

  • Daca tot e Primaria interesată de transport, sa se pregătească si de începerea școlilor. Iar se vor bloca toate străzile din Micro 3 pentru ca vin masini din tot județul. Dacă oamenii sunt inconștienti si in loc sa isi dea copiii la școală din sat unde sunt 10- 15 in clasa si aleargă, șpaguiesc isi fac vize de flotant sa aiba copiii in clase de 40 asta e, dar macar primăria să facă sensuri unice pe străduțele de lângă scoala 11 si pentru elevi sa mai construiască un corp de școală ca or sa ajunga 50 de elevi intr o clasa.
    Mai ales că se lucrează si la Iazul Morilor se va bloca tot cartierul.
    Domnule Tereaca sa ridici problema asta de circulație în Cartierul Micro 3 pentru ca Primaria e unul din factorii care ar putea fluidiza traficul. Politia nu face nimic nici in verificarea legalității vizelor de flotant( nu e legal sa fie sute de locatari pe adresa unora ca vând dreptul de viza) nici in dirijarea circulației.

  • Vad ca activistii de mediu solicita autobuze noi. Ei uita ca momentan merg cu golf 4 unupatrurupeasfaltu pe gepele neomologat cumparat de la o batrana din germania. Si de ce sa ia autobuze noi ma rog? ca voua oricum va pute transportul in comun, tarani de oras. Si pe jos merg numai saracii, in acceptiunea voastra.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.