Prima decizie bună a traficului inteligent din Buzău

E ora 16.00 în intersecția din Bariera Ploiești dinspre Zona Industrială.

Sunt imagini care nu s-au mai văzut până acum!

Doar câteva mașini dinspre Bd. 1 Decembrie și podul Drăgăicii în așteptare la semafor!
Se trece de semafor din prima! Niciodată n-a mai fost așa la ora 16.00 (și puțin după) când oamenii ies de la serviciu. Nici pe podul Drăgăicii, în sus, nu mai sunt atât de multe mașini ca în trecut, muncitorii ajung mai repede acasă

Explicație. Prima decizie bună a sistemului inteligent de trafic

Explicația pentru care nu mai sunt coloane uriașe de mașini e că sistemul inteligent de trafic poate acum să mărească timpul de verde pentru cei care vin dinspre Zona Industrială.

La fel se întâmplă și dimineața, dar invers, au verde mai mult cei care vin dinspre Mareșal Averescu către Zona Industrială.

Sunt, în sfârșit, primele decizii bune ale sistemului inteligent de monitorizare a traficului din Buzău.

Toma, înțepătură către presa locală

„Acum, când se circulă mai bine n-am văzut nicio știre în presa locală care să anunțe lucrul ăsta”, a spus luni, la Campus TV, primarul Toma


Conform informațiilor reporterului buzoienii.ro angajații Centrul de Monitorizare a Traficului din Buzău sunt la cursuri la București pentru a învăța să folosească mai bine sistemul. Inclusiv prin intervenții punctuale cum e cazul, reușit, al intersecției din Bariera Ploiești.

Citește și:

loading...

41 de comentarii la „Prima decizie bună a traficului inteligent din Buzău

  • Cand se va demonstra in timp ca lucrurile functioneaza iar Toma nu va mai fi primar ii vor fi recunoscute meritele, sa nu-si faca griji.
    Dar sa traim pana atunci.

    Răspunde
    • Eu cred că este vineri și lumea iese mai devreme de la serviciu. Urmează să vedem dacă este sau nu așa

      Răspunde
    • Unde se circula mai bine? Faci de la pod de la Maracineni pana pe unirii la BiG 25 min dacă ești norocos !

      Răspunde
    • Cei care locuiesc pe str. Independentei , abordau str Viitorului, pt a ajunge in str Patriei și apoi, in Independentei
      Acum, nu se știe pe unde o pot lua ,in amalgamul de sensuri unice ,introduse cu dosul ,nu cu creierul.
      Este „perfect”, că autobuzele ,cate unul la jumătate de oră, au 4 benzi vechi la dispozițiile ,iar autoturismele ,o banda și jumătate . Pe unde vă „strecurati”, dle primar, pt că presupun că aveți un SUV pe măsura dv ?

      Răspunde
  • Trebuie felicitat domnul Toma, de o zi se circula aproape la fel de bine ca inainte de acum 8 ani!

    Răspunde
  • E atat de inteligent sistemul, incat te face sa mergi pe jos, deci isi atinge scopul. Reportere, matale sa vii dinspre Unirii nord la semaforul cu Balcescu, sa vezi inteligență acolo. 4 rosii am marcat la ora 17, apoi absolut toate semafoarele urmatoare nesincronizate, toate cu rosu m-au intampinat. Inteligent al dreaq sistemul…

    Răspunde
    • Nu e nici o inteligenta, in realitate semafoarele sunt setate poate chiar mai prost decat erau setate inainte.
      Daca pleci primul de la semaforul Unirii-Balcescu catre Eroilor, automat vei prinde rosu ori la intersectia Colonel ori la intersectia Patriei in functie de cat de tare o calci.
      Daca prinzi apoi rosu la intersectia Colonel, si daca esti primul la semafor automat vei prinde rosu la intersectia Ciochinescu.

      Răspunde
  • Si inca ceva… Toate astea pe fonduri europene, facute de dragul fondurilor, cine le asigura cheltuielile de functionare, întreținere? Ati ghicit? Nooi, nu UE. Noi! Permanent! Toate mofturile primarului, toate gândurile lui grandomanice!
    Cat costa, reportere, serviciul de întreținere biciclete, cu cat se plateste permanent sistemul asta inteligent, softuri, intretinere, personal? Cladirea inutila Iazul morilor care a costat 1 mil. de euro bani neeuropeni? Asta sa ne spui! Ca sunt banii nostri…

    Răspunde
    • Care banii noștri nenea Cristian? Tu plătești 20 de lei pe lună impozit pe proprietate, știai? Daca fumezi plătești 27 de lei pe zi! Știai? Habar nu aveți de nimic! Doar vă trebuie parcări, parcări și bombe fumigene cu care vă târâți la marile joburi din Zona Industrială! Sau la “ vilele de vacanță” de la Glodeanu, Gura Salciilor, Vintileasca, Cotu Ciorii sau Gălbinași!

      Răspunde
      • Lasa impozitul pe apartamentul tau.
        Din impozitele pe apartamente dar si case (mai scump) oricum se strange un venit generos cand ai zeci de mii de locuinte impozabile (60.000 la numaratoarea din 2020).

        Grosul venitului primariei vine din taxele si impozitele pe munca si taxele si impozitele persoanelor juridice.

        Răspunde
    • Am mai spus-o. Velocity se poate lesne autofinanța. Din folosirea bicicletelor și dintr-o viitoare colantare, precum la autobuzele municipale, cu reclame.
      Acest serviciu nu e grandomanie, e un lucru normal, banal, în orice oraș.
      Iar legat de Iazul Morilor, costul de 1 milion de euro e unul mic după ultimele scumpiri, parc + clădire. Și nu sunt inutile deloc, atât parcul, cât și clădirea care găzduiește în fiecare săptămână diverse evenimente.
      Singura problemă a parcului e că e prea mic, dar poate – când se va trece la realizarea cartierului dinspre câmp, dezvoltatorul va aloca 10-15-20 m pentru extinderea lui. De fapt, asta a fost și gândirea inițială a primarului, chiar și studiul de fezabilitate (când s-au făcut acele randări) doar că cererea lui de a primi teren pentru parc a fost respinsă, după promisiunile inițiale. Mulți buzoieni care n-au știut despre aceste lucruri de culise s-au repezit să critice: „Nu e ca-n proiect!”…

      Răspunde
      • Proiectul era cu dig spre blocuri, promenada, terase, parcul era tot o baltoaca. Aici am citit ca sub 1 mil euro costa asfaltarea Independentei, pentru care nu au fost bani 8 ani de zile. Asta legat de preturi mici la ctitorii edilitare extrem de necesare si utile comunitatii cu prioritatate.
        Despre biciclete, care stau deja 6 luni, Trans Bus ofera spre inchiriere spatiu publicitar pe exteriorul mijloacelor de transport in comun la pretul de 9,17Euro + TVA/mp/luna. Sustin ideea cu reclame pe biciclete, sunt curios CUM se va realiza fezabil si CINE va plati mai scump pentru mai putin spatiu.

        Răspunde
        • Nu proiectul, ci randările din studiul de fezabilitate. Proiectul a fost fix așa cum a ieșit lucrarea.

          Răspunde
          • Adica studiul de fezabilitate, care a costat, si care ar trebui sa stea la baza proiectului in valoare de 170.000 lei fara tva, difera.
            Dupa proiect, de ce au prezentat arhitectii randari in loc, in presa vremii (vrei linkuri?)?
            Sa admitem ca administratia Toma este cel putin de neinteles si sa mergem mai departe.
            Sau nu, si atunci, de ex, intersectia semaforizata din spatele Hotelului Pietroasele este libera si fluenta de cand acestea sunt mentinute intermitent, adica nu merg. Vorbim de 8 bucati semafoare fezabile, proiectate si platite dar care se dovedesc inutile sau mai rau. In rondul Episcopiei la fel, jumatate au culoare intermitenta, pentru ca nu se justifica.
            Cu asa stiri, nu-i mai trebuie contracandidat lui Toma.

            Răspunde
      • „Am mai spus-o. Velocity se poate lesne autofinanța.”, dar nu vrea…

        Răspunde
      • Mai domnule Tereaca, tu chiar ne iei de prosti pe toti? Cum estimezi tu costul unei investitii cu preturile actuale, dupa 3 ani de la realizarea investititiei (nu stiu ce pregatire economica ai, dar este aberanta firmatia ta)? Pentru preturile care erau in anul 2020 costurile sunt imense. Si ca sa fim sinceri pana la capat, trebuie spus ca nu s-a gasit nici un investitor privat care sa inchirieze spatiul si sa dezvolte o afacere acolo. In momentul actual, toate evenimentele gazduite acolo sunt organizate de CC Al. Marghiloman si prespun costuri pentru bugetul local.

        Răspunde
        • NU toate evenimentele sunt organizate de Centrul Cultural. Trebuie doar vorbit acolo. Și dvs aveti acces dacaă aveti o activitate care se pretează.

          Răspunde
  • Eternii pasunisti, nu ar zice ceva de bine, de-i pici cu ceara. Dar ghiiici… Toma o sa iasa inca o data primar….. ei se vor boci in continuare… ii vor insulta pe cei care nu sunt de acord cu ei… nu vin cu nici o solutie utila……….

    Răspunde
  • Tot la capitolul cheltuieli inutile: kitsch urile de tevi si balize din Crâng si Tineretului pe post de „arteziene”, care funcționează cateva ore pe an… Cât dam pe intretinerea lor?

    Răspunde
    • Nu va mirati de preturi. Tot ce cumpără primăria este foarte scump pentru ca nu se achiziționează prin Sicap. De exemplu un cos de gunoi de pe strada, din plastic, cilindric costa 1700 lei fără tva!!!!!

      Răspunde
  • In afara de matale, Catalin, si celalalt asistat social, Bengalezul, nu insulta nimeni pe nimeni aici.
    Dar ne-am obisnuit ca nivelul de inteligenta al sustinatorilor primarului sa fie sub nivelul marii.
    Cum care mare? Marea Moarta, evident.
    Siktir!

    Răspunde
    • Siktir să ști Cristian ca e tot jignire așa că e meci egal! Eu n-am jignit pe nimeni pe aici sau pe altr site-uri. Am venit, când am putut, cu propuneri din care unele au fost realizate sau cum va fi cu autobuzul 10 la Kaufland se va realiza! TU ce propuneri ai?

      Răspunde
      • Deci se face, în trei luni, un rahat de rond, timp in care lumea se obișnuiește cu balamucul în trafic, apoi, când, în sfârșit, se poate circula, sistemul inteligent e de vina. Un sistem inteligent care ia prima decizie inteligență în șase luni. Probabil că ăsta e standardul milițienilor din feseneu, o sclipire de inteligență la jumate de an.

        Răspunde
    • Siktir minoritarilor care au 6% la vot! Majoritatea hotărăște bă băieți născuți triști! Modernizăm orașul cu forța ! Așa a făcut și Ceaușescu! Știați de frica de făceați pe voi când auzeați de “ securitate” ! Care de fapt era o mare “ cioaca”! Daca nu va aducea ala la munca la fabrici și va dădea apartamente gratis erați și astăzi cu vacile pe prundul Slănicului! Hai Tomita! Să-i facem să plângă de ciudă!

      Răspunde
    • Evident, trebuie să aibă și primarul susținătorii lui, ca să nu-i numesc altfel!

      Răspunde
  • Eu vad doar cozi si haos, semafoare care îngreunează traficul, nervi intinsi la maxim. Degeaba filmezi in nu stiu ce zi pe nu stiu ce strada, noi circulam zilnic si ni s-a dublat timpul de mers imediat dupa aceste „modernizari, fluidizari” si cum le mai numeste primarul.

    Răspunde
    • Aici n-ai inteles tu, toate aceste „modernizari” sunt facute pentru votantii primarului, adica aceia care sunt fericiti in autobuz, cu minimul pe economie si care urasc visceral pe oricine are mai mult decat ei pentru ca asa i-a spalat pe creier regimul pe care il plange primarul, regim care „le-a dat case, le-a dat locuri de munca, i-a facut oameni”.
      Astia care tot comenteaza despre binele facut cu forta de primar, despre cum ne modernizeaza ei, sunt la prima generatie cu toaleta in casa, intotdeauna taranul ajuns la oras uraste in primul rand locul de unde a plecat.

      Răspunde
      • Că bine le zici bre,nene Iancule…

        Răspunde
      • Daaaa,vorbesc „bogatii” cu BMW-uri din 2005. Si care au „vile” la Maracineni! Si se simt realizati! Unii au si tarabe prin piata.Sau magazine prin Dorobanti 2.Si se cred „patroni”si realizati.Nu mai zic de lanturile atarnate la”grumaz”! Dar „realizatii” doresc parcari si tot parcari.Ei vor sa parcheze pe trotuar in fata „storului”! Ca de,sunt „realizati”! Vai de capul vostru de „realizati”! Ce or mai zice aia care au miliarde adevarate ba „realizatilor”!

        Răspunde
    • „Eu vad doar cozi si haos, semafoare care îngreunează traficul, nervi intinsi la maxim. Degeaba filmezi in nu stiu ce zi pe nu stiu ce strada, noi circulam zilnic si ni s-a dublat timpul de mers imediat dupa aceste „modernizari, fluidizari” si cum le mai numeste primarul.”
      Sa ne intelegem… semafoarele isi au rostul lor daca sunt sincronizate corespunzator si nu este o problema ca sunt multe, deoarece le da o sansa si celor care vin din lateralele unei artere principale foarte circulate (gen Marghiloman), dar romanul pana nu da el cu nasul de problema, nu prea ii pasa. Pentru mine este clar ca in Buzau nu sunt nici sincronizate si nici inteligente, altfel era rosu la semaforul unde nu exista masina.
      Cu toate astea, in Buzau se circula destul de bine, raportat la numarul masinilor de pe carosabil. Sunt cateva zone mai delicate, insa asta se intampla oriunde in lume in centrul unui oras, mai ales ca pe acolo se intampla sa mai si tranziteze o gramada de masini. Asa ca, lasati-o moarta cu dublatul orelor in trafic, pentru ca nu doar voi circulati zilnic cu masina si nu este chiar asa cum va plangeti voi pe aici. Nici macar nu sunteti obiectivi, pentru ca daca ati fi, ati fi observat faptul ca de la an la an parcarile sunt din ce in ce mai aglomerate. Dar e greu cu matematica…

      Răspunde
      • 1. Nici o mașină pe străzi laterale străzii Marghiloman dar avem roșu.
        2.În centru este normal să ai aglomerație dacă închizi străzi.
        3. Este normal ca parcările să fie din ce in ce mai aglomerate dacă atunci când trasezi dungi lași mai puține locuri decât erau înainte și dacă nu dai voie tuturor să parcheze pe orice loc rămânând locuri neocupate…

        Răspunde
        • 1. De acord, ar trebui sa fie inteligente, asa cum s-a specificat. Din pacate, NU sunt inteligente si NU au senzori care sa observe ca nu exista o masina in asteptarea verdelui. Senzorii se pot defecta, asadar ar trebui pusa si o exceptie de genul verde intermitent la dreapta, ca sa nu stai permanent pe rosu, pt ca nu te vede senzorul.
          2. S-a inchis o strada, deci nu vad situatia asa cum o vedeti dumneavoastra. Traficul in centru este la fel de iritant precum acum 3-4 ani, insa trebuie tinut cont ca sunt mai multe masini (le puteti observa cu ochiul liber seara in parcari) si merge aproximativ la fel.
          3. poate dumneavoastra traiti intr-o tara civilizata, insa eu ma uit pe geam si vad Buzau, parte din Romania. Aici fiecare isi vede doar propriul interes si parcheaza unde are el chef, indiferent ca o lasa pe doua locuri sau blocheaza pe cineva. Asadar, liniile sunt necesare pentru tragerea la raspundere pe cat posibil.

          Răspunde
          • 1. Și cine să pună verde intermitent? Eu?
            2. Traficul este mai dificil decât înainte. Strada care s-a închis a transferat traficul pe singura lăsată deschisă (cu 3 semafoare). Cândva acolo era și parcare (asta așa că idee, să nu vină neanderthalul ăla să spună că vreau eu parcări, eu vreau doar var 🙂 ).
            3. Am „țipat” destul că nu avem poliție, nu trage nimeni la răspundere… Nu dungile sunt problema ci faptul cum sunt trasate. Nu se încearcă o maximizare a locurilor de parcare, care nu putem spune că sunt suficiente (vezi pe Unirii Nord unde se mai puteau „rezolva” câte 1-2 locuri dar noi muncim, nu gândim…

            Răspunde
  • Bengalezule, daca primarul s-ar baza pe banii votantilor sai, nu si-ar face nici wc in fundul curții, tati! Pensionarii si asistaii social?! Astia sa aduca bani la bugetul local si de stat?(primaria ia bani si de acolo, mai ales de acolo, nu din 200 lei impozit local. Plus ca impozite locale platesc si firmele, de acolo iese grosul banilor).
    Deci, sa fie clar, marii contribuabili sunt chiar cei care nu au votat sau chiar au votat altfel. De ce in orașele bogate si civilizate nu sunt primari PSD? Pt. ca oamenii bogați si civilizati nu voteaza PSD, sa înțelegi, ci numai pensionarii, pomanagiii si cei interesati direct!
    Pe de alta parte, daca ai nevoie de un mic ceausescu, du-te, tati, in rusia, du-te acolo daca vrei lucruri facute cu japca. Sau ramai aici, ca oricum suntem pierduti, vor ramane numai votanții psdpnl, atunci sa ii vedem din ce se vor intretine. cum vor face bani.
    A, pt informația ta, eu circul pe jos in Buzau, am mașină noua de 30k euro si as interzice cazanele pe roti mai vechi de15 ani, dar psdpnl ul tau n ar face asta, ca. n ar mai avea votanți.

    Răspunde
    • Aloo, tu nu pricepi ca pensionarii au muncit, unii peste 40 de ani și au dreptul la pensie? Asa e în toată lumea civilizata ! Tot occidentul dacă nu știai e plin de asistați sociali! Da aia aduc sclavi de peste tot să nu muncească și să plătească taxe! Cat despre mașini eu am două care fac cat casa ta și mașina ! Nu te mai lăuda ca nu știi cu cine te contrazici ! Numai oamenii superficiali se dau “bogați” ! Adevaratii bogați nu-și etalează averea precum romanii și națiile din lumea a șaptea! Taxele pe proprietăți merg la primărie! Taxele pe salarii merg la bugetul central! Asta dacă nu știai! Cat despre orașele unde conduc aia “ bogați” vezi Ploieștiul! Au primar liberal de 30 de ani! Orașul e un dezastru ! Poți să dai o fugă să vezi ! Cat despre orașele din “ hardeal”! Alea au fost făcute de “ imperiali” , frații și strămoșii lui Klaus! Românii erau “ șerbii” care intrau cu “ pașaport “ la stăpânul imperial! Făceau “ treabă stăpânului” și plecau la marginea cetății! Se vede ca nu prea ai fost pe la ora de istorie adevărată! Dacă erau romanii șefi toate orașele arătau precum Craiova sau Galați! Nu mai zic de cel mai urat oraș de la Marea Naegra pe nume “ Tomis” ! Așa ca mai ușor cu “ șmecherii din Hardeal”! Sau Banat ! Mergi la Timișoara și vezi ca majoritatea clădirilor istorice sunt varză! Așa ca fără “ bici” romanii nu pot progresa! Adevărat ca tara fiind foarte bogată nici nu mor de foame! Avem noroc ca suntem în Europa, ca altfel eram ca ăia din Kabul!

      Răspunde
  • Nu e de la nici o decizie buna, ci pur si simplu ieri orasul a fost extrem de pustiu, probabil si din cauza ca a fost vremea cam instabila si lumea a evitat sa mai iasa din casa si sa se duca direct acasa de la munca.
    Inclusiv in magazine era pustiu, in timp ce saptamanile anterioare in aceeasi zi la aceeasi ora stateai la cozi sa platesti produsele.

    Răspunde
  • marcati mai repede intersectia … daca circuli pe banda 1 spre ploiesti te trezesti cu un semafor pe capota daca cel de pe banda doi merge tot inainte fara a se deplasa putin spre stanga …

    Răspunde
  • Sa intelegem ca toate deciziile de pana acum au fost proaste!?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.