Prima mare parcare care se face la intrarea în Buzău

Cu aproape 3 milioane de euro finanțează Uniunea Europeană primul Park and Ride din orașul Buzău.

Aici ar urma să parcheze autobuzele/autocarele care ajung la Buzău, dar și autovehiculele vizitatorilor orașului. De aici vizitatorii vor avea opțiunea transportului în comun sau bicicletele municipale.

Primul Park and Ride din Buzău va fi amenajat pe locul fostului poligon auto, Primăria Buzău căutând în aceste zile un alt spațiu potrivit cursanților într-ale șoferiei.

Lucrarea de amenajare a Park and Ride va fi realizată de Troia Premium Construct care a început amenajarea de șantier, iar luni primii muncitori și utilaje vor fi văzute la treabă.

Scopul principal al Park and Ride e încercarea de diminuare a traficului rutier din oraș.

Inclusiv unele din autobuzele Trans Bus de pe rutele rurale ar putea avea aici capăt de linie, accesul către oraș al călătorilor urmând a se face cu autobuzul 1.

loading...

22 de comentarii la „Prima mare parcare care se face la intrarea în Buzău

  • Felicitari!! in ultimii ani Buzaul a renascut!!! Proiecte sustenabile pentru viitor

    Răspunde
  • Astfel de Statii Modul ar trebui infiintate la fiecare intrare din oras, de unde se poate face transbordarea calatorilor de pe Liniile preorasenesti pe liniile urbane.

    Răspunde
    • Mai utile pentru masini ar fi, pentru liniile externe mi se pare prea incomod. Daca fragmentezi un drum deja la limita suportabilitatii de aproape o ora si ajungi sa faci o ora jumate, ca schimbi autobuzul, deja naveta aia nu mai merita, devine viata de caine.

      Ar trebui si la Vernesti sa faca ceva de genul.

      Răspunde
    • …a apărut cu voia divină a Ciprianului cu ..peste 220 de contracte căstigate ..facă se voia Lui…mai ales la Buzău

      Răspunde
  • Păi să fie și transport public ca lumea în zonă, nu doar un autobuz care vine din oră în oră…

    Răspunde
  • Un proiect util, dar in desen eu nu vad unde este zona de parcare pentru auto. Si inca ceva, cum de Troia castiga fiecare licitatie din oras?

    Răspunde
    • Ar fi fost bine bine dacă ar fi câștigat Troia, vedeți cazurile cu Piața Daciei și Bd. Unirii. Dacă lucrările ajungeau la Troia erau gata demult. Plus că firma e buzoiană cu angajați din Buzău.

      Răspunde
      • Nu credeam sa spun asta vreodată dar parca am ajuns să-mi doresc ca alde Toia, Urbis și Concas să fi câștigat proiectele astea care par fara un orizont al finalității și nici măcar nu avem vreo certitudine asupra calității execuției, ținând cont că firmele astea de apartament își caută ulteriori „oameni” cu care sa execute contractul câștigat, „oameni” pe al căror know-how în a asigura acel serviciu nu ni-l certifica nimeni.

        Răspunde
      • Domnule Tereacă, terenul poligonului auto era mult mai mare în urmă cu vreo 10 ani. „Investitorul” din dreapta ocupă acum o bună parte din terenul poligonului. Se poate verifica la fața locului.
        De ce nu investigați acest lucru?

        Răspunde
  • Sunt 16 locuri auto si 2 pentru dube. Nu sunt cam putine?

    Răspunde
    • EXACT ! ” MAREA PARCARE ” este mai mica decit o parcare de bloc de 4 nivele …..
      3 locuri pentru autobuze/autocare si 16 locuri pentru autovehicole mici ……
      Daca asta este o parcare mare , cum ar arata o parcare mica ?

      Răspunde
  • La capătul Unirii Sud, pe stânga, când intri în oraș, pista de biciclete are vreo 10-20 metri, apoi dispare și cred că mai apare puțin pe la intersecția cu Ciucurete parcă!

    Răspunde
  • Ca tot veni vorba de Unirii, am vazut o stire ca Strabag ar fi fost interzisi de pe piata constructorilor din Romania chiar dupa citirea acestei stiri.

    Răspunde
    • Daca orasenii sunt deacord cu parcarile la intrare pt cei dinafara orasului,propun sa se interzica si circulatia lor cu masinile personale ,sau introducerea unei taxe mari de poluare! Da’ ce propun eu ! Astia isi fura caciula singuri bucurandu-se de raul altora! Cu 3-4masini in fata blocului,n-au niciun viitor!

      Răspunde
  • Ce titlu pompos : prima MARE PARCARE . Un mare fas !
    Dar o parcare subterana, adevarata, in oras nu se poate face ?
    Este imperios necesara, iar zona ar putea fi chiar in apropierea Palatului Comunal, intre catedrala Sfantul Sava si Administratia Finantelor Publice. De abia atunci sa se laude Primaria cu o MARE PARCARE – pana atunci, ciocu’ mic !

    Răspunde
    • Foarte adevărat. Pana acum nu a construit nici o parcare adevărată, ci a reamenajat parcările existente, a pus asfalt și marcat parcările. De când așteptăm și noi o parcare adevărată în centru, subterana sau supraterana. Dar din păcate, nu prea se face.

      Răspunde
  • Marea parcare este o microparcare.. Si o caruta de bani..

    Răspunde
  • parcare subterana pe centru ca tot se lucreza acolo de ceva timp mai ascundeam masinile cumva si parea centru mai liber iar pasaje subterane in zona mall sau alte zone aglomerate si scoase semafoarele care ingreuneaza circulatia ,e bine ca se face si aceasta nu e rau ca se face ceva dar ceva care sa se tina minte remrcabil sa-l pomeneasca lumea daca tot vrea el sa fie primarul model.

    Răspunde
  • D-le reporter vedeti cum a asfaltat URBIS parcarea de langa Episcopie bl. 17 D, E, F langa tomograful spitalului Sf. Sava.
    Daca doriti va trimit poze.

    Răspunde
  • E asflatat in valuri.
    In loc sa sparga betonul ridicat din fata blocului 17 F, au turnat peste el.Vedeti locurile numerotate 101 -104.

    Răspunde
  • Asteptam un raspuns…
    Sau inca nu ati avut drum in zona???

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.