Primăria Buzău a anunțat firma câștigătoare

Strabag și Troia au depus oferte pentru contractul de 1 mil. €:


Conform informațiilor reporterului buzoienii.ro, din surse oficiale, Troia a venit cu o ofertă mai bună și a câștigat licitația.


E mai bine așa, întrucât Troia are la Buzău mai mulți muncitori decât Strabag, iar (comparativ) calitatea lucrărilor efectuate de Troia a fost mai bună.

În plus acționariatul Troia – muncitorii sunt buzoieni de ambele părți – e român, astfel că șansele ca profitul să rămână în țară sunt mai mari.

Pe Strada Independenței se vor reface inclusiv trotuarele, nu doar carosabilul. Dacă Strabag nu face contestație în două săptămâni vor începe lucrările

În contractul de 1 mil. € intră și asfaltarea ultimei parcări a blocurilor din cartierul Orizont, cea de la blocul Victoria (celelalte parcări de la blocuri au fost rezolvate anii trecuți de Urbis).


Citește și:

loading...

11 comentarii la „Primăria Buzău a anunțat firma câștigătoare

  • Independentei sa aiba trotuare cu pavele, bancute, pista de biciclete. Asa ar redeveni buna de promenada.

    Răspunde
    • Niciun interes nu am, dar Troia face lucrări bune.Cei de la Strabag sunt vai de mama lor, drumul care merge de la Pârscov spre Brăiești, se deteriorează zilnic, în zona Valea Seacă s-a rupt „măreața” lor lucrare, au trecut ani și nimic , plus alte zone punctuale din acest drum. Sunt niște pârâți. Dacă ar fi după mine, nici o podișcă la poartă, nu i-aș mai lăsa să facă. Nici lucrările făcute de ei în Buzău, nu-s de calitate.

      Răspunde
    • Din pacate sunt f mici trotuarele, si mai sunt si tei… dar este o strada superba, iar acum miroase a tei de poveste

      Răspunde
  • Sa vedem cum rezolva cu radacinile teilor! Pavelele nu sunt o solutie. Sunt foarte multi oameni in varsta ce folosesc aceasta strada pt a merge la piata. Nu in ultimul rand se impune o curatare temeinica a teilor, nu doar ridicarea coronamentului cum s-a facut pana acum. Majoritatea sunt foarte batrani, cu multiple crengi putrede si prezinta un real pericol in momentul cand bate vantul mai tare, sau este vre-o furtuna, pentru pietoni si autovehicule. Multe crengi se intrepatrund cu cablurile de alimentare electrica, fibra optica si telecomunicatii.

    Răspunde
  • Da cum sa nu aprobați la Troia,doar au stricat Rondul de la dragaica de 3 ori ,va dați seama când vor termina lucrarea și de câte ori o sa o strice.De când va pasa dacă rămân banii la bugetul local? Pai la taximetrie nu este bun bugetul de a-ti aprobat atâtea mașini de bolt care merg fără aparat… Sunt cazuri și la taxiuri care merg fără aparat și cer clienților supra pret.Aveti cazuri sigure la stația de la McDonald unde nu vine nimeni sa verifice ce preturi se practica acolo ,plus ca noi clienții nu avem voie sa alegem masina dorita trebuie sa alegem ce vor domnii taximetriști ca asa este regula de la Primarie au spus sa ne urcam în prima masina care nu contează dacă șoferul nu respecta regula sa nu fumeze în masina sau sa dea cu matura.Sa trimiteți pe cineva sa verifice felul de lucru de acolo.Le -ati distrus munca cu boltul și acum vor sa facă profit pe un singur client.

    Răspunde
    • Taci mă cocalare plătit de Mocanu să latri! Se vede ca ești analfabet! Uber și Bolt nu au aparate cocalare! Plătești pe aplicație tândală! Nu plătești cash ca la căruță! Sper să vă interzică ăștia să votați ca faceți rău ambientului!

      Răspunde
    • Vasi, in primul rand este o licitatie, iar apoi daca analizam un pic, lucrarile facute de Strabag in ultimii ani, nu au fost de cea mai buna calitate. Din pacate nu mai sunt ce erau acum mai multi ani in urma. Or fi pierdut lucratori experimentati, nu stiu situatia, insa Troia pe ce a pus mana, eu unul sunt multumit. Zona de la pod de la dragaica a fost o provocare din cauza istoriei zonei (spatii turnate special pentru tancuri daca am inteles bine). O fi fost si greseala, sincer nici nu-mi pasa, cat timp asfaltul este turnat bine, iar rondul arata de asemenea, bine. Pacat doar de cine a realizat proiectul pentru ca a taiat total aiurea o banda cu acel scuar, si astfel cine vrea sa faca dreapta spre unirii, trebuie sa stea la coada si se blocheaza aiurea toata zona.

      Răspunde
  • Problema aici e combinatia pavele + tei. Radacinile teilor sunt atat de crescute incat au stricat si asfaltul pe trotuare, ce se va face cu ei?

    Răspunde
    • o sa-i scoată marea majoritate, sau sa sape in jurul lor in asa hal incit in mac 1 an de zile sa se usuce, ca să facă piste de biciclete.

      Răspunde
      • Tu crezi ca o toți au minte de omidă ?

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.