Primăria Buzău a cheltuit un leu și s-a ales cu zece

Buzăul a fost ieri orașul despre care s-a vorbit, de bine, cel mai mult în România.

Toate televiziunile și site-urile naționale de știri au difuzat informația că logo-ul Buzăului l-a învins pe cel al Parisului la un concurs internațional. Primarul Toma a fost solicitat să intre în direct la toate televiziunile de știri unde a avut prilejul să vorbească minute bune despre orașul Buzău (VIDEO mai jos Antena 3).

Reclama și publicitatea care s-a făcut orașului Buzău valorează probabil câteva zeci/sute de mii de euro.

Că subiectul a prins neașteptat de bine se vede și după „audiențele” făcute de postarea de pe pagina primarului.

C-tin Toma: „Postarea are peste o mie de distribuiri, peste 2 mii de like-uri, vreo 700 de comentarii și un impact de peste 100.000. Am primit foarte multe mesaje de la buzoieni din Europa și îndeosebi din Marea Britanie și Londra, unde s-a ținut concursul și s-a difuzat informația. E o mare mândrie pentru noi, buzoienii, chiar dacă unii de pe aici s-au găsit, ca de obicei, să comenteze negativ”

Cât a plătit Buzăul pentru această reclamă ?

Surpriză, niciun leu, ACUM. În concursul internațional s-a înscris firma de branding Wiron din Iași a lui Adrian Mironescu. cu proiectul „Buzău, oraș deschis”.

Firma din Iași e cea care a câștigat în 2018 concursul organizat de Primăria Buzău pentru adoptarea unui logo pentru oraș.

Foto, arhivă, 2018, Adrian Mironescu la Buzău

Primăria Buzău a premiat atunci firma câștigătoare cu 120 de milioane de lei vechi.

Concluzie. Orașul Buzău s-a ales cu un logo apreciat și, bonus, a primit acum această publicitate deosebită. Se poate spune că Buzăul a cheltuit un leu și s-a ales cu zece.

Logo-ul „Buzău, oraș deschis” – postat la toate intrările în oraș și pe toate tăblițele cu numele străzilor

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Primăria Buzău a cheltuit un leu și s-a ales cu zece

  • Foarte bine! Însă…
    Să vedem câți investitori vor da navală.
    Să vedem câți buzoieni se vor întoarce acasă.
    Atunci putem să vorbim despre succes. Până atunci este doar reclamă.
    Dacă nu cumpără nimeni, rămâne doar reclama.

  • Prea devreme a venit publicitatea asta, inca abia ne-am descurcat cu afluxul de turisti, investitori si gura-casca de pe urma Eurovisionului (finala aia n-am prins-o, ca tara, de pe urma preselectiei de la Buzau, aici, in schimb, direct in actul final, ca doar doi au fost la masa). Acolo cat a cheltuit Toma?

  • Foarte frumos! O inițiativă buna! Am o sugestie: Poate se face ceva și cu intrarea în oraș dinspre Mărăcineni cu acea „creație” strălucitoare! Tot respectul pentru persoana căreia i-a fost dedicată, dar nu cred că acolo este locul ei!

  • Bună ziua! Pt doamna Carmen si restul care au mai rămas buzoieni…
    Ce ne aduce nouă ca buzoieni, beneficii vreau sa spun, aceasta bătaie a Parisului???,
    Ca orașul este mai praf decat pe vremuri. Peste tot sunt incepute lucrări si meterminate. In unele cazuro nici nu se lucrează.
    Multumesc.
    Vu deosebit respect Nelu Vasilache!

  • Carmen, absolut de acord cu tine! E un kitsch fantastic acolo, trebuie dat jos!

  • De remarcat extraordinara capacitate manageriala ,gandirea vizionara si consecventa pentru punerea in practica a propriilor idei……..pe banii buzoienilor.Pentru ca pe proprii bani…. a iesit cu minus si d.p.

  • In urma cu citeva zile ministrul Transporturilor anunta proiecte de infrastructura de sute de milioane de euro in zona oraselor Cluj, Oradea (cale ferata, metrou, drum de legatura, centura ocolitoare), in afara proiectelor proprii; In Buzau se fac doar nimicuri (logo, economia circulara, tisnitori, grajduri etc.) Majoritatea proiectelor incepute in Buzau sint suspendate (Bazar, pasaj gara, pasaj peste calea ferata, strazile 1 Dec, Horticolei etc )

  • … păi după cum sugerează articolul, e o investiție foarte rentabilă să investești bani în „branduri” și „logo”-uri… 😉

    … bagi 1 leu, scoți o …
    … o sută de lei, la ce vă gândeați ?!? 😉

    Lăsați prostiile cu euro, bitcoin sau altele, băgați banii în sigle … 😉

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.