„Primarul a schimbat proiectul!”

Veste bună pentru bicicliștii din Buzău.

Așternerea ultimului strat de asfalt – cel de uzură – pe Bd. Republicii a început cu…pista de biciclete:

Înființarea pe Bd. Republicii a pistei de biciclete a fost o surpriză.

„Da, din câte am înțeles, primarul Toma a cerut schimbarea proiectului. Noi, ca executanți, am procedat așa cum ni s-a cerut”, au explicat muncitorii de la asfaltare.

În aceste condiții, pe Bd. Republicii, pe sensul gară CFR – pod Marghiloman va exista lângă trotuar pistă de biciclete (cu dublu sens).

Carosabilul va conține pe cele patru benzi:

1 Pistă de biciclete

2 Bandă auto (sens gară – pod Marghiloman)

3 Bandă auto (sens pod Marghiloman – gară)

4 Parcare

În condițiile schimbărilor climatice (tot mai îngrijorătoare), U.E. încurajează folosirea bicicletelor și mai puțin a autoturismelor (producătoare de noxe).

În Buzău, în ultimii doi ani au apărut piste de biciclete pe Bd. Unirii, Bd. Industriilor și, acum, pe Bd. Republicii.

Municipalitatea Buzău are în plan realizarea unei piste de biciclete până la Vernești, pe lângă canalul Iazul Morilor.

În curând, la noile rastele de biciclete apărute în oraș vor apărea și bicicletele inteligente conform proiectului Velo City (cu fonduri europene).

Citește și:

loading...

25 de comentarii la „„Primarul a schimbat proiectul!”

  • Aceste piste de biciclete sunt o glumă de prost gust, faptul ca a turnat o bucățică din vechiul trotuar cu un asfalt foarte scump nu schimba nimic, oamenii merg pe pista de biciclete și bicicletele pe stradă, ca pe Unirii, pista nu este delimitata de nimic, asemenea celor făcute din vopsea pe trotuar…bătaie de joc dar pe bani mulți…o fi varul sau cumnatul cuiva cel ce vinde asfaltul acela

    Răspunde
    • Probabil are dreptate, dar autobuzele cum și unde or să oprească ,circulația auto pe o singura bandă cum va fi?.

      Răspunde
    • Am fost un susținător înfocat a primarului Toma.Am zis că omul a reușit sa facă în câțiva ani ce nu s-a făcut în atâția ani.
      Asta până când tot umblând prin tara am vazut ca multe orașe din zona de mărime a Buzăului s-au schimbat și arata remarcabil.
      Ultima surpriza am avut-o la Rm.valcea. Un oraș elegant,îngrijit frumos aerisit de-ți este o placere să te plimbi prin el.
      Cea mai mare surpriza a fost însă faptul ca orașul are 4(patr)parcări subterane foarte încăpătoare atentie-pe 2 nivele fiecare.
      În acel moment am realizat ca primarul Toma este doar spoiala.Pacat de efortul financiar și deranjul pe care buzoienii cu stoicism l-au indurat pt.ca nu s-a realizat mai nimic în beneficiul cetățenilor.A umplut orasul de pavele prefabricate de proasta calitate,a bulversat toată circulația în oraș.Edilii cu simt de gospodari si bine orientati folosesc granit nu mizeriile alea de dale.Cât despre parcări ce să mai vorbim.
      Oraș în nevroza.Tot felul de proiecte fantasmagonice.Da!Buzăul este unul dintre cele mai urate și prost administrate orașe.

      Răspunde
      • Mai,oameni nemultumiti nu ati zis nimic in cei 20 ani de Boscodeala,acum cand dl primar Toma schimba fata orasului stati de clevetiri si barfe de 2 lei?Rusine sa va fie@

        Răspunde
  • Inteligent. Interzicem oprirea in fața policlinicii CFR a mașinilor care aduc la consultații bătrâni care se târăsc în baston, dar păstrăm locurile de parcare gratuite ale celor cărora le este lene să-și parcheze mașina în curte.

    Răspunde
  • da dar asta nu înseamnă ca restul infractorii sa fie lasata de izbeliște.

    Răspunde
  • Ce glumă bună, facem pariu că acele piste pentru biciclete vor fi ocupate complet de mașini, în special de către puturoșii de la case, care nu le mai bagă-n curte, să nu se uzeze balamalele porților.

    Răspunde
    • Lasa ca sunt si puturosii de la bloc o cauza a celor de nu isi baga masina in curte, daca stai intr-o zona mai aglomerata doamne fereste sa lasi masina in curte, ca vin cei ce stau la bloc si nu au loc de parcare si iti blocheaza poarta. Lipsa de educatie e peste tot in orasul asta.

      Răspunde
  • Dar politrucii aia cu tendinte de dictatori din UE cand descurajeaza iahturile si avioanele private cu care merg ei si stapanii lor? Momentan sunt chiar excluse de la anumite reglementari. Dar garantiile, care au ajuns la 2 ani, de ce nu cresc la 5-7 ani, ca sa nu se mai produca gunoaie de plastic si electronice care se strica imediat si polueaza? E bun consimerismul, mimam ca reciclam, mergem pe jos, stam in frig, mancam mizerii, totul se lasa in carca omului de rand, stapanii nu se supun regulilor.

    Răspunde
  • Mișto, s-a făcut parcare cu asfalt roșu. Dacă nu se pun stâlpi, degeaba s-a făcut pista. Dureros sau nu, mulți buzoieni sunt nesimțit de impasibili la cei care vor să meargă cu bicicleta.

    Răspunde
  • Ce va mai opuneti biciclistilor. Va arde ca incepe sa va creada lumea saraci ca umblati cu bicla si lasati passatu acasa.

    Răspunde
  • Si ce legatura au „schimbarile climatice” cu masinile?

    In Olanda au mers chiar mai departe, in prima faza inchid 3000 de ferme pe motiv ca fermierii sunt niste poluatori ordinari. In plus, fermierii nu vor avea voie sa practice agricultura nicaieri in lume.

    Răspunde
  • …circ și panaramă!…

    Răspunde
  • Mai tineti minte cand spunea UE ca dieselul e cel mai verde si nepoluant si faceau campanie? De curand, 10-15 ani, nu mai mult.

    Ati auzit de panicile din anii 50, 60, 70, cand s-a zis ca in 12 ani se incinge planeta si murim, apoi au zis ca se raceste, ca poluarea va bloca soarele si apare era glaciara in cateva decenii?

    Realitatea e ca se produc schimbari, dar sistemul e atat de complex, incat nu intelegem momentan efectele interactiunilor si modul de evolutie al planetei. Asta nu ii opreste pe cei mai nevrotisti si ideologi dintre noi sa infiinteze culturi ecologiste care se pun pe daramatul economiei mondiale.

    Istericii din UE au dictat „interzis masini pe combustie din 2035”, dar e normal? Nu cumva normal era sa zica „pana in 2035 vom avea infrastructura de producere si distributie electrica incat toti vor renunta de placere la masinile pe combustie”? Cand te-ai nascut dictator, atat stii, sa se impuna, iar cum se descurca lumea nu te intereseaza, cu bicicleta pe ploaie, zapada, sa ajunga imputiti la job…

    Răspunde
  • Ce va mai place carcoteala!!!
    Orice s-ar face, pentru voi nu e bine. Ma bucur ca sunteti putini si ca la sfarsitul zilei ramaneti cu un nod in gat de atata hate.

    Răspunde
    • daca s-ar face lucrurile cu cap as fi de acor cu tine dar cum nu se fac….

      Răspunde
      • o stire senzationala
        nu s au mai vazut piste de biciclete

        Răspunde
      • Asa- i cand mai marii oraselului asta, gandesc cu curu, ca capul e de design.
        Pista de bicicleta care pleaca de niciunde si ajunge nicaieri. Care e continuitatea acestei piste de biciclete de pe Republicii? Astfel exemple se mai pot da cu piste de biciclete in orasul asta care nu vor fi
        functionale, dar si nesigure din pc de vedere al sigurantei biciclistilor.

        Răspunde
        • Se va face pista si pe Bd. 1 Decembrie cu conexiune pe Bd. Unirii/Calea Eroilor si pe podul Dragaicii cu Bd. Industriilor

          Răspunde
  • Mi-e si frica sa mai deschid site-ul buzoienii….. Numai vesti bune si foarte bune gasesti pe aici . Si cind este o catastrofa sau un accident tot titlul cu ” veste buna ” este . In sensul ca este o veste buna ca in accident a murit doar unul nu toti 4 ocupantii vehicolului ….

    Răspunde
  • Concluzia, pe scurt: alta sosea buzoiana îngustată, restul e gargara !

    Dar, ședeți calmi, are legătură cu eficientizarea și inteligibilizarea traficului rutier buzoian !

    Pistele de biciclete nu interesează pe nimeni, așa cum dovedeste mărețul proiect Unirii, unde singurii practicanți de velo, care au fost, sunt și vor fi, respectiv unii copii și unii septagenari fie merg unii pe langa alții, prima categorie, ocupând tot trotuarul, sa poate sta de vorba, in timp ce a doua categorie o arde pe modul kamikaze, ca și până acum, printre mașini, iar pe pista de biciclete fie plimba mamicile carucioarele cu copii, fie se plimba alți septa/octogenari care te spurca de nu te mai spala toată apa Buzăului daca îndrăznești să-i abați din itinerariul lor.

    Pista de biciclete ?
    La fel de cvasiinutila cum a fost și înainte să existe.

    Răspunde
  • Proiectul Republicii are mari lipsuri si o sa asistam in viitor la probleme mai mari decat Industriilor.
    1. Troia a proiectat mai putine guri de scurgere decat existau in trecut. Daca proiectau si schimbau si canalizatia ii credem de buna credinta, asa …sa ne asteptam la inundatii;
    2. Viitorul spatiu verde. Toate plasticile si gunoaile au fost igropate sub pamantul frumos asezat. Nu exista sistem de irigatii, cu toate ca era normal pentru o astfel de lucrare ” noua”;
    3. Nu toate locuintele au acces la drumul principal, cerinta normala si legala a cetatenilor din zona;
    4. In zona Republicii sunt cateva locatii de interes maxim pentru cetateni, care au nevoie de parcare pentru cetatenii din tranzit ( Gara, Autogara si Sp. CFR) , are idee Primaria cum o sa rezolve situatiile conflictuale, pe zona de parcare, dintre rezidenti si ce care tranziteaza strada?
    ETC

    Răspunde
  • Poate ii arați și domnului Toma, Tereaca, ca tot zice ca Buzăul e peste Paris la logo, peste Berlin la parcuri, peste Pogoanele la spitale ca totuși județul și implicit orașul nu îl vizitează nimeni.
    https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-26439750-top-5-cele-mai-putin-vizitate-judete-din-tara-catre-turisti.htm

    Pe ultimele locuri, ca număr de turiști, înseamnă ca e un oras prăfuit de provincie, semindustrializat, cu turismul la pamant, un oras de pensionari, lipsit de viitor de unde câțiva potentați politic și economic mai extrag ultimele resurse financiare și sinecuri politice.

    Răspunde
  • o centura a orasului cu minim 3 benzi pe sens pe cand ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.