Problemă, Buzău. Cetățeni nemulțumiți de soluție

E de zeci de ani o problemă a Buzăului. Mizerie, apă, mirosuri, întuneric, nesiguranță.

Vorbim despre pasajul de la gară, folosit de călătorii cu trenul, dar și de cetățenii din cartierele buzoiene M. Viteazul și Poștă.

Acum, polemică

„Am citit acum în presă. Primarul Toma a declarat că CFR a cerut orașului Buzău 500.000 de euro ca să-i cedeze tunelul de la gară și pasarela din Tohăneni. Mi se pare strigător la cer! Nu mai au rușine ? Cum să ceară bani ? Dacă cei de la CFR nu au fonduri pentru a întreține și repara pasajul, să-l dea gratis. Dvs. nu vi se pare aiurea treaba asta ?”, e mesajul trimis către buzoienii.ro de un cetățean fidel.

Ce face Toma

Strâns în menghină între dorința de a rezolva această problemă a cetățenilor (din Poștă și M. Viteazul) și proprietar (CFR), primarul Toma a anunțat că va accepta oferta CFR de a vinde către Primăria Buzău cele două obiective perimate. Proiectul de cumpărare va ajunge în curând pe masa consilierilor locali.

Care e problema

Anul trecut Primăria Buzău a închiriat pasajul de la CFR pentru a-l putea repara în mod legal. Însă, pe parcursul lucrărilor s-a descoperit că pe o porțiune de 33 de metri structura de rezistență a pasajului e afectată. Atunci, CFR a interzis continuarea lucrărilor, iar reparațiile abondonate.

Ce vrea să facă Primăria

*refacerea pereților și a casei scărilor

*refacerea placărilor cu faianță a pereților

*reparația podelei și a treptelor ( șapă, beton, eventual gresie)

*montarea de camere video și conectarea acestora la Centrul de Monitorizare al Poliției Locale și la Poliția TF

*înlocuirea corpurilor de iluminat

Ce urmează

Urmează dezbaterea publică a achiziției, aprobarea în Consiliul Local și încheierea contractului. Apoi, după efectuarea plății, Primăria Buzău va tocmi o firmă de construcții pentru repararea structurii de rezistență și a celorlalte modernizări (enunțate mai sus).

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Problemă, Buzău. Cetățeni nemulțumiți de soluție

  • Bună ziua!!!
    Pe noi buzoienii, plătitorii de taxe și impozite, ne întreabă cineva ceva??? Dacă suntem de acord?
    Banii investiți in lucrarea neterminata, s au dus pe apa sâmbetei.
    Platim 500 mii euro pt ce???

    Răspunde
  • Plătim coane Anonimule, plătim, cum să nu… La banii ăia, mă gândeam că pasajul poate fi lărgit, astfel încât să-l poți parcurge cu mașina – eventual numai alea electrice!

    Răspunde
  • 500.000 de euro pentru un pasaj in care s-au mai băgat zeci de mii de euro de către buzoieni si nu s-a văzut nimic, plus o pasarelă pe care nu mai trece nimeni de mult… e furt din banii nostri . PASAJUL oricum nu va fi folosit de noi care ne-am invatat sa trecem printre si peste trenuri.
    CFR-ul ar trebui dat in judecata de municipalitate pentru punerea în pericol a vieților omenești.

    Răspunde
  • Nu e așa mare rușine să ceară. Rușinea e să-i dai. Într-o instanță judecătorească a încercat să-i oblige să repare? E simplu să dea banii că nu sunt din buzunarul propriu.

    Răspunde
  • Ce fraieri! Eu in locul lor, l-as fi inchiriat lu Toma cu 500k euro doar pe an. Cand simti un fraier, trebuie sa profiti la maximum si pe termen lung, nu renunti asa usor la afacere. Bine, fraierii suntem noi, de fapt, ca se face pe carca noastra, nu a lu Toma. De fapt, fraierii sunteti voi, care l-ati votat, eu sunt doar victima nevinovata.

    Răspunde
  • Păi și ce-ați dori? Ca firmele noastre să rămână fără obiectul muncii? Doar ați observat ce lucrare de calitate am executat la pasajul de pe bd. Unirii!! Cum, nu ați observat? Treceți arunci prin el și priviți în sus, spre tavan!! Dar aveți grijă să țineți ochii închiși!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.