Probleme și la alții. Elevii și pensionarii puși AZI să plătească integral

La Buzău, elevii circulă gratuit cu autobuzul. Pensionarii primesc, tot gratuit, câte 20 de călătorii lunare.

Seniorii din mun. Buzău mai au și facilitatea de a-și achiziționa la preț subvenționat abonament pe toate liniile (30 de lei plătește pensionarul + 40 de lei subvenție a Primăriei Buzău). Ar urma să dispară, în schimb, abonamentele (gratuite) pe o singură linie – Trans Bus urmează să le scoată de tot și nu doar pentru pensionari (rămânând doar abonamentele pe toate liniile).

La Alba Iulia, elevii și pensionarii sunt puși să plătească integral

Presa națională a anunțat că de azi firma care asigură transportul public în Alba Iulia, nu mai acordă gratuități, iar elevii și pensionarii trebuie să achite prețul întreg – 2,5 lei călătoria.

Sunt datorii neplătite de 3 milioane de lei pentru elevi și pensionari au transmis reprezentații firmei de transport într-un comunicat de presă.

STP Alba: „Restanțele pentru elevi și pensionari au depășit 3 milioane de lei. Refuzul primăriei de a plăti facturile emise ne-a adus în situația limită de imposibilitate a întreținerii eficiente și fără compromisuri a flotei de autobuze, până la incapacitatea plății salariilor pentru cei 200 de angajați. Pentru a putea menține activitatea de transport public, serviciu absolut esențial pentru Alba Iulia și celelalte localități membre ale AIDA TL, STP va încasa de la albaiulieni prețul întreg pentru un bilet care permite călătoria timp de o oră, chiar și de la cei care beneficiază de reduceri și gratuitate la transport”.

Citește și:

loading...

9 comentarii la „Probleme și la alții. Elevii și pensionarii puși AZI să plătească integral

  • Subventiile, indiferent de forma si justificarea lor, reprezinta calea cea mai sigura si directa de a-ti fura singur caciula.
    Asa am ajuns sa platim, toti, caldura pentru cativa, transportul pentru „cine merita”, metroul pentru bucuresteni, carbunele prost pentru mineri etc, etc…

    Răspunde
  • Da, dar la Alba Iulia un bilet odata validat, e valabil o ora , PE TOATE TRASEELE !

    Răspunde
  • sa se faca si ei parlamentatari ca sa aiba gratuitate sau transport decontat!!!!!e-te na, ba da’ ce pretentii au cate unii!?!?!?

    Răspunde
  • Vreți cumva să-i luați deja apărarea primarului pentru momentul când va tăia subventia sau doar vreți să-l lăudați cu lucruri făcute pe banii noștrii ?

    Răspunde
  • Pe bune domnu Auras? Da ce noi ne comparam cu „mizeria” de Alba Iulia? nou cu Brasov, Cluj, Oradea etc…. Ca sa nu mai spun ca am mai auzit eu pe cineva ca trebuie sa avem atata atractivitate sa-i atragem si pe aia din Bucuresti catre Buzau. Asta-i linia pe care trebuie sa mergeti, nu sa ne comparati cu Alba Iulia.

    Răspunde
  • Omul traieste cu senzatia ca il obliga cineva sa locuiasca la oras, sa mearga copilul la scoala X ori sa-si faca cumparaturile la 2 km de casa. Nu! Alegerile astea sunt optiunea fiecaruia, de ce unele sa fie suportate de catre cei multi? Deocamdata, transportul in comun polueaza fonic, termic, dauneaza calitatii aerului direct sau indirect, pentru ca atunci cand aglomerezi traficul si ceilalti din jur polueaza mai mult, din cauza cresterii perioadei de functionare. Mie imi subventioneaza intr-un fel cineva consumul de carburant cand merg la munca sau sa ma plimb, chiar daca circul cu toate locurile ocupate de exemplu?!? Primaria sa se ocupe de aspectele unde detine monopolul administrativ (parcari, strazi, trotuare, fatade, servicii de utilitate publica gen apa, canal, calitatea vietii etc.). Atat mocangeala iar la alegeri toti suntem „de dreapta”. Se pare ca sindromul „stundentul plimbaret” si „HoReCa asistata” e o maladie nationala care incepe sa iasa la suprafata. Din pacate, sunt multi care gandesc ca bugetarii (medici, profesori, militari, politisti, ercetatori, functionari etc) sunt problema acestei tari, cand economia (privatii) se bazeaza pe consum (inclusiv si in mare parte pe banii de la bugetul de stat, direct sau indirect).

    Răspunde
  • #Om – Pensionarii cu pensia sub 2500 lei au gratuitate la Transbus. Muncitorul cu 1500 lei salariu plătește biletul! E corect? Sper să audă și dl. primar.

    Răspunde
  • Am mers pe Al. Marghiloman intr-o seara. Au trecut pe langa mine 6 autobuze. Toate adunat aveau vreo 10-12 oameni. E strigator la cer ce fac astia cu banii. Plus poluarea… Unele trasee si ore sunt aglomerate, asa e, insa pentru anumite ore cred ca era mai rentabil daca faceau cursele cu Loganuri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.