Promisiune a șefului CJ Buzău în privința drumului spre Mărăcineni, Săpoca, Cernătești, Beceni, V. Vodă
În această lună s-au împlinit doi ani din momentul în care CJ Buzău a inițiat licitația pentru desemnarea firmei care va asfalta cei 37 de kilometri ai drumului județean de la Mărăcineni până la Podul Muncii (Vintilă Vodă).
De atunci, CJ Buzău – în două rânduri – a atribuit lucrarea către grupul francez Eurovia/Vinci, dar pierzătorii au făcut contestație, iar Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a anulat procedura.
Oficial, s-a motivat că asfaltul propus e prea ieftin, iar oferta financiară prea mică.
Francezii de la Eurovia și pierzătorii au continuat disputa și în justiție, iar veștile primite de șeful CJ Buzău sunt optimiste:
„E aproape gata. Mai sunt doar câteva formalități și vom avea în sfârșit un câștigător. Eu zic că în luna august, cel mai târziu, vor începe în sfârșit lucrările. Știu că oamenii nu mai au răbdare, dar asta e legislația în România. Le cer oamenilor să aibă încredere. Am promis deschiderea maternității, s-a deschis, am promis refacerea podului de la V. Pașii, iată că se lucrează, am promis repararea Spitalului Brătianu, se va face și el. La fel se va întâmpla și cu DJ203 K. Din fericire, legea achizițiilor publice se va modifica în curând, și nu se va mai putea întâmpla așa ceva, ca din cauza contestațiilor, o licitație să se prelungească ani la rând”, a spus Emanoil Neagu pentru buzoienii.ro
Peste 50 de mii de buzoieni, din care unii vin tocmai de la Lopătari sau de la Bisoca, sunt interesați de refacerea acestui drum, probabil cel mai important DJ din județ.
-
Porțiunea DJ203K de pe raza comunei Mărăcineni se va extinde la două benzi
-
CJ Buzău a inițiat licitația pentru desemnarea proiectantului executantului inclusiv pentru drumul de la V. Vodă – Sărulești – Bisoca – P. Mărului
-
În pregătire se află și continuarea DJ203 K de la Podu Muncii înspre Mînzălești – Lopătari – Plaiul Nucului.
Citește și articolul: Iată stadiul lucrărilor. Se reclamă numărul mic de muncitori și progresul subțire al lucrărilor. CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Si pentru biciclete ,va rog,ca pe trotuar nu se poate circula,parca esti in tacada!
DJ 203 K nu inseamna o banala asfaltare. Este un proiect complex, in urma executarii ar trebui sa vedem lucrari de arta (poduri), extinderi la doua benzi pe o portiune semnificativa, subtraversari, rigole, sustineri de rambleuri si debleuri, pista pentru biciclisti, podete si alte amenajari de structura, si evident, o cale de rulare foarte bine executata, astfel incat sa nu mai fie nevoie de interventii ani de zile. Acest drum, cel mai mare drum din judet, ar trebui sa fie executat la un nivel tehnic asemanator cu un drum national, prin importanta lui, lungimea lui, care, practic, leaga judetul Braila de Brasov, printr-o zona de mare potential turistic, economic si de utilitate publica semnificativa. Abia dupa ce va fi realizat acest drum se vor putea vedea efectele pozitive de dezvoltare a zonelor deservite, din campia Buzaului, pana la poalele Penteleului, si, Valea Buzaului, la Nehoiu.
Din pacate, daca nu vor fi luate masuri serioase de executare a proiectului la cel mai inalt nivel, va ajunge ca la Maracineni, unde functioneaza un city manager „foarte activ”, una din cele doua benzi va ajunge parcare publica. Sunt foarte curios sa vad când va fi gata acest proiect, evident, daca va fi facut vreo data.
Ne-am invatat sa ne multumim cu praf in ochi, asfaltari peste structuri de drumuri judetene nereabilitate serios, ci de mantuiala, astfel incat orice taran care a trecut de la celebra Dacie, la o rabla occidentala, sa afirme ca avem niste drumuri extraordinare nemaistiind cum sa multumeasca autoritatilor!!!
As dori sa vad ca drumul DJ 203 K, o istorie a reabilitarii sale de peste 25 de ani, sa fiu dat pe spate de calitatea executiei facute de firma franceza castigatoare, contestata de nici nu mai stim de cate ori. Sa vad eu cine supravegheaza executia sa, calitatea lucrarilor, termenele de executie s a m d. Tot noi, romanii neaosi o sa închidem repede ochii la toate, numai drum sa fie, inainte de alegerile locale urmatoare.
Ia uite .Bravo dle .Și când te gândești câte acuze s-au adus Primăriei că nu a făcut nimic Uite că nu e așa .
La podurile de la Vadu Pasii (sunt 2 ) lucrau ieri 3 muncitori….cu unul mai mult decat podurile.
As fi curios ce solutie a dat proiectantul la Podul Muncii.
Trist, ne anunta ca PSD va modifica legea astfel incat contractele atribuite la firma care trebuie si a platit cui trebuie dreptul sa nu mai poata fi contestate.
Practic vor legaliza coruptia existenta in procedurile astea de simulari de licitatii.
Domnule Adrian chiar vă simpatizez ! Dv. sunteți un fel de ” optimistul de serviciu ” și bonomia Dv. mă înduioșează ! Totuși, bănuiesc că aveți ceva experiență de viață astfel încât să nu înghițiți pe nemestecate tot felul de gogoși , fiindcă politicienii actuali – indiferent de culoarea politică – imediat pun în aplicare celebra și amara constatare de demult : ” Cu iaurt, cu gugoșele – te făcuși vornic, mișele ! ” …
DJ 215A Izvorul Dulce (DJ 203K) – Blăjani, cand va fi asfaltat?
Cand, o sa continuati lucrarile dinspre Maracineni spre Sapoca, Cernatesti si mai departe, privind asfaltarea si canalizarea, domnule presedinte al Consiliului Judetean Buzau? Consider ca este o ruta importanta si suficient de populata. In situatia cand avem bani Europeni pentru diferite proiecte si autoritatile noastre nu pot ( sau nu vor, sper sa nu fie acesta motivul), absorbi aceste fonduri, atunci cu toata dragostea fata de aceasta tara, ,,avem mari probleme,, politicienii si poporul Roman. Sper sa nu fi ofensat vreo persoana, insa aceasta este opinia mea. Multumesc!