Rămân trei benzi. Iată captura din proiect

Veste bună pentru șoferi.

În această dimineață, reporterul buzoienii.ro a primit o captură din proiect.

Rămân trei benzi, așa cum a fost înainte de începerea lucrărilor, dinspre Podul Drăgăicii și Bd. 1 Decembrie către Calea Eroilor și Bd. Averescu:


Așa a fost înainte de modernizare, trei benzi către Calea Eroilor și Averescu + bretea către Unirii. La fel va fi și la finalul lucrărilor actuale
Deocamdată sunt doar două benzi către înainte întrucât lucrările nu sunt finalizate

Dinspre Podul Drăgăicii și Bd. 1 Decembrie încă se circulă greu, pe o singură bandă, din cauza căminelor protejate cu balize întrucât betonul dimprejur s-a turnat aseară. Trebuie 1-2 zile ca betonul să se întărească.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Rămân trei benzi. Iată captura din proiect

  • „Va fi bine!”
    Era o vorbă pe vremea lui Ceașcă! „Dacă la noi este bine și la ei este rău, atunci de ce la ei este bine și la noi este rău?”
    Uite-așa a devenit de actualitate!

    Răspunde
  • „reporterul buzoienii.ro a primit o captură din proiect.” – presupun ca proiectul poate fi consultat in mod public … unde este postat ? Daca nu, cum se face ca reporterul a primit o captura ?

    Răspunde
    • Proiectele sunt publice și pot fi consultate fizic (pe hârtie) la primărie sau pot fi cerute în format digital, dar trebuie diferite programe de proiectare instalate (programe care costă ceva bani). De-asta eu tot spun că aceia care zic că au văzut ei parcări în proiectul de pe Unirii spun minciuni. N-au văzut niciun proiect. De ce zic asta (cu argumente) ? Pentru că eu chiar am consultat proiectul și nu era nicio parcare. În afară de cele care s-au și făcut. Primarul Toma a zis că vor rămâne parcările de pe Unirii ? Formularea corectă e că primarul a zis că va încerca să păstreze parcările. E o mare diferență. De ce ? Pentru că Toma, deși primar, pe proiectele cu fonduri europene nu poate face tot ce vrea el. 1) Condițiile puse de finanțator (U.E.) primează în fața dorințelor beneficiarului și 2) Proiectantul e un tip cu facultate tehnică, pe când primarul poate fi economist, artist, medic, agricultor etc.

      Răspunde
      • nu poti scuza beneficiarul pentru greselile proiectantului. Primarul (ca reprezentant al orasului ) trebuie sa angajeze un om care se pricepe pentru a verifica proiectul. Pct 2 este evident, ca si tehnician sau alt meserias nu poti semna un proiect tehnic iar daca esti un tip cu facultate tehnica asta nu garanteaza ca si intelegi domeniul in care activezi … Cu punctul 1 nu sunt de acord, dorintele beneficiarului nu ar trebui sa fie dorintele primarului ci al unui specialist care sa inteleaga si sa sustina rezolvarea problemelor existente ale orasului.

        Răspunde
  • Eu v-am spus de la început ca or sa rămână trei benzi!

    Răspunde
  • Daca te uiti pe schita rezulta ca nu raman trei benzi cum era.
    Pe vechea amenajare te puteai incadra pe banda de stanga direct din giratoriu, in timp ce pe noua amenajare in giratoriu exista doar posibilitatea de a te incadra pe una din cele doua benzi de INAINTE, iar dupa ce mai mergi cativa zeci de metri se face o bretea pentru a intra pe banda de stanga. La fel e cazul si pentru virajul la dreapta pe banda pentru dreapta.
    Adica se gatuie traficul si mai mult acolo unde deja e problematic traficul la orele de varf.

    Răspunde
  • Circul zilnic si pot confirma faptul ca traficul s-a gatuit considerabil la noul sens giratoriu. Din pacate, proiectantul nu a inteles ca mai simplu este mai eficient. Au vrut sa impiedice cateva masini sa faca stanga pe 1 decembrie si cateva sa intre pe acea straduta care da in rond, iar decizia a fost una de toata jena. In loc sa puna sens unic si accesul interzis de unde se intra pana acum, au facut scuaruri care au taiat considerabil din libertatea de miscare a autovehiculelor. Daca nici marcajele nu se vor face corespunzator, atunci meniul va fi complet. Pacat de munca lor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.