Reacție imediată după moartea a doi oameni

Bilă albă pentru administratorii drumului pe care s-a produs nenorocirea.

La nici 24 de ore după ce șoferul (care n-a oprit la stop) și soția lui au murit pe drum s-au montat două limitatoare de viteză.

De o parte și de alta a intersecției pe drumul fără prioritate s-au montat limitatoare de trafic. Intersecția cu probleme e cea de la Lipănescu (întretăiere de două drumuri județene :Gl. Siliștea – Pogoanele și Scutelnici – Brădeanu)

Limitatoarele sunt cel mai bun lucru pe care administratorii drumului îl puteau face. Dar, asta nu e tot, se mai pot dispune încă două măsuri utile (vezi foto mai jos):

Șoferii nu se pot asigura prea bine la stânga din pricina unui totem al benzinăriei
Problemă și pe drumul cu prioritate (dinspre Gl. Siliștea). Intersecția abia se vede, nu-i deloc semnalizată. Șoferul BMW-ului avea cu siguranță peste o sută de km la oră când Loganul i-a sărit în față (de pe drumul fără prioritate)
Șoferul și soția sa (68 și 64 de ani, din Prahova) au fost zburați (prin spate) din mașină în urma impactului. Au murit pe loc
La spital cu multiple traumatisme au ajuns și cei doi soți plus băiețelul (11 ani) din BMW-ul de Brăila. Din păcate, băiețelul – operata la cap – e în stare gravă

UPDATE. Mesaje de la cititori.

1)

„Nu e primul accident mortal de acolo. A se vedea crucea din imagine”

2) Aurel Mihalache: „Bună ziua. În urma accidentului de la Cotorca din urmă cu dăuă săptămâni am sunat și am insistat la drumuri judetene sa se monteze limitatoare de viteza în intersecția de la Cotorca pe ambele drumuri judetene care se intersecteaza, dj203i cu dj102h ! Au montat doar pe 102 h acele limitatoare de viteza! Intersecția de la Cotorca se afla în localitate și viteza este 50 km/h semnalizata prin indicator ! Aceasta viteza nu este respectata de conducătorii auto! Au ajuns pietonii să acorde prioritate conducătorilor auto care nu respecta limita de viteza ! Atât la intersecția de la Cotorca unde se intersectează dj203i cu dj102h cât și la intersecția de la Scutelnici unde se intersectează dj203i cu dj203d să fie montate pe Dj 203i limitatoare de viteza pentru a nu mai fi evenimente! În ambele intersecții sa fie montate și indicatoare de treceri de pietoni cât și marcaje!”

Citește și:

loading...

10 comentarii la „Reacție imediată după moartea a doi oameni

  • Săgeata tot săgeată rămâne! Cu Oblio sau fără! Limitatoarele plasate doar pe sensul de mers vor genera la rândul lor alte potențiale accidente grave. Bizonul le va ocoli pe contrasens. Limitatoarele cu efect sunt cele de pe ambele sensuri, cum au făcut brașovenii pe podul de la ieșirea din DN10 și intrarea pe DN11-E574, la Hărman.

    Răspunde
  • Incepand din tara vecina, Brasov, sunt aceste chestii pe asfalt. Ele se continua pana hat, departe, trec de Arad, Ungaria, Austria. Germania, Italia… Uk, nu mai zic. Nu stiu ce reprezinta, or fi ceva de la vreo civilizatie veche disparuta, ca la noi n-am vazut absolut pe nicaieri asa ceva, in camp, aiurea, pe sosea.
    https://ibb.co/GP6VB9T
    https://ibb.co/7kYq14S
    ___
    NU meritam!!!

    Răspunde
  • bila alba cu dunga neagra mai degrabă…
    pixelul are dreptate mai sus – bizonii or sa ocolească politaiul mort si apar alte belele

    chiar daca e greu de crezut eu susțin ca mortul e vinovat 80% in cazul ăsta (părerea mea)

    ai stop , oprești si belești ochii, daca nu…..se știe.

    urmand modelul asta ce? or sa pună dâmburi pe peste tot pe unde a înghițit careva gutuia? sa invete tzaranii sa conducă regulamentar si apoi vorbim despre limitari de acest gen.

    Răspunde
  • Foarte corect OB!! Asta este soluția, dar este de durată! La noi apare doar un giratoriu pe mandat, deci unul la 4 ani. Se lovea Avrămescu cu cărămida-n piept că el a mișcat lucrurile la giratoriul de la Spătaru. Giratoriul poate genera doar ciocniri ușoare și asta numai după ce bizonul se obișnuiește cu ele! Când s-a înființat giratoriul la Hanul lui Țintă nu trecea o săptămână și se mai urca câte unul pe moviliță!

    Răspunde
  • Aaa, am uitat! Limitatoarele de la Hărman au fost introduse pentru a stopa organizarea de curse nocturne. Săgeata nu-i săgeată dacă nu concurează cu alte săgeți ca în Fast & Furious! Și să mai zică cineva că nu copiem ce-i bun din Occident!

    Răspunde
  • „Reacție imediată……Bilă albă pentru administratorii drumului pe care s-a produs nenorocirea.”
    Asta înseamnă jurnalism părtinitor domnule Tereacă!
    Nu cu mult timp în urmă, tot acolo și în exact aceleași condiții, a avut loc un accident similar cu aceleași urmări grave. Nimeni, recte administratorul drumului – Consiliul Județean Buzău, condus de dl.Neagu, nu a avut nici cea mai mică reacție! Ca să nu vorbim de numeroasele accidente din același punct de-a lungul anilor!
    Așa că, dacă într-adevăr ați fi fost echidistant, titlul mai degrabă ar fi REACȚIE ÎNTÂRZIATĂ….BILĂ NEAGRĂ….și o analiză profundă a cheltuirii eficiente a banului public !!

    Răspunde
    • Scuzați-mă, eu abia acum am aflat (după tragedie) de intersecția respectivă și, mai mult, că ar fi probleme acolo. De aceea am apreciat că la o zi după accident (așa cum mi-a spus cititorul care mi-a trimis poza) s-au pus limitatoarele.

      Răspunde
  • Scuzați-mă, accidentul anterior din intersecția respectivă, la care am făcut referire, a fost prezentat pe larg tot de dvs. pe ACEST SITE! Ce să înțeleg?
    Așa că, mai bine lăsați-o așa !!!

    Răspunde
  • Limitatoarele de la Hărman s-au pus ca e podul gata sa cada,acum e restricție de 3.5 T……nu cred ca le pasa lor ca se merge cu viteza,sa nu uitam ca pe acolo oamenii sunt mai cu capul pe umeri

    Răspunde
  • S au montat după o tragedie. Din birou nu se vad drumurile unde este nevoie de limitatoare. Și sunt destule

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.