Reclamație împotriva vânzătoarei Trans-Bus

„Doamna de la ghișeu a fost foarte deranjata că la ora 05.56 i-am cerut un bilet. Mi-a răspuns că ea își respectă programul care începe la ora 06,00. A zis așa: „NU E TREABA MEA SĂ VĂ DAU BILET ACUM, EU ÎMI RESPECT PROGRAMUL. DE CE NU ȚI-AI LUAT DE IERI ?”

Reclamația a fost făcută reporterului buzoienii.ro de o doamnă din Vadu Pașii. Aceasta susține că vine cu autobuzul 11, iar pe Unirii Sud schimbă cu autobuzul 10 pentru a ajunge în Zona Industrială.

„Domnilor de la Trans-Bus, suntem navetiști și poate nu avem de unde lua bilet. Vă plângeți în media că sunt persoane care circulă fără bilet, dar sunt și printre angajații dvs. persoane care nu vor să dea bilet. Nu sunt singura care a pățit așa, doar că celelalte nu au curajul să reclame. Faceți ceva cu angajații dvs. Doamna a refuzat pur și simplu să-mi dea bilet! Noroc cu un domn drăguț care avea un bilet în plus. Altfel, trebuia s-o iau pe jos”, a continuat reclamanta.

Așteptăm mai jos, în rubrica de comentarii opiniile dvs.

Dacă vânzătoarea Trans-Bus a procedat corect respectând programul sau, dimpotrivă, dacă ar fi trebuit să-i dea bilet călătoarei din Vadu Pașii.

Gică Toader, director Trans-Bus: „Consider că dreptate are călătorul. O să prelucrăm sesizarea cu toate vânzătoarele”

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

14 comentarii la „Reclamație împotriva vânzătoarei Trans-Bus

  • Nici la bănci nu deschide mai devreme, ce lume nebună și rea. Doamna nici nu si-a așezat biletele și abonamentele și hop au sărit clienții pe ea. Doamna de la ghiseu are dreptate dacă programul incepe la 6:00 .

  • Noroc cu domnul, că era drăguț… ;-))

  • Frate, de ce nu a luat bilet din autobuz ? Se poate plati foarte ușor cu cardul.

  • Sunt de 2 ani în Cehia. Autobuzele. …troleibuz. ..nu stau decât intre 12 -4 dimineața.sunt automate de bilete. …plătești la șofer varianta 2

  • Mai spune ca e si navetista, dar nu are bilete la ea si probabil circula si fara bilet, autobuzul venind mai devreme decat ora de deschidere a tonetelor, si cum ea are obiceiul sa cumpere bilete doar inainte de a pasi in autobuz… concluzia e una singura.
    Avea dreptate casiera, sa isi cumpere in avans mai multe bilete daca vrea bilete in afara orelor de program. Casiera putea sa vina la munca la 6 fix, pana la 6 fix nu e casiera ci e doar un cetatean oarecare ce nu vinde bilete.
    Directorul a spus o prostie, si anume ca va obliga casierele sa munceasca neplatite in afara programului, lucru ILEGAL.
    Un lucru e cert, daca pana acum casierele veneau mai devreme la munca sa apuce sa se instaleze in post pana la ora deschiderii din cauza asta de acum casierele vor intra in cabina numai dupa ora 6.

  • Se poate lua prin SMS.
    Trimitea mesaj cu textul L10 la numarul 7494 si gata. E 24/24 disponibil.

  • Gică Toader vorbește aiurea. Navetista nu are dreptate! Programul începe la ora 06:00, deci, logic, – domnu’ Gică Toader s-aude? – biletele și abonamentele se vând începând cu ora… 06:00. Corect!
    Când făceau naveta cu microbuzul, nu mai comentau că stăteau înghesuiți ca sardelele…
    Să își facă abonament pe toate liniile și atunci nu mai are astfel de “probleme”.
    Și casierele sunt oameni, nu sclavi la cheremul oricui, așa că puțin respect nu strică, iar asta ține de educație, capitol la care navetista pare corigentă.

  • Daca nu respectam programul e rau. Daca-l respectam precum d.na de la toneta iar e rau. Atunci nu vi se pare ca alergăm după galceava cu orice pret?

  • Propunere pt Dl Toader, toate angajatele Transbus care sunt niste nesimtite in afara orelor de program sa fie pedepsite cu o zi de spalat autobuze. Cele ce sunt nesimtite si in timpul programului ,AFARA.

  • Dar Toma? Ce a zis Toma? Ce va face Toma? Cum va rezolva Toma spinoasa problemă?

  • Mamă, da’ toți angajații Transbus au ieșit la comentarii! Niste cursuri de bune maniere nu le-ar strica acestor angajați ai primăriei, adică plătiți din banii noștri.

  • Pai nene daca programul incepe la 6 si o nebuna vine mai devreme sa cumpere bilete ce inseamna ca trebuie sa ascultam toti tampitii si mai mult Tereaca ce stire senzationala face.asta da stire Tereaca.maine poimaine scrii ca nu s.a spalat pe dinti casiera din toneta.pana la ora 6 putea sa se duca la baie si sa vanda bilete incepand cu ora 6 fix.asa ca mai terminati cu prostiile astea de stiri.

  • @Gicu ești făcut grămadă. Nu sunt angajat la stat, nu că ar fi o problemă acest lucru.
    Tu sigur ești navetist blatist! Așa că, hai sictir!

    P.S. Domnule Tereacă sesizarea navetistei nu merită luată în seamă. Pentru neputința ei dă vina pe alții. Este de datoria ei să se asigure că poate plăti pentru transport, mai ales că există atâtea alternative de plată.

  • Sunt persoane, la care ipocrizia și nesimțirea, ating cote alarmante. Sunt curios, ce făcea pers. în cauză dacă era situația era invers. Oricum sunt mulți care trebuie să mai lucreze la bunul simț, respect, etc. Reclamația nu își are rostul, decât, dacă pers în cauză este un(o) reclamatntă de,, profesie,,.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.