Reclamație la adresa stației GPL de lângă complexul Mara. „Mi-au luat de pe card mai mulți bani” vs. „Ne cerem scuze, a fost un accident”

Un cititor buzoienii.ro a reclamat azi faptul că ar fi fost păcălit cu cinci lei după ce și-a alimentat autoturismul la stația GPL situată imediat după complexul Mara înspre cartierul Orizont.

„E diferență de 5 lei între suma de pe bonul fiscal și cât mi s-a retras de pe card. V-am trimis și poze doveditoare. Pe bon apare suma de 74,69 de lei, iar de pe card mi s-au luat 79,69. Alimentez la această stație de doi ani. Niciodată n-am verificat, am mers pe încredere. Deunăzi, dintr-o întâmplare, s-a potrivit să am bonul în față când am primit pe mobil SMS-ul cu tranzacția făcută cu cardul. Atunci am observat cei 5 lei diferență. Atunci, s-a născut și temerea că am fost păcălit în acest fel în cei doi ani de când alimentez la ei. În plus, mai am și bănuiala că sunt înșelat și la cantitatea de combustibil. Butelia se apropie de 100% la încărcare, deși eu știu că nu intră decât 80%”, ne-a declarat cititorul nostru.

În urma reclamației, reporterul buzoienii.ro a mers în această seară la stația GPL.

Din fericire, proprietarul era în preajmă.

„Știu cazul, domnul respectiv a venit la stație să-mi reproșeze și mie acest lucru. Sunt un tip corect, fost militar, vă voi spune adevărul. Da, domnul are dreptate. În acea zi, i s-au retras cu cinci lei mai mult de pe card. Mi-am cerut scuze, o mai fac acum și prin intermediul dvs. Dar vreau să precizez că a fost doar un accident, nicidecum o practică. Am verificat imediat și eu bonurile fiscale cu extrasul din bancă, al plăților făcute cu cardul. Uitați-vă și dvs. Cu excepția domnului respectiv, toate coincid. Deci, a fost un accident. Se mai întâmplă. Angajata mea a tastat din neatenție pe POS în loc de 4 cifra 9. Domnul mi-a cerut s-o dau afară. N-o pot da afară doar pentru o greșeală. E soție de militar, o știu fată serioasă. E foarte afectată, a și plâns din această cauză. Dacă aș mai fi găsit măcar o singură astfel de eroare, aș fi dat-o afară fără discuție. Încă o dată îmi cer scuze domnului respectiv. Am vrut să-l despăgubesc, dar dânsul nu a vrut, era prea supărat”, ne-a declarat Valentin Pospai, proprietarul stației GPL.

Citește și articolul: O minciună demontată în legătură cu „lalelele lui Toma”. Iată documentul!

De față cu reporterul buzoienii.ro, patronul a făcut comparația între bonurile fiscale de pe casa de marcat și extrasele din bancă ale celor are au plătit cu cardul.

Mai jos a fost inserată și declarația video a proprietarului stației GPL.

Citește și articolul: Scandalul platanilor plantați în Bariera Ploiești. „Bebe” Ionescu: „Dincolo era mai ieftin”. Ing. Tănase, Urbis: „Dacă tăcea, filozof rămânea”

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

13 comentarii la „Reclamație la adresa stației GPL de lângă complexul Mara. „Mi-au luat de pe card mai mulți bani” vs. „Ne cerem scuze, a fost un accident”

  • E o mare manipulare!
    Dacă vă uitați atent, tranzacția de pe telefon este efectuată înainte cu 11 minute față de bonul fiscal. Deci?
    Vrăjeală.
    Domnul client minte cu nerușinare si probabil cu interes.
    Domnule reporter, verificați înainte de a căita senzaționalul!

  • O greșeală din eroare .5 lei de la unul ,5 lei de la altul ,nu pierdea timpul .

  • FACATURA
    Proprietarul statiei GPL, are si el cateva licente TAXI.
    Am alimentat de la respectiva statie, timp de un an de zile (cand aveam auto pe GPL), si nu am avut nimic de reprosat, deci nu prea cred ca reamatia isi are temei. + Omul a recunoscut ca e posibil ca sa fie o greseala nevoita.

  • Stimați cititori,mi s-a întâmplat și mie ca una din angajate să mă păcălească,altfel.nu cum a pățit cetățeanul,respectiv!vă explic:se presupune că acolo se vinde gazul mai ieftin.la finalul alimentării se achită cu 2,25(8) per litru gaz!nefiind atent am concluzionat că mie nu mi s-a acordat acea reducere sau discount cum vreti să ii spuneți!am întrebat si a spus ca nu mai este reducere!la alta angajata era.deci numai una dim ele facea furăciuni!
    Dacă citește aceste mesaj angajata respectiva să ii fie rusine!dacă vreau să ii las un leu i-l las cu placere dar nu să mă furi!
    Cand am intrebat pe unul din angajati(barbat) mi-a spus ca in perioada respectivă nu a fost intreruptă asa zisa reducere.deci doar ea făcea furăciuni!
    Din moment ce patronul a recunoscut hoția trebuia să iși dea angajata afară asta daca nu ii este frică că il bagă in puscarie!
    Patronul nu a fost cadrul militar cum nici angajata in cauză nu este sotie de militar!
    Domnule tibi,dacă patronul a recunoscut că este adevărată știrea din articol atunci nu vă este justificată afirmația!
    Domnule reporter vă multumesc pt articol!toate cele bune și sănătate multă!

  • Multi carcotasi mai sunt!!! La respectiva statie alimentez si eu de cativa ani buni si asta din 2 motive: GPL-ul este de calitate si pretului care este identic cu cel al celorlalte statii din Buzau, i se aplica permanent un discount! Nu cred ca se “complica” vanzatoarea pentru 5 lei. Raman la convingerea ca a fost o greseala!

  • #Tibi, nu fi… este diferenta de 11 minute pentru ca ora de pe casa de marcat nu este actualizata automat. Daca ai fi destept , ai sti ca tranzactiile se pot verifica , chiar si patronul a verificat si a recunoscut ca este o greseala, asaca ca #Tibi, las-o daca nu ai destul rationament logic

  • Pingback:

  • Alexule…
    Nu am nici un interes să mint!
    5 lei azi 5 poimaine si tot asa se adună!
    Sigur lucrezi pe taxi,ca doar colegii de breasla laudă firma!
    Nu mi se pare corect sa fim furati da?ca si tu si eu muncim pe bani,putini!ca daca erau multi erau si atat!
    Hai sa fim corecti!
    Nu ai fost atent niciodata ca poate te-a fript si pe tine ca vanzatoarei ii place sa se hlinzeasca cu,clientii!si asa te duci in extrema de a merge pe incredere!
    Oricum personal nu voi mai alimenta acolo!
    Rog oamenii care vor mai alimenta acolo să fie foarte atenti!
    Mesajul este de a atentiona oamenii!nu de a inchide firma!
    De cativa ani buni Alexule?dar de cand e deschisa???stii?

  • #Dan
    Nu e vorba de inteligență.
    Bonul iese după ce tranzacția a fost acceptată. Si scrie mai jos pe bon cât s-a încasat de pe card: 74.69
    Nu prea bate.
    Iar pe extrasul bancii trebuie sa scrie nr bon. Dacă este aceeasi tranzactie trebuie sa corespunda.

  • #Tibi
    Din pacate nu ai inteles nimic
    Reciteste articolul si asculta si cele 2 filmulete.
    A fost hotie si ma bucur ca cineva a avut inspiratia sa reclame asta reporterului care si-a facut treaba!
    Patronul a recunoscut!mai multe nu se mai pot spune.Angajata (pt ca nu este la prima abatere) trebuie pedepsită!
    Să îi fie rușine din nou îi spun!
    Nu știu cum o cheamă că îi postam numele!

  • Domnilor dragi,ăștia care vă simțiți înselati,cu voi cum o da omu,nu e bine,daca sta de vorba ,ori e curva ori te păcălește,daca nu te baga.n seama e înganfata sau cu nasul pe sus. Draga Seby79,de ce oare te guduri că un câine-n călduri când te baga o fata-n seama, ești tu mai sensibil oare?????

  • Conducera stației GPL
    Pentru a arăta ca a fost o greșală și nu o practică ,am pus la dispoziția reclamantului și presei extrasul de cont de la bancă din data respectivă, am pus la dispziția reclamantului bonurile din arhivă. Acestea sunt singurele documente oficiale prin care pot arata că este o greșală. După verificare am arătat clar că nu au mai fost grșeli și că putem deduce că a fost o greșală.
    Rog reclamantul să vina la sediu cu extrasul de cont personal pe ultimii 2 ani de la banca unde are contul (perioada în care declară că a alimentat la noi și a achitat cu cardul) , noi îi vom pune la dispoziție arhiva cu bonuri din anii anteriori pentru a verifica domnul reclamant personal , după care sa revină domnul reclamant cu o nouă declarație (reclamație) publică publică.
    Deasemenea rog reclamantul să fie de acord să îi returnăm suma de 5 lei pe care îi datorăm. În plus vom oferi și un bonus daună morală.
    Noi ne cerem scuze public față de reclamant, sperăm să nu se mai întâmple.

  • Domnule Pospai Vali si doamna angajata (probabil) Ioana Stoian
    Este normal să vă apărați,că doar na…nu veți recunoaște până la capăt…
    O întrebare pt amândoi:
    De multe ori mi s-a întâmplat la aceeași angajată într-un anumit interval să mi se spună că nu mai este valabilă reducerea,pe când la celelalte 2 doamne si acel domn era mereu reducerea!ce înseamnă asta?eu alimentând la începutul sau sfârșitul fiecărui week end!
    Care este răspunsul dumneavoastră?și mă întrebam cum naiba la restul angajatilor am reducere și la doamna nu mi se acordă la casa de marcat!
    Bunul simț este cel mai important doamna Stoian!Vin la alimentat nu la agățat!buna ziua bună ziua,cât doriți să alimentați?se plătește.o zi bună la revedere.este suficient!Cuvântul curvă nu are ce căuta în această discuție!de celelalte 2 colege,ce-a subtirică si de aceea înaltă de ce nu am de comentat?pt că își văd de treaba lor.SCURT!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.