Revoluție în Primăria Buzău! De la 29 la 14! Și urmează la 3!

E o mică revoluție în aceste zile în Primăria Buzău.

„În acest moment dacă vrei să faci, legal, un coteț în orașul Buzău își trebuie certificat de urbanism. Iar obținerea acestei hârtii durează 29 de zile. Am făcut și câteva calcule. Hârtia respectivă trece prin 17 mâini și parcurge 850 de metri. Prin implementarea sistemului Kaizen într-o primă fază vom ajunge ca eliberarea certificatului să se facă după doar 14-15 zile. Hârtia va mai trece doar prin 7 mâini și va parcurge doar 130 de metri. În faza a doua, îmi doresc ca timpul să fie scurtat până la 3 zile!”, a anunțat primarul C-tin Toma la Campus Tv.

Primarul s-a referit și la sistemul Kaizen care este implementat în această perioadă în Primăria Buzău:

„Kaizen înseamnă, în traducere, îmbunătățite continuă. Se poate aplica și în instituțiile de stat și în firmele private. Vizează obținerea unor produse ori servicii de calitate, cu un cost cât mai redus, livrate la timp și cu o satisfacție a muncii. Am auzit că unii dintre angajații noștri, din primărie, sunt nemulțumiți, că unii se mai enervează, fac scene din cauza sistemului Kaizen. Dar, asta e, n-am ce le face, vreau performanță în Primăria Buzău. Știu că înainte să vin eu unii lucrau 3-4 ore pe zi și în rest erau prin oraș, prin cafenele, pe la coafor, nu zic mai multe. Țin chiar să-i avertizez că nimeni nu va mai promova în funcție dacă nu va obține rezultate bune prin Kaizen. În toată lumea, s-au obținut rezultate extraordinare prin acest sistem. A început să fie implementat și la alte primării din țară, de exemplu la Oradea, pe partea de urbanism. Eu am luat-o înainte și vreau implementarea lui în toate compartimentele primăriei”.

Citește și articolul: Ce program aveți sâmbătă ? Această tânără frumoasă vă dă întâlnire. E spre binele sănătății dvs.

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

2 comentarii la „Revoluție în Primăria Buzău! De la 29 la 14! Și urmează la 3!

  • Pentru eficientizarea activitatilor, propun ca orasul sa fie impartit in sectoare, si fiecare sector sa aiba doi, trei functionari care sa raspunda cerintelor cetatenilor, verifice si sda urmareasca legalitatea lucrarilor, sa semneze pentru conformitate dupa finalizarea acestora. Deasemenea sa tina permanent legatura cu Politia Locala, care sa aiba oameni repartizati pe sectoare….. Acesti oameni sa fie cunoscuti de populatie nominal…

  • Pingback:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.