S-a emis autorizația de construcție + Se cumpără materialele

După podurile de la Marghiloman și Metalurgica (rutier – peste șoseaua Brăila – Buzău), plus podul de la Vadu Pașii, în curând vor începe lucrările la o altă astfel de construcție.

Zilele trecute, Primăria Buzău a emis autorizația de construcție pentru podul de la Metalurgica – peste calea ferată (Buzău – Făurei).

Noul pod feroviar (actualul pod va fi demolat!) va fi executat, precum podurile de la Marghiloman + Metalurgica (rutier), de firma Troia Premium Construct, cu baza la Rm. Sărat.

Firma Troia are expertiză în realizarea de poduri

Doru Răileanu, director Troia Premium Construct: „Am început achiziția de materiale pentru construcția podului. În aproximativ o lună vom deschide șantierul”

Podul are structura de rezistență afectată (cu risc iminent de prebușire). De aproape doi ani traficul greu a fost interzis

Va fi o lucrare dificilă, chiar periculoasă, întrucât sub pod (la mică distanță) sunt firele de înaltă tensiune – cu risc de producere a arcului electric.

Pentru a se lucra la noul pod (după demolarea celui vechi) firele de dedesubt trebuie scoase de sub tensiune.

Traficul feroviar de persoane și de marfă se va desfășura combinat atât folosind locomotive Diesel (la anumite ore), fie locomotive electrice (în afara programului de lucru).

La finalul lucrărilor (aproximativ șase luni) pe podul de la Metalurgica se va ridica restricția de tonaj. Camioanele, tirurile și autobuzele nu vor mai ocoli prin Țintești

Citește și:

loading...

4 comentarii la „S-a emis autorizația de construcție + Se cumpără materialele

  • PASAJUL DE LA GARA NU SE MAI FACE??????????

  • Din punctul meu de vedere, podul trebuie reconstruit insa pe 3 benzi, cu 2 benzi de urcare dinspre Zona Industriala(asta ar insemna o largire cu inca o banda, fata de ce exista in prezent), din care banda din mijloc pt. directia inainte, iar cea din dreapta pe directia Braila si o banda pe sens invers, catre zona industriala.
    Nu as da drumul la demolarea acestuia, pana cand tot Bulevardul Industilor si Unirii(zona decopertata) nu ar fi asfaltate complet. Inchipuiti-va ca toti cei care lucreaza in Zona Industriala vor avea acces doar dinspre Ductil, iar tronsonul de la Sensul giratoriu de la Pod Dragaica pana la intrarea in Zona va fi teribil de aglomerat.

  • Adică Al Industriilor devine inoperabilă tranzitului. I-auzi, facem aerodrom de probă.

  • Răspuns pt. Geo. Și ce să facem, să așteptăm să se prăbușească și ăsta ? E nevoie de o nenorocire ca să ne apucăm de treabă ?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.