S-a început la Pod Mărăcineni se va continua până în Bariera Ploiești

Astăzi, muncitorii de la Strabag au început montarea stâlpișorilor de delimitare a benzilor și pe Bd. Unirii (precum pe Industriilor și Transilvaniei).

Șoferii au postat pe facebook mai mute fotografii din apropierea podului Mărăcineni:


De ce se pun stâlpișorii ?

Uniunea Europeană a dat banii (peste 15 mil.€) pentru modernizarea celor trei mari artere (Unirii, Industriilor și Transilvaniei) pentru un singur lucru! Benzile speciale pentru autobuze!


Recepția parțială a lucrărilor se va face până la finalul acestui an.

Din 2023 ar trebui, în teorie, ca pe benzile din mijloc să circule doar autobuzele și mașinile de intervenție (ambulanță, poliție, pompieri etc.).

În realitate nu se va întâmpla asta, întrucât la orele de trafic intens șoferii de autoturisme vor intra și pe benzile autobuzelor. În buna tradiție românească, probabil că și polițiștii rutieriști vor închide ochii, „ca să fie bine și să nu fie rău”.

Citește și:

loading...

31 de comentarii la „S-a început la Pod Mărăcineni se va continua până în Bariera Ploiești

  • Buzăul, va fi un oraș perfect de tranzitat. Nicidecum de locuit. Totul pentru tranzit, nimic pentru Buzoian. Nu mă interesează ce vrea UE. Noi nu am știut nimic despre acest proiect. A fost prezentat într-un fel. A ieșit în altul. ( Fără parcări)

    Răspunde
    • Nu vor rămâne prea multe în picioare, cred.

      Răspunde
  • lipsa de viziune și de multe altele. evident v om da vina pe UE ptr incapacitatea administrației locale și implicit a noastră în a gestiona diversele proiecte care se doresc a fi implementate.

    Răspunde
  • Este directia occident, zilele astea viteza maxima in Amsterdam a devenit 30 la ora. Eu cand dau la pedale ii intrec fara niciun efort. Daca ma fortez mai tare ii fac si in alergare.
    Join the game, more walkin less talkin.

    Răspunde
  • UE a finantat acesp proiect pentru 3 scopuri :
    – electromobilitate ( si s-au achizitionat autobuzele electrice care stau un garaj si le trece garantia ….. )
    – piste de biciclete ….
    – benzi dedicate transportului in comun

    Asta ca sa fie informatia completa , nu trunchiata

    In rest …. VA FI HAOS PE UNIRII

    Răspunde
    • Autobuzele și sistemul de eliberare bilete/abonamente sunt pe alt proiect.

      Răspunde
      • ADEVARAT , autobuzele sint pe alt proiect , precum si statiile de incarcare electrice .
        Precum si bicicletele VeloCity ….
        Insa , ca sa se asfalteze pe banii UE a fost si conditia de electromobilitate , adica sa se creeze benzi de deplasare speciale pentru ….. ELECTROMOBILITATE ….

        Răspunde
      • Domnu’ jurnalist, când moderezi comentarii ,treaba ta este să te asiguri că acele comentarii nu încalcă regulile siteului tău. În niciun caz nu e treaba ta să aperi sentimentele unui anumit postac profesionist,care postează aceleași inepții,pe mai multe siteuri,sub mai multe conturi, crezând că păcălește pe cineva(poate pe mătăluță).Acestea fiind spuse va urez viața lungă ție și postacului , că eu am terminat-o cu site-ul tău.

        Răspunde
  • E tare greu sa realizezi, din postura de simplu cetatean, care dintre cele 2 entitati, Uniunea Europeana pe de o parte si primarul (si primaria) municipiul Buzau, pe de alta parte, este mai comunista si mai plina de elan tovarasesc.

    Ambele entitati incurajeaza renuntarea la proprietatea privata in timp ce sustin o cauza utopica (protectia mediului) pentru binele comun (nu exista asa ceva, nu a existat si nu va exista niciodata), ambele entitati comisioneaza (in fel propriu, ce-i drept) „investitiile” si sadesc ura pentru cei ce se impotrivesc planurilor si actiunilor sale in timp ce promoveaza ideea ca renuntarea la drepturi si la proprietatea privata trebuie privita ca o actiune „naturala”, o actiune pozitiva care nu doar va imbunatati calitatea vietii dar va conduce, chiar, la o societate „sanatoasa”.

    Azi ni se cere sa renuntam sa circulam cu masina pentru ca polueaza, maine ni se va cere sa renuntam la centralele de apartament pentru ca si ele polueaza, dupa care va trebui sa renuntam la avea mai multe imobile in proprietate, pentru ca nu ne trebuie, si asa mai departe pana cand, cel mai probabil, vom reveni la 2 persoane in garsoniera, 3 in 2 camere si tot asa, pentru „binele comun”. O ideologie bolnava care vrea egalitatea saracilor cu bogatii prin saracirea bogatilor (atentie, nu a conducatorilor, doar a bogatilor) , nicidecum prin „ridicarea” saracilor. Un om flamand care are doar hainele de pe el este un om cuminte, sanatos, ascultator, un cetatean nou, modern.

    Răspunde
    • Văd ca promovezi ca oamenii sa nu aibe spirit cetățenesc! Pai de aceea România arată in halul asta! Gunoaie, mizerie, blocuri ca la Mumbai, câini vagabonzi, etc! Eu dacă as avea putere as expulza România din UE! Orice om sănătos la cap care vizitează România realizează ca asta nu e o țara europeană! Nu seamănă cu nici o țara din vest si nici măcar est! Poate doar cu Bulgaria! In rest dacă mergi prin Irak, Caucazul rusesc si nerusesc o sa vezi ca e ca in Romania ! Același jeg si nepăsare! Chiar si oamenii sunt la fel: negricioși si mustăcioșii!

      Răspunde
      • Asa-i ca nu ai reusit sa iei permisul? Zi sincer, ca mereu porti grija masinilor de pe strazi si lauzi autobuzele care merg goale 3 sferturi din timp si polueaza inutil.

        Răspunde
      • E bine că nu aveți putere. Din păcate unii au.

        Răspunde
    • Că bine le zici nene Iancule… cât ar mai fi avut de scris Caragiale, dacă ar fi prins și vremurile astea otrăvite de acum!

      Răspunde
  • Super simplu CA benzile de autobuz sa fie folosite de autobuze
    Camere pentru intrare pe linia autobuzelor amenda acasa la pachet nimeni nu SE Mai cearta cu nimeni si sper CA asa vom invata si noi circulatia in oras mai bine mergi cu autobuzul decat cu BMW

    Răspunde
  • Nu domnule Tereacă, polițiștii rutieristi vor închide ochii ca să repare într-un fel aiurelile unor politicieni incompetenți, care accesează și folosesc fonduri europene fără nici o noimă și un studiu de impact! Cu siguranță din dorința de a primi niște sporuri salariale pentru că,ce să vezi, ai obținut aceste fonduri! Dacă nu s-ar permite acest lucru, orașul ar fi blocat,pentru că acest proiect cu modernizarea și mai ales semaforizarea este o tâmpenie, cel puțin dacă privim din punct de vedere al traficului!
    Nu cred că este nimeni împotriva accesării și obținerii de fonduri, dar trebuie gândit de către colective de specialiști adevărați,cu analize și studii de impact ce va rezulta din folosirea lor!
    Este ca și cu vaccinurile! Am contractat și cumpărat ca nebunii,probabil pentru ca niște astfel de politicieni incompetenți să arate Europei cât de buni sunt ei în combaterea pandemiei, lăsându-l pe heirupistul Arafat și obedientul Gheorghiță să ia decizii! Am văzut ce decizii a luat Arafat și la Colectiv și la explozia stației de la Crevedia,când a fost personal să coordoneze de la fața locului și cam ce a rezultat! De Gheorghiță nu am ce spune, este ocupat în jacuzzi cu Barladeanca!!

    Răspunde
  • Fabulos! Nemaipomenit! Fără egal! Buzăul primul în UE!

    Răspunde
  • Marcajele inaltate ca sa nu treci peste linia continua SUNT O CRETINITATE, CINE NAIBA LE-A „GANDIT” ?!
    Azi, chiar veneam dinspre centru si la Lidl Orizont, am stat pe banda 1 (fortat) pentru ca banda 2 era blocata de cineva pe avarii in statia de autobuz. Cand am vrut sa fac dreapta spre centura/Dedeman m-am trezit ca NU POT, ma suiam pe alea. A trebuit sa merg pana la finalul podului, sa ma intorc spre oras ca sa pot intra din nou pe centura pe la Romstal.

    Alloooooooooo, CINE e desteptul care a conceput stupizenia asta ???!!!!

    Răspunde
    • Cataline, dupa ce esti, mai si semnalizezi grav.
      Tu nici macar nu stii care e banda1 si care e banda2.
      Banda1 e cea de langa trotuar, pentru ca numerotarea benzilor se face de la trotuar spre axul drumului, dar n-ai de unde sa cunosti tu asa ceva, dar bine ca iti dai cu parerea despre infrastructura rutiera desi tu esti incapabil sa retii niste reguli elementare de circulatie.
      Daca erai ceva mai inteligent te-ai fi prins si cum sa faci sa o iei spre Dedeman fara sa te duci in Maracineni. Eu zic sa predai permisul la IPJ inainte sa omori pe careva.

      Răspunde
      • @Ion aka Pixel:
        Da, asa e, am gresit din graba, nu din nestiinta.
        Vezi, nu doare sa recunosti cand gresesti ….
        Jigneste-ma linistit, nu ma afecteaza.
        Stiu SIGUR CA TU NU AI GRESIT LEGAT DE TRAFIC, NICIODATA. 100% !!!!

        Oaie.

        Răspunde
  • Noua nu ne va fi greu sa trecem la dictatura sau mai bine zis o democratie mascata deoarece oamenii ii avem foarte bine infiltrati si educati in spiritul acesta oricum multe masuri din perioada comunista au fost bune si s-a renuntat usor la ele implementandu-se masuri total inadecvate sau incompatibile venite multe din afara granitelor sau adaptate la cerintele tarii noastre in mod eronat.

    Răspunde
  • Cât va costa un apartament în zona cu 80% din totalul de blocuri, respectiv pe întreg Unirii, fără loc de parcare de nicio culoare, și cine le va mai cumpăra? Doamne ce inspirație am avut când am vândut și m-am mutat din acest oraș european înfloritor!!!
    P.S. Un dram de noroc vine de la dezvoltatorii sprijiniți de administrație, care vor construi posibil la 80-90k euro apartamentul, dacă nu-s idioți.
    Pup și hai Buzău undeva!

    Răspunde
  • Nu dna Pixele (ca barbat nu esti). Comisia este vaccinata, nu din Orizont.

    Creier minuscul, de cate ori sa-ti spun ca nu stau acolo ca sa priceapa si singurul tau „neuron” nevaccinat ?
    Dar o sa ma mut cand imi pleaca chiriasii din casa, numai ca sa mori tu, specialist in copy-paste ce esti ….beheheeee….beheheheee

    Răspunde
  • Las’ ca deja au incepus sa sara , unul cite unul …..
    Ieri, duminica , deja erau citeva chestii din alea de plastic sparte si sarite de la locul lor.

    Cheltuiala inutila …. si DEGEABA

    Răspunde
  • Care candidat promite la anul că va face Buzăul așa cum a fost înainte, are votul meu, al familiei, cunostintelor, amicilor.

    Răspunde
  • Pe acea ruta, după cum orice buzoian știe, sunt ambuteiaje și dimineata și seara, pentru o oarecare perioada de timp, ei, când cele două benzi de pe oricare sens sunt blocate de la intersecția cu Transilvaniei și până la Mărăcineni, in caz de ceva urgente, cum își mai fac loc autospecialele poliției/pompierilor/ambulanta ?!
    Că acum, de bine de rău, se trăgeau mașinile cumva și făceau loc, fie printre cele două benzi, fie pe stânga sau pe dreapta, acum, însă, ghinion, proiectantul monumental de „inteligent” care nu e din Buzău + așa a impus UE, vinovații de serviciu pentru toate nenorocirile care apar pe zi ce trece în Buzău, au lovit fatal.

    Linia discontinuă, atât de tare urâtă la Buzău, facilitează flexibilitatea in trafic, lăsați linia continua pentru zone cu vizibilitate redusă, curbe, vârfuri de deal, poduri, etc, și eliminati-o din interiorul orașelor „inteligenților” !

    Toate căruțele cu „inteligenți” in gestionarea traficului pare că s-au răsturnat la Buzău !
    Traficul în interiorul orașului – dezastru national, soseaua de centura, unicata, de la Suceava până la București, Mărăcineni, singura localitate de pe parcursul E85 unde-ti este interzis virajul la stânga (de ce ?!) !

    Răspunde
  • Pe sectiunea Unirii dintre Sensul giratoriu de la intersectia cu Frasinet si pana la breteaua de legatura catre Soseaua de centura(OMV), banda pentru autobuz este cea de la trotuar(statiile sunt amplasate pe trotuar).

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.