S-a lăsat cu „căderi de capete” după episodul dalelor de pe Unirii

Două „capete” au căzut după eșecul montării dalelor pe Bd. Unirii și furia, probabilă, a primarului Toma.

În primul rând i-a fost reziliat contractul dirigintelui de șantier, cel care ar fi trebuit să verifice modul în care se pun dalele.

După unele informații, dirigintele de șantier nu doar că nu urmărea lucrările, dar trecea rar prin Buzău! Probabil că era în schimb foarte prezent la încasarea simbriei

Zilele trecute Primăria Buzău a urcat pe SEAP anunțul prin care caută alt diriginte de șantier:

După episodul dalelor și altele, mai mici, a căzut din câte se aude și „capul” directorului Strabag de la Buzău.

De câteva săptămâni sucursala Strabag de la Buzău are un alt director după ce Toma a mers la București și i s-a plâns austriacului care e șeful Strabag România.

Noul șef Strabag de la Buzău caută acum, prin toată țara, o echipă de meseriași (cu adevărat) care să repare ce-au stricat ageamiii de astă-toamnă și să pună dale pe porțiunile lipsă.

Toma a amenințat că nu semnează pentru plata banilor europeni dacă dalele nu sunt puse cum trebuie

Citește și:

loading...

19 comentarii la „S-a lăsat cu „căderi de capete” după episodul dalelor de pe Unirii

  • Aveti niste ingineri, bomboane, era unul chel cu ochelari, tinerel, ce a claxonat de la strada Prutului un muncitor ce era pe la jumatatea strazii sa vina sa ii dea la o parte gardul de plastic sa poata intra cu masina. Aerul de sef il recomanda ca bun lider si inginer, vai de capul lui…sa chemi de la 200 de metri un muncitor mai in varsta decat tine … daca ai sclavi strabag boss cu vw polo

  • Toate firmele care au contracte cu statul, au angajati slab pregatiti ,pentru ca platesc salarii de cacao .

  • Nădăjduim ca și-au luat-o cu ocazia asta și aia care răspund de Bulevardul Industriilor, nu? Și-o cam meritau cu toții, nu?

  • Domnul Toma ar trebui să vada cum sa modernizeze infrastructura orașului Buzau pentru descongestionarea traficului sunt multe metode si unele chiar simple, haide sa lasam panselutele, lalele si dalele acestea ar trebui să fie pe ultimul plan

  • STRABAG
    De râsu’ – plânsu’.
    Felicitări domnului Primar că totuși ia în seamă dorința oamenilor de a se termina această învălmășeală în oraș cât mai repede…..

  • Tereaca, mai tii minte cum spunei ca o sa iasa ca-n povesti cu dalele, iar eu ti-am zis ca dalele sunt o porcarie si asfaltul e sfant? Si daca le vor pune bune, se vor strica repede si tot in aceeasi situatie se va ajunge.

  • Nu domne reporter, Toma n-are nici un merit. Din contra. Lucrarile trebuiau supravegheate in timpul executiei, nu sa te trezesti la sfantu asteapta ca s-a lucrat prost. E tarziu si bineinteles ca vom pierde banii europeni, strabag isi va pune palma la cur si-or sa vina altii ce vor fi platiti din banii nostrii sau din cei ce-i va obtine Toma de la amicii din guvern, pentru carpeli. De fapt acolo se doreste sa se ajunga.

  • Ăia au o vină, corect, dar primarul și „specialiștii ” săi, care au dormit în toate aceste luni de zile și au permis cheltuirea unei căciuli de bani pentru o lucrare de mântuială, nu au nici o răspundere? Nu oare domnul Toma ne spunea că singurul specialist în dale a fost bolnav o perioadă și când va reveni, va face minuni? Acum, că tot a revenit, îl dă afară că nespecialist? Mă întreb atunci, cine este „specialistul” ?

  • In nici o țară normală la cap un contractor nu ar fi primit front de lucru ca pe trotuarele de pe Unirii.. de ce le-au dat mai bine de 8km (ambele sensuri) fără sa ii verifice cum lucrează și fără să delimiteze suprafața pe care se lucrează..

    Nu era normal sa le dea 500m de trotuar, care se fie delimitat și semnalizat și abia după ce era gata, îl recepționau, plăteau si ii preadau alte 500m?

    Tot orașul e varză din toamna trecută, nimic nu e gata, nimic nu e semnalizat, delimitat.. Iar acum îl felicităm pentru ce? pe tot bulevardul suntem nevoiți să facem slalom primtre muncitori și utilaje, plus gropile, dalele nealiniate, dunele de nisip turnate pe deasupra și nematurate.. iar nimeni nu știe când vom putea merge în siguranță pe trotuare 🙁

  • Of, cum asa?!? Alt proiect frumos care intra-n gard cu oistea. Sincer, urmarind in timp comentariile de aici si din alte locuri, am ajuns la concluzia ca orasul s-ar putea conduce fara Toma lejer. Muuuult mai vigilente si inteligente solutiile ori identificarea posibilelor zone cu probleme de catre cetateni. Edilii… asteptam cu lunile dupa ei sa miste ceva, sa constate, sa faca (nu ”ceva frumos” sa lesin pe loc!!!).

  • Daca o data la cateva zile, Dl. Toma ar merge prin zonele aflate in lucru in oras, cred ca ar vedea adevarata realitate din teren si nu cea „povestita” de subalterni.
    Atunci ar putea lua decizii corecte pentru locuitorii orasului.

  • Marcajele un dezastru, ori lipsesc ori sunt aiurea,. Te trezești de pe un sens pe altul, sunt unele peste altele, trebuie sa ghicești pe unde sa mergi.

  • Seful Strabag Buzau a fost mutat la Ploiesti sau in alt oras ! Cel nou cauta sa subcontracteze lucrarea unui „jmeker” care va cauta fraieri sa puna dale si el sa umple buzunarul ! Acum a venit caldura si meseriasii priceputi au deja lucrari ! Raman disponibili doar carpacii usor de pacalit cu banii , meseriasi gen Celentano din Las Fierbinti !
    Pe de alta parte , desi respect munca primarului , parca prea a inceput multe santiere simultan !
    Traficul rutier a dat total peste cap ! Santiere : Unirii Nord , Unirii Sud , Aleea Industriei , pod Metalurgica , Piata Dacia ! Nu le mai socotim pe cele unde e Urbis Serv !

  • Prea târziu. Comisioanele s-au încasat de mult… Și uite-așa mai trece o vară și la toamnă nu se va putea lucra din cauza ploilor. Și uite-așa ne vom trezi în următorul an electoral. Să vezi atunci minuni inginerești și termene respectate. Până atunci, răbdare, picioare rupte și praf…

  • Nu sint puse bine , dar sint si urite la aspect ; rezistenta lor se va vedea Nu s-a gasit nimeni din conducerea Primariei sa se duca inca din septembrie sa vada situatia ? Ar mai trebui sa plece si primarul din birou

  • Cea mai mare problema a Romaniei este lipsa prostilor. Iti este imposibil sa gasesti macar unul. Absolut toata lumea se pricepe la absolut orice: politica, afaceri, relatii internationale, virusologie, fotbal, proiecte europene, dale, astronomie etc. Nu ma credeti ? Cititi, va rog, rubrica de comentarii…

  • Pai, ba, prostule (ca asa te auto-intitulezi), daca e tara unde „specialistii” sunt toti niste prosti cu relatii de partid si patronii angajati de ei sunt niste semi-interlopi, normal ca oamenii de rand stiu ce e mai bine pentru ei.

  • Am greșit! Țara e salvată, am găsit unul ca mine. Să ți dea Dumnezeu măcar sănătate, in rest le ai pe toate.

  • Nu prea sunt caderi de capete cat timp au plecat cu banii desi n-au prestat deloc sau au prestat execrabil.
    La cate plangeri cu neregulile facute pe acest santier au fost, abia acum s-a trezit primarul sa faca o verificare, si aia sumara, ca nu acopera nici 10% din problemele reclamate de cetateni.
    E greu ca functionar public sa parasesti limuzina institutiei si sa experimentezi mersul pe jos ca restul oamenilor ce tranziteaza zona sau locuiesc in zona. Daca exista macar un functionar care facea asta, atunci ar fi observat din primele zile o gramada de nereguli. Sau macar cand cetatenii raportau aceste nereguli sa fi trimis pe cineva in teren sa le vada, dar nici atat nu au facut.
    Patrulele trec zilnic pe acolo, ved dar ignora incalcarea legii, ca n-au curajul sa aplice legea la straini. In schimb daca era un cetatean caruia ii venise niste saci de ciment si i-a descarcat din masina vanzatorului in spatele blocului pentru cateva minute pana cand a reusit sa ii urce unul cate unul sus, imediat opresc politistii pe strada blocand circulatia sa aplice sanctiuni.
    Cand e vorba de unul cu spate, poate sa violeze si sa omoare oameni in plina strada ca nu se mai opreste nici o patrula, ba chiar tin de sase, sa nu cumva sa fotografieze cineva fapta si sa ramana probe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.