S-a turnat placa pe jumătate din Aleea Trandafirilor

Ajutor pentru finalizarea proiectului din Piața Dacia primit din partea vremii neașteptat de caldă.

Cele 18 grade din ultimele zile au permis turnarea plăcii pe jumătate din Aleea Trandafirilor:

Betonierele au ajuns și în Piața Dacia. Mai bine de o treime din platou a fost și aici betonat.

Astăzi, două utilaje pregăteau terenul pentru a se turna placa și pe cea de-a doua jumătate a Aleii Trandafirilor:

Problema muncitorilor, mai exact lipsa lor, pare să fi fost depășită după momentul dificil al decesului proprietarei firmei care a câștigat licitația (Anne Mary Enescu). Sunt speranțe că în prima jumătate a acestui an lucrarea va fi gata, iar buzoienii se vor bucura de un centru mai frumos și mai primitor ca înainte.

Pe mijlocul Aleii Trandafirilor până pe platoul Dacia, în fața primăriei, se va înființa un canal cu apă recirculată. Pe platoul Dacia vor exista mai multe fântâni arteziene, chiar și o cascadă în fața Hotelului Pietroasa.

Citește și:

loading...

16 comentarii la „S-a turnat placa pe jumătate din Aleea Trandafirilor

  • Tereaca, ia zi-ne tu, deontologule, cum ramane cu afacerile omorate de „sa fie frumos”, cu locurile de parcare pierdute din cauza ca „trebuie sa fie frumos”, cu aglomeratia din Centru (si nu numai) de dragul lui „sa fie frumos”, cu pretul aberant la apa de dragul lui „facem investitii”…
    Realitatea e una singura: acest primar a distrus orasul, si-a batut joc de majoritatea cetatenilor si a facut proba nepriceperii sale.

    Răspunde
    • 1) Care locuri de parcare pierdute ? Dimpotrivă, în ultimii ani în orașul Buzău s-au amenajat mii de locuri de parcare. Chiar și acum Urbis lucrează în trei zone diferite ale orașului la amenajarea de parcări.
      2) Aglomerația din centru, dacă există, e pentru că acolo e un șantier în desfășurare. În 3-4 luni se termină, dar Buzăul câștigă un centru mai atractiv decât înainte.
      3) Ce afaceri omorâte ? Arătați-mi și mie aceste afaceri omorâte ? Nu cunosc.
      4) Prețul la apă e cel mai mare, dar în jud. Buzău se fac cele mai mari investiții din țară, apă/canal, îndeosebi în mediul rural.
      5) „Acest primar a distrus orașul”. Nu, dimpotrivă, acest primar l-a salvat după zeci de ani de incompetență și indiferență. Foștii edili erau mai preocupați cu studentele la drept și propășirea căpușelor maxi-taxi și Ecogen, decat cu administrarea orașului. Dacă și dvs făceați parte din sistem, normal că acum vă creați o realitate paralelă.

      Răspunde
      • Lasa-i în pace, nea Tereacă, pe nerecunoscători, lasa-i să-și ia lumea-n cap și să părăsească acest oraș minunat cum au făcut zeci de mii de alți nerecunoscători in ultimii ani de când onoratul domn primar se căzneste din răsputeri să ne facă un oraș frumos.

        Răspunde
      • 1. S-au desenat cu vopsea locuri de parcare, ele existau. Altele, cum sunt cele de pe Unirii, vreo 900 în total, sunt pa. Cine parchează acolo acum o face pe proprie răspundere, ignorând semnele deja montate ici și colo. La un incident, cine crede Redacția că răspunde și cum? Toma, că a zis că hai că merge până în toamnă așa, sau omul care a ignorat noile marcaje ori semne de circulație? Mii de locuri de parcare sunt, dar pe hârtie. Nou create, câteva. Desființate, sute. Pa!
        2. Aglomerația va fi din ce în ce, pentru că au dispărut trei rute dintre care două cu dublu-sens și a rămas una singură, îngustă, care preia tot traficul din zona istoric centrală, culmea și cea mai aglomerată.
        3. Nagazinele stradale de pe Unirii vor avea de suferit, asta e logic și pentru cineva care nu cunoaște limba română. Eu sunt interesat de ce anume a făcut noua administrație în sensul sprijinirii mediului de afaceri, iar prin mediu de afaceri nu mă refer la prieteni gen Gagu, da?!?
        4. Păi să nu mai facă investiții, în special în mediul rural, de genul cadouri pe la primari ca să predea serviciile de apă la Companie! Alții mor de sete, se împut? La Oradia cum îi, no?!?
        5. Dacă vorbim de blonde și de realizări personale sau profesionale, eu zic să nu vorbim în cazul oamenilor politici, mai ales de anvergura celor doi, adică una locală! Întrucât politica ”e curvă”, dar dacă o știe toată lumea, că-i orașul mic, o mai și arată cu degetul, înțelegi???

        Răspunde
      • Domnule redactor, întrucât ești locuitor al acestei urbe, am încrederea că ai vrut să enumeri aceste 5 puncte de mai sus pe dos fata de cum ai facut-o, însă din graba sau alte motive, a ieșit ce-a ieșit.

        1. Certitudinea este că în acest oraș vor fi dispărut, fie prin amenajarea de parcuri, fie după episodul Unirii, fie din alte motive, câteva MII de locuri de parcare.

        2. Certitudinea este că centrul orasului a devenit mai aglomerat prin eliminarea câtorva cai de acces, in loc sa se construiască încă o cale de acces care sa continue Aleea Trandafirilor (R.I.P.) până la Bazar + o parcare etajata deasupra celei de la McDonald’s.

        3. Ești serios cu aceasta întrebare ?
        Daca nu cunoști, te rog sa te informezi.
        In afara de afacerile din centrul orașului omorâte, sa mai pomenim și de viitorul declin al majorității activitatilor de pe Unirii ?

        4. Ce legătură are una cu alta și cum justifică investiție alea prin mediul rural prețul mare al apei din Buzău ?

        5. Până una, alta, certitudinea observată cu consternare inclusiv de către domnul primar este aceea că cetățenii Buzăului fug din acest oraș ca de dracu’, în număr din ce in ce mai mare și în ritm accelerat.
        Orașul Buzău a devenit un oraș foarte neprimitor, in care viața cetățeanului a fost complicata inutil, iremediabil și fără niciun beneficiu din vreun punct de vedere.
        Recomand domnului primar sa reflecte asupra fenomenului !

        Răspunde
  • Băi, Tereacă, dacă cineva nu este de acord cu unele lucruri pe care le face tov. Toma nu înseamnă că făcea parte din clica foștilor edili, care, ce să vezi, făceau parte tot din PSD.
    Diferența este că acum tov. Toma și ai lui mai și fac ceva pentru oraș, dar își văd și de interesele de partid. Dacă Boscodeala făcea la fel era primar pe viață. La noi încă prinde principiul „a furat, dar a și făcut”.

    Răspunde
    • Boșco a fost ”extras” din politică cu dosarul Gloria, că mersul la femei, acțiune documentată video chiar, nu i-a picat deloc rău politic, cetățenii îl înțelegeau, ”E bărbat!” ziceau toți, de la presă la omul simplu. Desigur că detaliile de genul că acasă îl aștepta cea de-a doua soție, hotelul era al colegului Negoiță, prezența lângă studentele la stoma se efectua în calitate de primar, în timpul programului și cu mașina de serviciu, la o ședință. Am apreciat că măcar le știa pe fete 🙂
      Iar când nimeni nu mai credea, l-au reinventat pe Toma cel scârbit de politică, așa cum declara după experiența senatorială. Acum e bine cu partea hepatică, nu-l mai ia cu rău din postura de președinte de partid.

      Răspunde
  • Anonimule, cum draci d’amiaza ți s-a încuviințat o postare atât de acidă că mie mi s-au restricționat postări infinit mai puțin dure la adresa tovarășului de la palat ?!

    Răspunde
    • E sindromul ”Elon Musk”, încep unii să descopere adevărul, libera exprimare, logica, atitudinea, civismul… Peste un an se vor jura și bate în piept că ei niciodată nu au fost altfel. Și va prinde, că memoria colectivă e selectivă și formatată în fat 32, ceva lent.

      Răspunde
  • Lucrarea trebuia sa fie gata la începutul lui februarie deci nu e nicio mare chestie ca se toarnă ceva. Ar trebui cerute despăgubiri firmei sau dacă nu măcar sa nu se mai atribuie nicio lucrare. Altfel miroase a corupție. De explicații e plină țara ca vulpea de purici.

    Răspunde
  • Buzăul chiar are o problema foarte mare cu lipsa parcărilor. Unde s-au înființat parcări noi ? Unde ?
    Acolo unde parcau înainte șoferii dar nu era vopsit pe jos ? Adică pe hârtie?
    Dacă Urbis a reabilitat si vopsit niște străzi asta nu înseamnă ca a înființat parcări noi. Sunt tot alea vechi.
    S-au desființat sute de parcări pe Frasinet. Unde au fost relocate acele parcări ? Unde?
    Noi chiar vedem realitatea dar unii visează frumos minciunile de partid
    De ce primăria nu cumpara teren de la privat sau nu folosește teren public pentru parcări noi ?

    Răspunde
  • Oare chiar crede cineva ca in Buzau s-au facut locuri de parcare?
    Ca eu n-am vazut nici un loc in plus facut, am vazut doar ca s-au taxat cele gratuite ce existau pe pe vremea lui Ceausescu.
    Faptul ca in parcarea de langa bloc existenta de pe vremea lui Ceausescu a venit Urbis si s-a improprietarit pe ea si a tras dungi pe asfalt ca sa incaseze bani nu inseamna ca s-au facut locuri de parcare, inseamna doar ca s-au desfiintat locurile de parcare gratuita existente si s-au reinfiintat ca locuri de parcare ale firmei Urbis care cere taxa anuala.
    In multe locuri s-a facut si smenul cu desfiintarea sensului dublu al strazii ca sa se poata improprietari Urbis pe locurile de parcare de pe marginea acelor strazi.
    Cat despre sensul unic de pe acele strazi, sensul unic pare ca nu e valabil si pentru cei de la RER si Urbis pe care ii vezi circuland pe acele strazi numai pe interzis, contrar sensului dat drumului.

    Răspunde
  • Cat despre aglomeratia din centru, n-are nici o legatura cu santierul, va fi la fel si dupa ce se termina lucrarea.
    Acolo problema e ca s-au desfiintat definitiv 2 strazi care erau vitale pentru centru pentru a fi transformate in trotuare pavate. Si asa s-a deviat toata circulatia pe Independentei si Ostrovului, unde apropo s-au desfiintat locurile de parcare care erau acolo.
    La asta mai adauga faptul ca zona devine din ce in ce mai impanzita de strazi cu sens unic, care te obliga sa te invarti in cerc (mai ales cand cauti un loc de parcare) si se revarsa toate intr-un punct precum Colonel Ion Buzoianu intersectie cu Unirii unde in prima parte a zilei e dezastru traficul.
    Acolo fiind zona de case, trebuia de urgenta eliberate strazile si facute cu sens dublu toate. Trebuiau ca cei de la case sa fie obligati sa isi parcheze masinile in curte iar strada sa ramana pentru circulatie. Cum s-a putut face asta in zonele cu blocuri, unde oamenii au fost obligati sa isi cumpere locuri de parcare in fostele parcari gratuite transformate peste noapte in parcari private ale Urbis, asa se putea face si in zonele de case, sa fie obligati sa isi parcheze masinile in curte pentru a se elibera partea carosabila. De altfel cei de la case au stiut sa isi instaleze porti false pentru a isi „rezerva” locul din fata casei de pe strada sub pretextul ca daca parcheaza altcineva le blocheaza accesul la portile false care de multe ori nici nu se deschid, ca n-au rol decat de a se folosi de aparenta asta pentru a putea ameninta cu politia daca parcheaza altcineva in fata casei lor.

    Răspunde
    • Eu stau la casa, adiacent unirii sud. Toata strada mea.este plina de masini parcate, bara la bara, de la locuitorii de unirii. Asta de 1 an incoace.
      Da, ridic stergatoare, pun bilete in parbriz, ma cert cu ei. Viin acasa eu sau sotia si nu am unde parca, in fata casei sunt masini de la blocuri ! Uneori imi vine sa le sparg geamurile ! Ca stau 30 min cautand loc , desi ar trebui sa parchez in fata casei asa cum am facut 30 ani !

      Răspunde
  • Pentru @M
    Ai perfecta dreptate.
    În țările cu apă caldă faptul ca ai casă și curte nu îți conferă și dreptul de a avea o cale de acces liberă pentru mașina personală.
    Acolo dacă nu vrei să parcheze nimeni în față casei tale pentru a intra și ieși cu mașina , plătești anual o taxa și ai o licența vizibila cu nr și valabilitate pusă de către primărie in fața Porții și oricine o poate verifica dacă este falsa sau expirata.
    Pentru că altfel ocupi strada fără sa fi taxat in timp ce alți cetățeni plătesc parcări de la Urbis și parcometre in oraș.

    P.S . Tot acolo dacă pui scris “rezervat” sau “pet-uri” pe trotuar , îți trag ăia o amenda de nu mai faci niciodată

    Răspunde
    • Am calatorit pe 5 continente, si am vizitat sute de orase, nu am vazut nicaieri placarde la poarta ca au platit loc. Am locuit in Germania si Franta si la ei daca parcai in fata gardului ieseau si iti cereau sa muti masina. Dar nu prea parcau decat turistii. In tarile civilizate sunt parcari la blocuri si daca nu au – nu lasa la intamplare masinile ca sa nu dea 250 lei/an

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.