S-au montat grinzile de capăt ale podului peste A7

Două macarale de mare tonaj au fost puse la treabă la marginea orașului Buzău la intersecția dintre Șoseaua Spătarului și autostrada A7:

Macaralele și muncitorii de la MSI au ridicat ieri și azi grinzile de capăt ale viitorului pod peste A7 al Șoselei Spătarului
Când reporterul buzoienii.ro a ajuns pe șantier, grinda dinspre Spătaru era încă ținută de macarale
Grinda de mijloc e pe șantier, pregătită să fie urcată zilele următoare pe poziție
Vechiul drum dintre Buzău și Spătaru este demolat în apropierea podului
Vechiul drum avea o placă de beton de 15 cm
Vechiul drum este demolat pe 200 de metri de o parte și de alta a podului
Muncitorii au amenajat un drum tehnologic care ocolește podul în lucru, cu un sens giratoriu la intersecția cu corpul autostrăzii
Drumul tehnologic descrie o buclă pronunțată pentru a ocoli zona de șantier
În apropierea podului au ajuns dinspre E85 finisoarele care pregătesc stratul suport de dinaintea asfaltării

Firma MSI, subcontractor al Nurol, are contract de realizare și ridicare a grinzilor de metal pe cele mai mari trei poduri ale lotului de centură a Buzăului:

1) Podul E85 peste A7 (între Hanul lui Țință și rondul de la Spătaru)

2) Podul DN2B peste A7 (podul descris în acest articol)

3) Podul A7 peste calea ferată Buzău – Făurei

Din momentul ridicării grinzilor metalice pe poziție, cele trei poduri sunt preluate pentru finalizare de alți subcontractori Nurol.

Citește și:

5 comentarii la „S-au montat grinzile de capăt ale podului peste A7

  • Pingback:

    • Boobby D, propagandistul Rusiei, să aibă grijă de rușii lui. Că ăia trăiesc mai rău decât românii.
      Salariul mediu în România e de trei ori mai mare decât în Rusia.
      Unii dintre ruși mai merg si la război să moară din cauza nebunului.
      Românii trăiesc mai bine ca oricând în istoria lor, iar România se dezvoltă ca niciodată.

      Răspunde
      • ” Românii trăiesc mai bine ca oricând în istoria lor, iar România se dezvoltă ca niciodată. ”
        Anul asta. Ca de anul viitor vine urgie mare. Are marele manager Marcel deficit de 9,2%.
        La un PIB (2024) de 353 de miliarde de euro asta inseamna aproximativ 32.5 miliarde de euro „gaura”.
        Vine rau tare de tot.

        Răspunde
  • Așa ar trebui sa aibă toate șoselele, strat de beton dedesubt!! Și utilitățile in lateral. Dar trebuie sa furam de fiecare dată când refacem lucrarea. Până și Hitler era mai deștept că noi. Autobahn- urile lui rezistă și azi!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.